piątek, 27 czerwca 2014

SURPRISE: NEW HAIR !

Witajcie!
Jak już widzicie po tytule - mam nową fryzurkę! Ścięłam włosy i to tak 'porządnie' Chyba miałam ich 2 razy tyle co teraz : o Dlaczego? Sama do końca nie wiem ; p Prawdziwie spontaniczna decyzja! Bardzo długo miałam długie włosy, a po prostu w zeszłą niedzielę stwierdziłam CZAS NA ZMIANY! I tak to w środę popędziłam do fryzjera i jedziemy - ścinamy ;) W przodu są lekko dłuższe, przedziałek na środku - kiedyś wypierałam się usunięcia grzywki! Bo jeśli chcemy coś zmienić, to najłatwiej zacząć od włosów, co nie ? ; >
***

***

 ***

***
Jak Wam się podoba ta zmiana? ;) Niestety notek z fryzurami nie będzie w najbliższym czasie, bo nie jestem w stanie ich zrobić, jedynie zwykłego kitka hihi ;)

Buziaki Ala xoxo
Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger