środa, 9 lipca 2014

I LOVE SUMMER

Witajcie :D
To chyba pierwszy TAG na tym blogu :D I zdecydowanie odzwierciedla mnie! Uwielbiam lato <3 chyba jak wszyscy, co nie ? ; p Coś luźnego na te upalne dni! Pytania zebrałam z różnych blogów, widziałam różne wersje, więc stwierdziłam, że po prostu złącze je wszystkie razem :>
***
1.  Ulubiony bronzer?  
Nie mam ulubionego bronzera, bo nie używam ; p Opalona buzia wygląda dobrze bez niczego ;)
***
2.       Ulubiony napój?
 Soki ze świeżych owoców, lemoniada (najlepsza z Kona Coast Cafe)  oraz woda z miętą i lodem :3

***
3.       Ulubione lody? 
Lody z cukierni Lenkiewicz, ogromne gałki, duży wybór smaków :3 Moje ulubione to czekolada, cytryna, jogurt z żurawiną i rafaello :)
***
4.       Ulubiony produkt do ust? 
Z pewnością pomadka z filtrem! Ponieważ jak pewnie zauważyłyście mam małe znamię na wardze i muszę je dodatkowo chronić! A jeśli chodzi o kolorki to odcienie jasne odcienie różu, ale zwykle nakładam po prostu błyszczyk ;)
Rimmel Vinyl Gloss nr 290 be famous
Rimmel Lasting Finifh Kate nr 101
***


5.       Ulubiony lakier do paznokci?
Ostatnio wzięło mnie na dość jaskrawe kolorki, jak i rop coaty ;) Moje ulubione to 2 mini lakiery Life i limonkowy z Coral Prosilk.

***
6.       Lato – szalone włosy! Ulubiony produkt do stylizacji?
Z racji tego, że ścięłam włosy to za dużo z nimi zrobić nie mogę, ale dotychczas zawijałam włosy na opaskę na noc lub po prostu nic z nimi nie robiłam ; p Uwielbiam beach hair, po kąpieli w morzy, gdy wyschną są tak lekko falowane *-* Ostatnio zakupiłam suchy szampon Batiste i myślę, że polubimy się na dłużej ;)
***
7.       Ulubiony zapach?
Owocowo-kwiatowe mgiełki aktualnie używam zapach z Yves Rocher - konwaliowego (zielony) i delikatna róża (różowy)


***
8.       Ulubiony letni produkt do makijażu?
hmmm ciężko jest mi znaleźć typowo letni produkt, myślę, że może to być rozświetlać, którego zaczęłam używać, jak zaczęła się wiosna ;)
***
9.       Opalenizna – naturalna czy solarium?
Oczywiście naturalna :> Nigdy nie byłam w solarium!
***
10.    idealny letni na dopasowanie.
Spięte do góry włosy lub świeżo umyte rozpuszczone, okulary przeciwsłoneczne, zwiewna bluzkach, jeansowe shorty i balerinki :)
***
11.   Czy możesz wyjść na słońce bez okularów przeciwsłonecznych?
Staram się nie ruszać bez okularów! Od razu zaczynają łzawić mi oczy ;p
12.   Upał czy chłód?
Upaaaaaaał *. *
***
13.   Plaża czy basen?
Oba, ale bardziej plaża!
***
14.   Spodenki czy spódniczka?
Oba, ale wygodniejsze spodenki ;p
***
15.   Ulubione letnie zajęcie/sport?
Podczas pobytu na plaży lubię zagrać sobie w siatkówkę czy badmintona ;) 
***
16.   Jakakolwiek tradycja związana z latem?
Jedyną tradycją jest fakt, iż w każde wakacje muszę odwiedzić polskie morze, chociaż na jeden dzień ; >
***
17.   Ulubione jedzenie na grilla?
Kiełbaski, filet z kurczaka i pieczone ziemniaki ;)
***
18.   Czy kiedykolwiek byłaś na nartach wodnych lub żeglowałaś?
Nieee, ale jechałam kiedyś na tzw. ''bananie'' przygoda życia :D
***
19.   Plany na wakacje 2014!
Praca sezonowa :) I planuję wyjazd z koleżankami do Kołobrzegu oraz z rodziną do Ustki :) 
***
Cieszcie się upałami :D
Ala xo