niedziela, 8 listopada 2015

PAŹDZIERNIK W ZDJĘCIACH

Ten miesiąc zleciał mi ekspresowo!
W sumie czuję się jakby to był wrzesień O.o może dlatego, że zawsze nauka zaczynała się właśnie wtedy, a teraz taka zmiana. 
Ogólnie miesiąc na plus :)  Troszkę się działo ale nie za dużo! :)
Głównie przystosowywanie się do nowego mieszkania i uczelni, małe zwiedzanie poznania i kilka imprez.

A tu skromny reportaż :D

***
Najpierw sztuka idealna snapa!

sweterek Sinsay

***
Odwiedziny Kini <3


***
Potem sztuka idealnego selfie - i wyszło nowe profilowe :)


***
Przeziębienie dopadło mnie w tym miesiącu! Także zestaw ratunkowy został wezwany ;)

kubek home&you

***
Weekend w domu nie mógł się obyć bez imprezki! Z Julką :*


***
W końcu mam wielkie lustro <3


***

OOTN na otrzęsiny uczelni! Będzie film GRWM :D

sukienka HM, botki Wojas, torebka Bershka
***

UEP się bawił *.*

***

A jak Wam minął październik? :) 
Obchodziliście Halloween? 

Napiszcie mi :D chętnie poczytam Wasze wrażenia!

Buźka, Ala xx

14 komentarzy:

  1. Jak pięknie wychodzisz na zdjęciach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesoły październik, to lubię :)) Pozdrawiam Cię serdecznie, miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) była bardzo miła z rodzinka na chrzcinach kuzyna!

      Usuń
  3. Lubię takie zdjęciowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna z Ciebie dziewczyna :) mi październik obfitował w katar :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi październik też minął ekspresowo :D Nie było tak wesoło jak u Ciebie, ale chociaż udało mi się nie zachorować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również październik przeleciał nie wiadomo kiedy :-) Świetne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi pazdziernik wlokl sie ociezale :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety spędziłam Halloween chora :c Mimo to przygotowałam parę ciekawych makijaży z tej okazji ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia!
    Fajny post <3
    Zapraszam na nasz blog :).
    Jeśli ci się spodobał,zaobserwuj,a my z miłą chęcią się odwdzięczymy :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger