sobota, 21 lutego 2015

Hardcore Green Smokey! || Sleek Garden of Eden

Znacie mój nowy nabytek, a mianowicie paletę Garden of Eden od Sleek. Mając trochę wolnego czasu, zaszalałam i wynikło z tego oto całkiem mocne smokey!
Nie myślałam, że aż tak spodobają mi się zielone cienie :D Co sądzicie?
***

 ***
***
 ***
 ***
 ***
***
Użyte kosmetyki:

  • Podkład rozświetlająco-wygładzający Yves Rocher nr 100
  • Korektor True Match L'oreal nr 2
  • Maybelline Color Tatto nr 40 (brwi)
  • Baza pod cienie Art Deco
  • Paletka Sleek Garden of Eden (5 zielonych cieni)
  • Essence Eyeshadow matt effect 22 blockbuster
  • Golden Rose Velvet Matte nr 09
  • Bronzer Honolulu W7
  • Rozświetlacz Inglot Multicolor
  • Eyeliner żelowy Rimmel
  • Mascara Wibo Growing Lashes
  • Rimmel Soft Kohl nr 07 (linia wodna)


Użyte pędzle:

  • GlamBrush T2 (podkład+korektor)
  • GlamBrush O7 i Hakuro H77, 80 (cieniowanie)
  • GlamBrush O11 (kreska)
  • GlamBrush O6 (dolna powieka+wewnętrzny kącik)
  • Hakuro H85 (brwi)
  • Hakuro H21 (rozświetlacz)
  • Hakuro H13 (konturowanie)

***
Klasyczne 3 kroki, najpierw seledynowy mat na całą ruchomą powiekę, najjaśniejsza perłowa zieleń w wewnętrzny kącik, ta ciemniejsza od połowy powieki do załamania, a leśny ciemny mat w zewnętrzny kącik oraz przy linii rzęs! I zaczyna się zabawa w rozcieranie - główna magia chyba każdego makijażu ;) Ta sama mieszanka na dolnej powiece :) 

***

Ala xx


22 komentarze:

  1. Fajny makijaż, u mnie zieleni na powiece to jeszcze nie było i raczej nie będzie, wydaje mi się, że mi nie pasuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie byłam na początku przekonana, a jednak ;)

      Usuń
  2. wspaniale ta zieleń wygląda, ja do tej pory się jej obawiałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż ! Bardzo mi się podobają oczy ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes przesliczna, a makijaz to tylko jeszcze bardziej podkreslil ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny , obserwuje z przyjemnością ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielony na powiekach niestety nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo do Ciebie taki makijaż pasuje! :D Zieleń niestety chyba nie jest dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Honolulu też bardzo lubię i używam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście bardzo lubię zielonie cienie, świetnie można podkreślić nimi oko i zieleń można zastosowac bardzo klasycznie na jakieś wyjście ale także na lato do lekkiego makijażu, świetnie Ci pasuje, miłego ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, ładnie te cienie wyglądają na powiekach :) Śliczny makijaż :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zdjecia. Owiane mrokiem :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że zdjęcia takie ciemne i brak zbliżenia na makijaż oka, ale ogólnie jest fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zieleń zdecydowanie nie dla mnie :(
    Ale Tobie super pasuje :P A i zdjęcia bardzo ciekawie wyszły

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie na Tobie wygląda taki makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger