poniedziałek, 16 czerwca 2014

HAUL czerwiec'14

Witajcie :)
Nareszcie mam trochę odpoczynku *.* Zostały 3 dni do wystawienia ocen i jedna poprawa, i tak naprawdę mam już wakacje <3 
Dziś pokażę Wam kilka nowych kąsków w mojej szafie i kosmetyczce z ostatniego czasu ;p Ostatnio było kilka fajnych promocji m. in. w Housie z okazji dnia dziecka czy w Superpharm z okazji dnia całowania !
***
Hey :)
It's so good to have some free time for myself. I have to pass one test and i will have a holiday actually. Today I will show you a few things which I bought in this month. Recently there were a huge bargains like in House or Superpharm. 
***
Cropp ok. 10 zł
***

 House 23,99 zł (po zniżce/with discount)
***
House 23,99 zł (po zniżce/with discount)
***
 House 41,99 zł (po zniżce/with discount)
Pokochałam te detale na ramionach *.* / I love the details on the shirt!
***
Biedronka (!!!) ok. 20 zł
Uwielbiam takie "szmaciaki" jest to super alternatywa dla balerinek! Oczywiście nie podkładam nadziei w tych butach pewnie wytrzymają miesiąc, ale co roku kupuje sobie z 2/3 pary takich butów na lato (jestem butowym niszczycielem xd) Jednak uważam, że to byłą dość spoko okazja + kolorek bardzo mi się podoba :)
***
Media Markt  ISY 19,99 zł
Przyznaje się maniakalnie psuję słuchawki! Nawet jak się staram to w końcu się psują ;/ W tych urzekł mnie kolor <3 / I constantly destry my headphones even if I relay care no to do this ;/ That one has a  gorgeous colour <3 
***
Allegro Alcon około 40 -50 zł za 2 butelki z przesyłką
Mój ulubiony płyn do soczewek :) / My favorite lens liquid :)
***
Yves Rocher 18 zł
***
Yves Rocher ok. 14,40 zł (cena regularna 24zł za 500ml)
***
Yves Rocher GRATIS :) (cena regularna ok. 54 zł)
Volume Vertige
***
Superpharm Rimmel 11,49 zł
nr 410 Plum Romance
Kupiłam ten cień z myślą o mojej mamie, gdyż ona lubi takie kolory na powiece i moim zdaniem fiolety dobrze współgrają z zieloną tęczówką a taką mamy. Pigmentacje nie jest aż taka mocna, co akurat przy takim kolorze jest dla mnie plusem, gdyż trudno będzie sobie zrobić nim krzywkę. / I bought rhis eye shadow thinking about my mum. She likes that colour. It perfect matches to green eyes.  :)
***
Superpharm Rimmel 11,69 zł (cena regularna ok. 19 zł)
Lasting finish by Kate Moss 101
Piękny lekki różowy mat *.* Coś dla mnie na co dzień i na imprezę :) Kupiona na promocji -40% z okazji dnia całowania ! /  It's totally my colour, I love it <3 I bought it on sale because of Kissing day :p
***
Ziaja krem do stóp 6,99 zł
Rossmann  krem do rąk Isana 2,49 zł
Ziaja mleczko do ciała 7,99 zł
***
Biovax 12,99 zł
Oriflame - nie pamiętam ceny :c
Pokładam wielkie nadzieje z tym szamponem po totalnej porażce szamponu z Elseve, moje włosy i skóra głowy nie powróciły całkowicie do normy. Recenzja szamponu z Elseve. A żel am bardzo łądny słodki zaach :) / I hope that this shampoo will be good beacuse my recent was a total mistake. Showe gel has a sweet aroma, i like it :)
***
Lakiery Life ok. 2 zł
Coral Prosilk Delia 2,99 zł
Fajnie kolorki na lato i imprezę :) / Nice colours for summer and parties :)
***
To wszystkie moje zakupy moje zakupy ! Jak wspominałam i tym razem się wywiąże będzie duuużo recenzji i stylizacji bo zaczynają się wakacje = dużo wolnego czasu :D

Ala xo