niedziela, 25 maja 2014

Rimmel 60 seconds Princess Pink

Hej :)
Przepraszam Was, że w ostatnim czasie rzadko się tu pojawiam, ale koniec roku szkolnego już się zbliża (nareszcie wakacje!) i wiąże się to z tym, że mam teraz bardzo dużo nauki, ostatnie sprawdziany, poprawy - nauczyciele nie ułatwiają nam ; p Także przez najbliższe 3 tygodnie moja aktywność na blogu będzie słabsza, ale obiecuję nadrobię jak tylko oceny zostaną wystawione :D
***
Dziś bardzo szybki post o lakierze do paznokci który ostatnio zakupiłam na promocji w Rossmannie Rimmel 60 seconds w kolorze nr 200 Princess Pink! Nie będzie to typowa, szczegółowa recenzja, a kilka słów o.. W planach mam zrobić osobny większy post w którym omówię tę serię wraz z innymi kolorami, które posiadam. :)
***

***
Lakier dostępny jest we wszystkich drogeriach Rossmann, Hebe, Natura itd. Gama kolorów jest naprawdę przeogromna! Od nude, pasteli po neony i żywe kolorki ! Regularna cena waha się w okolicach 10-12 zł, lecz często jest na promocjach :)
***
Uwielbiam pędzelek tego lakieru, jest gruby i zbity przez co dokładnie pokrywa płytkę całego paznokcia! Konsystencja produktu jest taka w sam raz, nie za rzadka i nie gęsta. Jeśli chodzi o długość wysychania - dość szybko - nie jest to 60 sekund, ale wysycha krócej niż inne lakiery z niższej półki. Jeśli chodzi o krycie to przy tym kolorze 2 warstwy jak widać na zdjęciu dają taki efekt 'frencza' co mnie się osobiście bardzo podoba :D Przy 3 warstwach było by pełne!
***

***

***
Lakier nałożyłam na bezbarwną odżywkę.
***

***


Tak kolor prezentuje się na kartce.
***
Taki krótki przegląd ;) Ostatnio coś mnie wzięło na lekkie barwy na paznokciach. Dziś idealnie będzie się komponował z błękitną sukienką, którą ubieram na 18stkę do moich koleżanek, postaram się zrobić zdjęcia i wrzucić post pod koniec tygodnia ! 

Ala xo