poniedziałek, 12 maja 2014

Majówkowy HAUL | Rossmann, House, Yves Rocher..

Heeeej ! :D
Dziś jak po nazwie widać, będzie haul. Niezbyt duży, ale wolę pokazać Wam kilka produktów i ubrań teraz niż potem bardzo duuużo lub o części zdążę  mi się zapomnieć ;)
Na początku maja pojawiło sie wiele promocji np w Rossmannie czy w housie można było pobrać kupon -30% z fb. Z obu skorzystałam, lecz bez szaleństw!
***
Zakupy z HOUSE:

Jeansy a'la legginsy 63zł cena regularna 89,99 zł (LINK)
U mnie zawsze jest deficyt spodni, także postanowiłam zakpić jakieś, zwykłe klasyczne ciemne! Mam nadzieję, że się nie rozciągną, gdyż spodnie tej firmy mają taką tendencję.
***

T-shirt 14 zł cena regularna 19,99zł 
Koszulek nigdy nie za dużo, w tak niskiej cenie chwyciłam oto tę. Ostatnio bardzo polubiłam białe i szare bluzki :)
***
Zakupy z Targowika 'giełda' w Bydgoszczy:

Sukienka 50 zł
Zakochałam się w tej sukience od razu *.* Bardzo podoba mi się kolor błękit wpadający w miętę! Co więcej jest zrobiona z grubszego materiały i ma takie wypukłe kwiatki. Jeśli chodzi o moje podejście do rzeczy z rynku to jest zdrowe! Uważam, że można tam znaleźć czasem dużo lepsze rzeczy niż w sklepach i tańsze. Owszem są również rzeczy badziewne i tandetne, ale ta sukienka jest przykładem, że naprawdę warto się wybrać na bazar :)
***


T-shirt 10 zł
Kolejna koszuleczka, za jedyną dyszkę. Z lekką prześwitującego, miłego w dotyku materiału. PS Mam manie na kotki ostatnio ;p
***
Koniec ubrań teraz kosmetyki!
***
Zakupy z Rossmanna:

Puder 6,42 zł cena regularna 12,59
Puder z essence mam już na wykończeniu, także sięgnęłam po ten. Pudrem omiatam jedynie twarz w celu utrwalenia makijażu, także starcza mi on na bardzo długo. Dodatkowe zmatowienie z postaci pudrowania nie jest mi potrzeba, gdyż nie ma cery tłustej, ani mieszanej. 
***

Róż z jedwabiem i witaminą E kolor nr 6 około 5 zł cena regularna około 9
Bardzo chciałam kupić sobie matowy róż w odcieniu brzoskwini, niestety żadna szafa nie posiadała w ofercie tego czego chciałam. Wszystkie były raczej typowo różowe lub z świecącymi drobinkami. Byłam już lekko zdesperowana i włożyłam do koszyka róż w Wibo, gdyż lekko kolor najbardziej przypominał brzoskwinię. Te róż na blogach ma dużo zwolenników i przeciwników, ale jak na razie dla mnie jest ok, gdyż dopiero zaczynam przygodę z różem :)
***

Korektor Maybelline Affinitone ok. 14 zł cena regularna ok. 27 zł
Niestety mam taka urodę, że prawie codziennie mam nawet lekkie cienie pod oczami. Jak na razie korektor jest ok, nie wysuszył mnie. Uważam, że taki aplikator jest lepszy niż w pisaku.
***

Lakier Rimmel 60 seconds nr 200 5,60 zł cena regularna 10,99 zł
Póki co to moje ulubione lakiery! Utrzymują mi się od 3-5 dni a to sukces na moich paznokciach! Poszukiwałam lekkiego pastelowego różu i mam ;) Jego nazwa jest przesłodka - Princess Pink <3
***

Pomadka Eliksir Wibo nr 7 około 4,50 zł cena regularna około 9 zł
Szłam z myślą zakupy tych pomadek w kredce z Wibo, ale zostały już tylko same testery, więc przypomniało mi się własnie o tych pomadkach! Szukałam lekkiego róży, który nadawałby by się na co dzień, do szkoły. Pomadka jest całkiem spoko, nadaje lekkie kolor i połysk ustom, utrzymuje się nawet sporo i równomiernie się ściera. Opakowanie ma paskudne, ale nie oceniajmy książki po okładce ;)
***
Zakupy z Yves Rocher:

Krem do twarzy i ciała 21 zł
Mój ukochany krem *.* Lubie do niego wracać. Jest naprawdę treściwy i głęboko nawilża mam nadzieję, że wyeliminuje moje przesuszenia! Kiedyś pisałam jego krótką recenzję (LINK)
***

Szampon regenerujący dostałam w prezencie :) cena regularna ok. 12 zł
Zbieram pieczątki i co miesiąc przychodzi do mnie pocztą kupon rabatowy, na którym mamy np zniżkę - 30% na produkty do pielęgnacji i zwykle informację, że za dowolny zakup dostaniemy prezent, w tamtym miesiącu był to szampon :)
***
Ostatni kosmetyk kupiony z markecie:


Masło do ciała ok. 13 zł
Po stosowaniu balsamów intensywnie nawilżających, miałam ochotę na coś zapachowego. Masło jest bardzo treściwe i tłuste, ma ładny lekki zapach, taki słodkawy, ale czy to granat to trudno stwierdzić ;p
***
To wszystkie zakupy! Nie ma ich dużo jak mówiłam! Kosmetyki testuję, więc za jakiś czas pojawią się recenzję :)
Miłego dnia, Ala !