czwartek, 15 maja 2014

Colourful old town | ootd

Witajcie :D
Dziś na zdjęciach zobaczycie mały skrawek starówki Torunia! W tle widać Zamek Krzyżacki. Bardzo lubię to miejsce na sesję :) Zdjęcia był robione prawie rok temu, lecz uważam, że stylizacja jest nadal aktualna - żywe kolory malinowy i żółty oczywiście kojarzą się z wiosną!
***
Hey everyone :D

You can see a little piece of view in old town in my city - Torun. There  is a castle of the Teutonic Order. I like these place to take photos :) Photographs were taken one year ago, but I guess that stylization is still current - vibrant colours pink&yellow are connected with spring. 
***

***

 ***

***
Jacket/Marynarka  House
Top H&M
Necklace/Wisiorek nn
***

***
Have a nice evening! Buziaczki, Ala xo

33 komentarze:

  1. Super, muszę kiedyś odwiedzić Toruń :)
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. You look beautiful! Like the blazer. That's such a gorgeous color!

    Allthingsglitterandbeauty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie kolorów - bardzo ładnie się prezentuje :)

    Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam , że jesteś Torunianką :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam zobaczyć Toruń! I sprawdzić czy toruńskie pierniki różnią się od tych zwykłych ;P Super wyglądasz, stylizacja rzeczywiście na czasie, kolory wiosny, i to słoneczkooo... niech już do nas wróci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierniki są pyszne ! :) Koniecznie musisz spróbować.

      Usuń
  6. Toruń to jedno z kilku polskich miast, których jeszcze nie widziałam, a bardzo bym chciała, bo chyba warto?;)
    I zgadzam się odnośnie włosów z powyższym komentarzem!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you :* Ok, we can follow each other, I left a comment i'm @limonade_alice. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w Toruniu byłam kiedyś, bardzo bardzo dawno temu :)
    świetna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Muszę kiedyś odwiedzić Toruń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie to Twoje kolory :) A co do Torunia to jeszcze nie miałam okazji odwiedzić

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia i ładnie Ci w kolorach!:D

    klikniesz w ost poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna marynarka i dobrze wygląda to połączenie kolorów :) zapraszam do mnie i może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz, ta koszulka ma swietny kolor i dobrze sie komponuje z żakietem!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia :-) Kolor marynarki ogromnie mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie kochana wyglądasz, fantastyczna fryzurka, no i świetne kolorki stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twój żakiecik. A włosy to masz fantastyczne.
    Nominowałam Cie do nagrody Liebster Award, szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, nominowałam Cię do nagrody Liebster Award, szczegóły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz piękne włosy i kolor i cudownie obcięte ! Cudowne♥
    i stylizacja oczywiście też. Pozdrawiam cieplutko, Claudetta
    http://claudetta14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka razy byłam w Toruniu i nawet Babcia chciała mnie tam wysłać na studia, ale się nie dałam, dość daleko jest od mojego miasta :) Kolorki faktycznie ciągle na topie:) I coś mi się zdaje, że prędko nie wyjdą z mody:) Świetna stylizacja:) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznotka! Ładne zdjęcia :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna marynarka ;) Tęsknię za Toruniem, koniecznie muszę Cię kiedyś odwiedzić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz i świetna stylizacja, piękne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń

  26. Super zdjęcia, ciekawy blog :)

    Jeżeli chcesz to zapraszam u nas majowe rozdanie

    http://ourstylizations.blogspot.com/2014/05/majowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger