czwartek, 3 listopada 2016

POZNAŁAM PANNĘ JOANNĘ MAKEUP | OTWARCIE SKLEPU NYX W POSNANII | PIERWSZE WRAŻENIE O KOSMETYKACH

O otwarciu nowej galerii handlowej w Poznaniu - Posnanii, wiele się mówiło... do Poznania zawitały same gwiazdy - mniejsze i większe.. Dla mnie największą była Panna Joanna Makeup! Jak się tylko dowiedziałam, że podczas swojego pobytu w Polsce zawita na otrawcie sklepu Nyx, nie było opcji, żebym się tam nie pojawiła - zwłaszcza, że jest to jedna z moich ulubionych youtuberek! Ale zanim o samym spotkaniu, o tym jaką Asia jest osobą i o samym sklepie Nyx, to kilka słów wstępu o centrum handlowym i moich wrażeniach!



Posnania to największe centrum-handlowo rozrywkowe w Polsce! Widać to gołym okiem! Nie interesowałam się samym tematem budowy za bardzo, ale wywołuje ono wiele kontrowersji, dużo negatywnych komentarzy, po co, czemu w takim miejscu skoro zaraz obok jest CH Malta.. Nie mi to oceniać, ale galeria prezentuje się obłędnie i lokalizację ma genialną, bo jest przy samym Rondzie Rataje czyli jednej z głównych pętli komunikacyjnych w Pzn.

Znajduje się w niej ponad 260 sklepów i koło 40 restauracji, a nawet myjnia samochodowa. Znajdziemy tam sklepy elektroniczne, budowlane, spożywcze, masę sieciówek, jak i sklepy projektantów -  Łukasza Jemioła, Maćka Sieradzkiego czy Jacoba!

No i drugi w Polsce sklep NYX i chyba też drugi Forever 21!




Na otwarcie została zaproszona Eva Longoria - jej akurat nie widziałam, bo nie umniejszając jej sławy, nie wzbudziła mojego zainteresowania. Ale gale otwarcia prowadził Filip Chajzer z Magdą Mołek. Pojawili się też Michał Piróg, Łukasz Jakubiak, Marcelina Zawadzka, Rafał Maślak z bratem, Hanna Lis, Marta Wierzbicka i sporo by wymieniać. Muzycznie koncert dał Grzegorz Hyży . świętowanie otwarcia trwało 4 dni!

W środę 19 października byłam przed galerią koło 19:20 i powiem Wam, że wchodzenie do centrum szło bardzo sprawnie. Masa ludzi, ale atmosfera miła i kulturalna! Przepiękne efekty świetlne, fontanny i latający dron, który wszystko nagrywał. A filmiki są dostępne na kanale no yt centrum POSNANIA LIVE. Tego dnia szybko obeszłam z koleżanką może 1/4 centrum, bo najważniejszy był NYX! W samym centrum byłam kilka razy, ale na chwilę czy coś zjeść lub zrobić zakupy spożywcze w Carrefour, ale robi wrażenie i już nie mogę się doczekać całe dnia na zakupach tam - portfel się szykuje!

NAJWIĘKSZA KOLEJKA !

... do sklepu NYX! Chyba wszyscy ochroniarze pilnowali ładu! Kiedy znalazłam sklep i zaczęło się oczekiwanie to kolejka nie należała już do największych, ale i tak nastałam się ponad godzinę! Jednak w bardzo miłej i kosmetycznej atmosferze! Chyba same miłośniczki makijażu, jak blogosfery czy youtuba tam były, więc można było sobie miło pogawędzić. Ekspedientki też umilały czas, rozdawały krówki, można było sobie zrobić sobie fotkę z gadżetami i instagramową ramką. 




POZNAŁAM ASIĘ!

Po jakiś czasie oczekiwania wyszła przed sklep Asia! Do każdego podeszła porozmawiała te 5-10 minut, zrobiła sobie zdjęcie! Jest jedną z moich ulubionych youtuberek! Czemu? Bo cenię sobie bardzo jej naturalność i autentyczność, w tym co robi. W jej zachowaniu widać szczerość, mówiąc o swoich życiowych przemyśleniach czy recenzując kosmetyki. Widać, że rodzina jest dla niej bardzo ważna i stara się przekazać widzowi te wartości, jednak potrafi chronić swoją prywatność! Podziwiam ją za to, że nie odkryła przed nami wszystkich kart. W dodatku to co mi daje jej kanał, a zwłaszcza jej vlogi czy te codzienne czy przegadane to motywacja! Że jeśli się czegoś chce to należy do tego dążyć! No i to jaką przemianę przeszła ona sama jak i jej kanał to wielkie WoW! Oglądam ją regularnie myślę, że od końca 2012 roku, wcześniej jakoś przewijały mi się jej filmy, ale dopiero wtedy zostałam na dłużej i mega się z tego cieszę.

Część z tych rzeczy jej powiedziałam osobiście, ze stresu części zapomniałam! Ale ta chwila była tak miłym doświadczeniem dla mnie, mam nadzieje, że dla Asi też! I właśnie ta jej naturalność tak mnie utwierdziła w całej mojej sympatii do jej kanału i jej osoby! Coś w tym jest, że oglądając kogoś kilka razy w tygodniu, czy czytając bloga trochę zakolegujecie się z tą osobą. 

Asiu, jeśli to czytasz to jeszcze raz życzę Ci wszystkiego dobrego! Aby Twój kanał się rozwijał, nie brakowało Ci pomysłów, marzenia się spełniły no i do kolejnego spotkania xx




SKLEP NYX

Czy miałam plany zakupowe? Tylko taki, że kupię pomadkę! I mimo, że godzina była późna to wybór był całkiem spory i Panie non stop dokładały. Ale pułki zwłaszcza z rzeczami do twarzy lekko świeciły pustkami.. Sklep jest umiarkowanych rozmiarów, Panie wpuszczały po taką liczbę klientów, aby można było się swobodnie poruszać. Wszystkie kosmetyki mają swoje testery, a opakowania kosmetyków są bardzo dobrze zabezpieczone, więc mamy gwarancję świeżości. Stylistyka sklepu typowa dla tej marki, srebro, czerń i róż. 




Skusiłam się na pomadkę z serii Lingerie o numerku 06 - płynna matowa pomadka w kolorze nude. Takim brązie, dość cielistym, ale nie za jasnym! Oraz na farbkę do brwi w kolorze Expresso! Dodatkowo przy kasie otrzymywało się uroczą różową kosmEtyczkę w kształcie ust! A w niej .. dwa wypiekane cieni - piękna złoto oraz turkus, a do tego pomadkę z serii Soft Matte Lip Cream o nazwie Havanna.




NYX LINGERIE NR 06




Szczerze to kiedy pierwszy raz ją nałożyłam to powiedziałam MASAKRA... jedno wielkie brązowe ciastko na ustach... Ale przyczyną był stan moich ust, bo tak przesuszone dawno nie były. Druga aplikacja na konturówkę z Eveline była już bardzo przyjemna i kolor, jak i efekt bardzo mi się spodobał. Kiedy podratowałam stan ust to już pokochałam te pomadkę całym sercem! Nie sądziłam, że taki kolor nude, brąz mi tak przypadnie do gustu. Formuła jest aksamitna i gładko sunie po ustach, jednak pomadka szybko zasycha, więc trzeba być dość precyzyjnym. Można dokładać cienkie warty, jednak ma dość spore krycie więc 2 precyzyjne ruchy wystarczą na pokrycie ust. Trzyma się na ustach wiele godzin! Ostatnio miałam ją w pracy i 8 godzin bez poprawiania nadal dobrze się prezentowała. Mój kolor tej jesieni - wygryzła nr 03 z płynnych pomadek od Golden Rose.. Cena 34 zł




NYX EYEBROW GEL EXPRESSO




Do brwi używałam raczej cieni prasowanych, cieni w kremie żelów koloryzujących, więc stwierdziłam, że trzeba czegoś nowego spróbować. Na yt dawno temu rzucił mi się w oczy test tego produktu i porównanie do Aqua Brow w którym produkt Nyxa wypadł pozytywnie, więc zakupiłam i naprawdę podoba mi się ten efekt. Kolor pasuje idealnie! Wystarczy dosłownie odrobinka kosmetyku, aby pięknie wypełnić brwi. Nie potrzeba już na to żadnego żelu, a włoski trzymają się w tym kształcie cały dzień. Na zdjęciach widzicie brwi po kilku godzinach. Chciałabym też powiedzieć, że zdaje sobie sprawę z tego, iż moje brwi są lekko asymetryczne. Nie przeszkadza mi to, na co dzień nie widać tego zbytnio, tak jak na zdjęciach. Pierwsze zdjęcie jest robione z lampą. Cena 33 zł




BAKED SHADOW GHETTO GOLD BRIGHT GOLD & BLUE DREAM LIGHT BLUE




Co za błyskotki! Na powieki ich jeszcze nie nakładałam, ale na sezon świąteczno-sylwestrowy będą jak znalazł. Już mam pomysły na makijaże! Pokazuje wam swatche obu - na sucho, na bazie i nałożony na mokro (od góry). Jako bazę użyłam cienia w kremie Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes Creme de Nude. Ten turkus tak pięknie się mieni.. i nie chciał zejść mi z ręki, naprawdę szorowałam dłoń wszystkim co możliwe. Pigmentacja jest naprawdę imponująca. 





NYX SOFT MATTE LIP CREAM HAVANA





Kolor trochę mało wyjściowy, ale do jakiejś charakteryzacji będzie w sam raz i mam na niego pomysł! Ale jednak krycie jest dość nierównomierne i trochę namęczyłam się z nakładaniem tej pomadki. Może to kwestia tego koloru. Jednak formuła jest naprawdę komfortowa taka kremowa, a zasychająca. Z pewnością skuszę się na inny kolorek, aby sprawdzić!




Zawartość kosmetyczni naprawdę mnie zaskoczyła, zwłaszcza, że jej wartość to prawie 100 zł !

Makijaż, który mam na zdjęciach wykonałam: baza pod podkład wygładzająco-matująca Kobo, podkład Oriflame Giordani Gold Age Defyning porcelain, koretktor pod oczy Catrice Liquid Camouglafe 020, baza pod cienie Maybelline Color Tattoo Creme de Nude, cienie MUR Iconic 1, eyeliner Maybelline, mascara The Rocket Maybelline, konturowanie + róż + puder pod oczy paletka Kobo, rozświetlacz Lovely Gold Highlighter

Specjalną skarbonkę na kolejne zakupy w Nyx już przyszykowałam i powoli zbierają się fundusze! Na wishliście pojawiły się już puder sypki HD, pomadki z serii Soft Matte Cream i Butter lisptick oraz ten ostatnio bardzo popularny klej do brokatu.


Polecacie coś z Nyxa? Czekam na sugestie!

I napiszcie mi koniecznie, czy udało Wam się spotkać kiedyś ulubionego youtuberka lub blogera - kto to był, jakie wrażenie na Was wywołał?



Miłego wieczoru, xx




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger