środa, 9 marca 2016

Przygotuj swoją szafę na WIOSNĘ z wholesalebuying.com!

Śmiało można powiedzieć, że wiosna zbliża się wielkimi krokami! Zapewne 99% ludzi mieszkających na Ziemi nie może się jej doczekać. Otóż ja należę do tego 1 procentu, nie lubię wiosny - marzec i kwiecień to moje najgorsze miesiące w roku. Zdecydowanie dopada mnie tzw. wiosenna depresja, powiedzmy, że to coś w tym stylu co większość ludzi ma jesienią.. Ale nie o nastrojach a o CIUCHACH! Ostatnio odezwał się do mnie sklep wholesalebuying.com czy nie zechciałabym Wam przedstawić wishlisty z produktami jakie najbardziej podobają mi się w ich sklepie. Stwierdziłam czemu nie? Oczywiście nie zamieram Was prosić o żadne kliknięcia - jeśli jesteście zainteresowaniu produktem to odwieźcie stronę, jeśli nie to nie :) Traktuję tę współpracę jako urozmaicenie treści na blogu, gdyż w ankiecie kilka z Was chciało zobaczyć modowe wpisy!

Dlatego dziś przedstawię Wam co moim zdaniem będzie hitem wiosny w sferze FASHION!
***   
SUKIENKI

Chyba każda z Nas marzy, żeby schować grube rajstopy na dnie szafy i śmigać w sukienkach lub spódniczkach w cienkich rajstopkach lub bez! Pierwsza propozycja to zwiewna sukienka we wzory - na co dzień, na uczelnię, randkę! Kolejna już bardziej sportowa, na luzie - wygoda, ale można skomponować do niej fajne eleganckie dodatki! Ostatnia propozycja to już bardzo seksowna i elegancka sukienka, urzekł mnie ten koronkowy detal!


***
BLUZKI

Tutaj zdecydowane trendy, które moim zdaniem dalej będą na topie wiosną. Pierwsza bluzka idealna do czarnych rurek z wysokim stanem, do tego marynarka i szpilki,  i stylizacja wymiata. Paski to coś w czym ostatnio jestem zakochana - tutaj wersja dość luzacka. A trzecia propozycja no to już coś bardzo imprezowego! Dla odważnych kobiet!


***
BLUZY

Wieczory i poranki do najcieplejszych jeszcze nie należą, więc jakaś kozacka bluza się przyda! Pierwsza to kwintesencja wiosny czyli pasteLOVE! Druga jest taka słodka - kto nie kocha kotków? A trzecia to coś dla mojego pokolenia!

***

Która propozycja podoba Wam się najbardziej? I jakie Waszym zdaniem będą trendy wiosny 2016 ?

Buziaki, Ala xo



*post przygotowany w współpracy z wholesalebuying.com