czwartek, 3 sierpnia 2017

FORGET YOUR AGE EYEMASK | kosmetyki BIOMED organic medical skin care - produkty wegańskie i prawie w 100% naturalne

Nic nie jest lepsze na powrót do blogowania, jak obszerna recenzja kosmetyków! O samym powrocie, zmianach jakie nadejdą dowiecie się w kolejnym wpisie! Bo mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze jest...?

Jakiś czas temu odezwała się do mnie firma BIOMED, czy nie zechciałabym przetestować kilka ich produktów! Oczywiście zrobiłam to z miłą chęcią i po miesiącu używania ich produktów, chcę Wam opowiedzieć o moich wrażeniach! Dziś zajmiemy się pierwszym z nich i będzie to maska pod oczy!

Kilka słów o marce:

BIOMED organic medical skin care - to wiodąca na rynku niemiecka firma produkująca kosmetyki pielęgnacyjne z pogranicza medycyny i kosmetyki naturalnej! Firma podkreśla, że ich produkty są wegańskie, naturalne w 98,9%, zostały przebadane klinicznie i dermatologicznie. Ponadto nie posiadają parabenów, olejków eterycznych ani syntetycznych zapachów oraz nie są testowane na zwierzętach. Oczywiście zapraszam Was na stronę internetową wraz z ich sklepem, aby zobaczyć całą gamę kosmetyków <klik klik> . A o nowościach, promocjach najszybciej dowiecie się z portali społecznościowych BIOMED - facebook'a <klik> oraz Instagrama <klik> !

MASECZKA POD OCZY FORGET YOUR AGE MASK 15 ml



Pierwszy kosmetyk, którego najbardziej byłam ciekawa to maseczka pod oczy, którą stosowałam jako krem na noc. Producent zapewnia, że kolagen zawarty w maseczce odżywi skórę, wygładzi i wypełni zmarszczki. Wg instrukcji maskę powinno stosować się 1 lub 2 razy w tygodniu nakładając grubą warstwę na oczyszczoną twarz i trzymać do 10 minut, a następnie zmyć. Natomiast ja używałam maseczki jako kremu pod oczy na dzień, tak co drugi dzień, nakładając cienką warstwę!



Produkt przychodzi z papierowym pudełeczku, w środku znajduje się jeszcze ulotka z ofertą Biomed. Niestety w języku niemieckim
i polskim. Krem na bardzo ładne i solidne opakowanie. Cieszy oko! Co ważne napisy się nie ścierają ani nie rozmazują. 

Skład:

Aqua, Kaolin, Glycerin, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl-3 Dicitrate/Stearate, Simmondsia Chinensis, (Jojoba) Seed Oil, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, Glyceryl Caprylate, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Silica Dimethyl Silylate, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Sodium Chondroitin Sulfate, Atelocollegen, Citric Acid

Krem ma lekki, przyjemny i słodkawy zapach, natomiast po nałożeniu nie był on dla mnie wyczuwalny. Jeśli chodzi o konsystencję to jest cięższa od większość kremów na rynku, np. z Ziaji. Natomiast nie jest, aż tak tłusta. Maska pozostawiona na skórze wchłania się w kilkanaście minut, jednakże do 0. Więc rano nie ma żadnych pozostałości i można przystąpić do porannej pielęgnacji. 


Co prawda, nie mam jakiś dużych bardzo widocznych zmarszczek w tych okolicach, ale często stosuję ciężkie, kryjące korektory, więc te okolice pod oczami są narażone na przesuszenia, zwłaszcza że posiadam cerę skłonną do przesuszeń. W porównaniu z kremami, które wcześniej stosowałam to niebo a ziemia! W trakcie miesiąca, jak stosuję ten krem nie mam problemu z przesuszeniami w tych okolicach. Skóra jest dobrze nawilżona, przez to korektor również wygląda lepiej! Ponad to, kiedy skóra jest odżywiona dzięki tej masce, mam wrażenie, że moje cieni są mniejsze, twarz zdecydowanie jest bardziej obudzona! Krem odpowiada wszystkim moim potrzebom i zachęcam Was do wypróbowania! Jeśli chodzi
o wydajność to jeszcze 3/4 opakowania przede mną na pewno.


Naprawdę jestem zaskoczona działaniem tego kosmetyku! Jest to pierwszy krem/maska pod oczy, gdzie widzę naprawdę porządne działanie! A stosowałam kremy z różnej półki cenowej, tej najniższej, ale też tej wyższej. Za tę przyjemność zapłacimy 15 Euro za 15 ml (około 64 zl). 6 miesięcy po otwarciu to ważność kosmetyku do zużycia. Moim zdaniem cena jest bardzo przyzwoita biorąc pod uwagę wydajność produktu, to że jest wegański i prawie w całości naturalny!


 Z ręką na sercu polecam Wam ten kosmetyk! Koniecznie czekajcie na pozostałe 2 recenzje! A w prezencie mam dla Was kod rabatowy ważny do 1.10.2017 r. Myślę, że marka jest warta uwagi, a kosmetyki wypróbowania! 


W kolejnym wpisie pokaże Wam ulubieńców lipca, a następnie następny kosmetyk Biomed!

Ala xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger