sobota, 11 lutego 2017

ULUBIEŃCY STYCZNIA | Bioderma, Nyx, Bourjois



Mam nadzieję, że wszystkie moje czytelniczki-studentki mają ferie i sesja zdana za pierwszym razem! Właśnie minął pierwszy tydzień wolnego i tak się cieszę, że mam jeszcze jeden! Wcześniej sporo odpoczywałam, ale teraz zamierzam się ostro zabrać za bloga! Dla Was mam ulubieńców stycznia, ale myślę, że produkty o których Wam opowiem to żadne zaskoczenie. O dziwo, nie rozgadałam się, także zapraszam na 10 minut szybkich recenzji kosmetyczny! 
Zwłaszcza posiadaczki suchej i wrażliwej skóry znajdą tutaj ciekawe produkty!




płyn micelarny Bioderma Sensibio H2O dla cery wrażliwej


krem mocznikowy Pilarix Lefrosch
maść z witaminą A Remitax


Spray do czyszczenia pędzli Life


podkład matująco - nawilżający Maybelline Dream Velvet nr 01 Natural
concealer Nyx Gotcha Cover nr 02 Light


mascara Bourjois Twist Up the Volume


Już zapowiadam Wam, że następne będzie spore denko!
Jakie są Wasze opinie o tych kosmetykach?



Jeśli macie ferie to miłego dalszego wypoczynku, a jak już po to motywacji do rannego wstawania ;)

Ala xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger