piątek, 9 maja 2014

Projekt DENKO #1 2014


Hejka :)
Zapraszam Was na pierwszy w tym roku projekt DENKO ! Nie ma tych produktów za wiele, ze względu na moją małą sklerozę. Czasem po prostu zapomnę odłożyć puste opakowanie i od razu ląduje w koszu... No cóż będę nad sobą pracować, a Was zapraszam na krótki przegląd kosmetyków !
***

 1 - Odżywczy żel pod prysznic Silk Glow DOVE 250 ml

Żele z tej firmy należą do moich ulubionych *.* Mają niesamowicie kremową konsystencję! Jeśli chodzi o żele to ważne są dla mnie 3 rzeczy: aby nie wysuszał skóry, ładnie pachniał i pienił się! Ten spełnia te wszystkie podpunkty. Co więcej po zastosowaniu go mamy lekkie wrażenie nawilżenia czy ukojenia skóry, a to dla mnie naprawdę bardzo duży plus. Oczywiście nie zastąpi on balsamowania, ale im więcej nawilżenia tym lepiej ;)
KUPIĘ PONOWNIE

2 - Szampon-żel pod prysznic Retropical YVES ROCHER 50 ml

Miniaturka żelu pod prysznic z szamponem. Kosztuje 6,90 zł co uważam, że jest mega zdzierstwem! Jednak włożyłam go do koszyka, bo brakowało mi kilku złotych do pieczątki.. Ma naprawdę ładny zapach - połączenie gumy balonowej z cytrusami. Czy wysuszył trudno mi ocenić, bo jest naprawdę mały i starczy na zaledwie kilka użyć - idealny na wyjazdy, aby nie zajmował miejsca w kosmetyczce. Nie używałam jako szamponu.
RACZEJ NIE KUPIĘ PONOWNIE

3 - Żel pod prysznic Hamamelis YVES ROCHER 300 ml

Bardzo lubię ten żel! Jest niesamowicie wydajny.Również spełnia 3 złote warunki, nie wysusza, ładnie pachnie i bardzo się pieni. Ma lekki taki świeży zapach, może odrobinę trawiasty. Nie zawiera alergenów.
KUPIĘ PONOWNIE

***

4 - Lakier do paznokci Color Mania LOVELY

Ostatnio robił porządki w toaletce i postanowiłam wyrzucić kilka starych lakierów. Jeśli chodzi o ten to nic specjalnego, trwałość około 2 dni oraz miał bardzo gęstą konsystencję.
NIE KUPIĘ PONOWNIE

5 - Lakier do paznokci Crystal Strenght LOVELY

Podobnie jak poprzedni, lecz bardzo lubiłam kolor tego lakieru, żywa czerwień z mały mieniącymi się drobinkami. Jednakże szukam trwalszych lakierów!
NIE KUPIĘ PONOWNIE

***


 6 - Intensywnie odżywczy balsam Neutrogena FORMUŁA NORWESKA

To jest produkt do którego z pewnością będę wracać !!! Ląduje na listę ulubionych balsamów, tuż obok czerwonego mleczka z Garniera. Jego szczegółowa recenzja znajduje się TU
KUPIĘ PONOWNIE

7 - Krem nagietkowy ZIAJA 100 ml

Bardzo fajny krem. Wydajny, nawilża skórę. Jedyny jego minus to fakt, że się długo wchłania, więc lepiej stosować go na noc. Jego recenzję znajdziecie TU
KUPIĘ PONOWNIE

***

8 - Oczyszczający płyn micelarny Ideal Soft L'OREAL 200 ml

Moje przypadkowe odkrycie! Idealnie zmywa makijaż, koi skórę, nie wysusza! Trudno opisać jego działanie słowami ;) Znalazł się już w kwietniowych ulubieńcach. Wiele blogerek mówi o nim jako tańszym zamienniku Biodermy. A ja już używam następne opakowanie ;p
KUPIĘ PONOWNIE

***

9, 11, 12 - Nawilżające krople do oczy Systane ALCON

Po prostu krople do oczu, spełniają swoje zadanie, nawilżają i koją zmęczone oczy. Dla użytkowników soczewek, jak ja, idealne :)
KUPIĘ PONOWNIE

10 - Wielofunkcyjny płyn dezynfekujący  do wszystkich miękkich soczewek Pure Moist ALCON 60 ml

Bardzo dobry płyn. Perfekcyjnie czyści soczewki, nawet jak zabrudzą się tuszem do rzęs. Cena na allegro również atrakcyjna. To jest akurat małe opakowanie, starcza na 2 tygodnie. Zwykle tą pojemność zabieram na wyjazdy.
KUPIĘ PONOWNIE

***
To już wszystkie produkty! Dajcie znać czy miałyście któreś z nich i co o nich sądzicie? A może zachęciłam Was do wypróbowania czegoś?
Życzę Wam miłego weekendu i do następnej notki !!! :D
Ala xoxo

21 komentarzy:

  1. świetne zużycia ;) żele Dove uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. jedyne co stąd miałam to micel loreala, w sumie dalej go mam, bo ciągle kupuję nowe buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo zużyć :)
    może wypróbuję te krople, też noszę soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz dziewczyno zużycia ;) Nie da się ukryć.. część produktów znam, ale żaden nie zachwycił mnie jakoś szczególnie poza Ziają ale tę markę znam od dawna i często gości na mojej półce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja to jedna z moich ulubionych marek ! Praktycznie każdy produkt tej firmy się u mnie sprawdza ;)

      Usuń
  5. Chętnie sięgnęłabym po ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten płyn micelarny jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłe zużycia, ostatnio Dove żel jak kupiłam to mi nie przypasił i jakoś je omijam na razie ;) Hamamelis YR wcześniej lubiłam po zmianie już nie lubię ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kosmetyki;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Żele pod prysznic z Dove są najlepsze :) Uwielbiam je:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wszystkie produkty Neutrogeny są rewelacyjne, super nawilżają i regenerują suchą skórę.Produkty Ziaji też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam zamiar sobie kupić ten krem nagietkowy z ziaji, bo od dawna o nim myślałam. ;) Uwielbiam kosmetyki z Neutrogeny za ich cudowną formułę nawilżającą. ;) Nie ufam produktom typu szampon i żel w jednym... Bardzo podoba mi się ten typ notki, gdzie podkreślasz do czego wrócisz a do czego nie ;) No i nie wiedziałam że nosisz soczewki ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne denko, Krem nagietkowy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo zużyłaś :) Zapamiętam nazwę tych kropli, bo szukam czegoś dobrego do zmęczonych oczu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Silk Glow DOVE za dosłownie wszystko! Konsystencje, zapach itp.,itd.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze denko - gratki! Na Loreala czuję się skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zel z Dove miałam i nawet był niezły ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger