niedziela, 23 listopada 2014

✰ List do Świętego Mikołaja, czyli CHRISTMAS WISHLIST ✰


Witajcie :D 
Dziś pierwsza taka notka na moim blogu, a mianowicie - lista życzeń!
Zbliżają się święta - już nie mogę się ich doczekać *.* Więc powiedzmy, że to taki mały list do Świętego Mikołaja ;) 
Od pewnego czasu przywykłam do zapisywania sobie rzeczy na które zwróciłam uwagę, chciałabym mieć m.in. aby kupować to co naprawdę jest mi potrzebne, marzę o tym od dłuższego czasu, czy gdy ktoś zapyta mnie co bym chciała dostać to mniej więcej mu podpowiedzieć ;) Co do tego ostatniego należę do osób, której każdy prezent się podoba (bardzo rzadko zdarzają się wyjątki!). Chyba jak każdy lubię dostawać prezenty, ale też uwielbiam dawać je innym, zwłaszcza częściowo przeze mnie zrobione czy ozdobione! Zobaczymy czym zaskoczy mnie ''Mikołaj'' pod choinkę ;p
***
  • Pędzle GlamBRUSH

Myślę, że nadszedł czas powiększenia swojego arsenału pędzli. Mój zestaw 8 sztuk z Hakuro ma już ponad 2 lata i nadal sprawuje się świetnie, ale jest kilak rodzajów pędzli, które chciałabym mieć w swojej kolekcji! Z pędzli do twarzy upatrzyłam sobie T2 - do podkładu oraz T3 do pudru, gdyz takiego pędzla nie mam. Do oczu natomiast wybrałam O6, O7 oraz O11 - pędzle do rozcierania cieni i kresek. Myślę, że umiejętność blendowania to klucz do sztuki makijażu, więc na te pędzle zwróciłam szczególną uwagę. O pędzlach Hani digitalgirl ostatnio dużo się mówi, większość to pozytywne słowa. Prezentują się elegancko i uroczo oraz nie są zbyt drogie, trzeba spróbować :D
***
  • Silikonowe różowe etui na telefon

W zeszłym miesiącu wymieniłam telefon na Samsung Galaxy S4. Jest cudowny *.* Więc aby jak najdłużej taki pozostał ważne jest aby trzymać go w pokrowcu. Póki co zakupiłam sobie case pandę, ale nie wszędzie się sprawdza, gdyż telefon w tym etui jest o wiele większy. Także potrzebuję klasycznego pokrowca, a myślę, że różowy kolor będzie się dobrze komponował z białym telefonem.
***
  • Paletka cieni MUA Undressed

Chciałabym zwiększyć swoją kolekcję cieni i to paletka nr 1 na liście! Opinie ma różne, ale w większości pozytywne. Podobno to kopia słynnych NAKED - nie dbam o to. Podobają mi się po prostu kolorki cieni, po przeczytaniu opinii jestem jej bardzo ciekawa i chcę juz wykonać nią make up :3
***
  • Paletka do konturowania twarzy SLEEK Face Form Fair lub bronzer W7 Honolulu

Wiele dobrego słyszałam o tym trio, więc z chęcią bym je wypróbowała. Co więcej taki komplet jest bardzo poręczny. Natomiast zastanawiam się również nad kupnem samego bronzera, gdyż tego kosmetyku mi brakuje, a ten z W7  mnie zainteresował, ma śliczne opakowanie oraz przystępną cenę.
***
  • Sztuczne rzęsy

Czasem fajnie zaostrzyć sobie spojrzenie doklejając sztuczne rzęsy. Nie wiem jakiej firmy chciałabym wypróbować podobno najlepsze są te z Ardell. Macie jakieś ulubione ? 
***

  • Paletka cieni SLEEK Au naturel/Vintage Romance/
    Garden of Eden

Kolekcję kosmetyków mam w planach powiększyć o jeszcze jedną paletkę i zastanawiam się pomiędzy tymi trzema. Myślę, że do moich zielonych oczu każda dość dobrze się sprawdzi. Cienie tej marki mają wielu zwolenników, jak i przeciwników - ja należę do tej pierwszej grupy. Paletkę Oh so special uwielbiam i jak ją wykończę to od razu zamówię następną, a póki co chcę jej sprawić koleżankę . ;)
***
  • Lokówka stożkowa

Moje włosy już dość urosły, a z natury raczej są proste i lubię im nadać trochę objętości kręcąc je! Domowe metody nie zawsze się sprawdzają, więc myślę, że czas zainwestować w lokówkę. Zastanawiałam się jaki typ jest najlepszy i po poczytaniu wielu opinii zdecydowałam się na stożkową. Jednak konkretnej marki nie wybrałam, używacie takiej lokówki i może możecie mi jakąś polecić ? ; >
***
  • Ciepły sweter

Szczególnie do gustu przypadły mi te z Reserved! Ostatnio kupiłam sobie tam jeden, ale jest wiele innych tez ślicznych. Przede wszystkim ma być ciepłu, miły w dotyku, może być lekko luźny i bez golfu. Fajnie jeśli będzie miał też tzw. warkocz.
***

A Wy już wiecie co chcecie sobie sprawić z okazji świąt? ; > Napiszcie mi na dole!
Mam taki pomysł, aby zrobić serię wpisów z pomysłami na prezenty? Co Wy na to? ; >
Również postanowiłam narzucić sobie wyzwanie, aby przez cały grudzień wstawiać notki  razy w tygodniu :D
+ Jak Wam się podoba nowe 'świąteczne' wydanie bloga?

Trzymajcie się ciepło, Ala xx

33 komentarze:

  1. Ooo, jakaś paletka Sleeka tez by mi się marzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać, że fajna ta lista :) A rzęsy Ardell "Demi Wispies" mam i je uwielbiam, więc mogę polecić śmiało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny.
    Już długo poluję na paletkę Sleek'a, jednak w codziennym makijażu służą mi głównie uniwersalne cienie Wibo, które grają w moich barwach - brązy.
    Paletka Sleek do konturowania także wpadła mi w oko już dawno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysl z takim postem ;) mam bronzer honolulu i paletke au naturel ze sleeka i polecam jedno i drugie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna lista, większość z tych rzeczy znalazła by się też na mojej, choć przyznaję że sporo rzeczy byłoby też z wyższej półki i dlatego nie robię list, bo potem Mikołaja nie stać i kuszę sama siebie do zakupów :P
    A tak a propos paletek ze Sleek, to tutaj jest sklep internetowy w którym można je dostać i wydaje mi się, że ceny są spoko http://mintishop.pl/search.php?filter_producer=1336575615
    A sweterki śliczne, choć w Reserved ostatnio nie wpadł mi żaden w oko, a szukałam długo, więc poszłam do Pull&Bear, tam są dopiero śliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za link do sklepu :)
      Muszę zajrzeć do p&b zobaczyć te sweterki!

      Usuń
  6. Ja właśnie też chciałabym dostać lokówkę bądź prostownicę ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twojego zestawu/listy chciałabym paletki cieni ;) Sama chcę wodę Lady Gagi tą czarną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja trzymam swoją S4 w niebieskim view coverze. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio kupilam dokladnie ta sama lokowke co tu podalas jako przyklad, bardzo polecam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie!! wspaniałości

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. przygarnęłabym ten pokrowiec na telefon i zmieniła lokówkę na prostownicę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. No to widzę, że mamy kilka podobnych potrzeb od Świętego Mikołaja :) paletki Sleek, pędzle do makijażu...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciepły sweter mam i to już chyba nawet trzy (ale tego chyba nigdy za dużo, więc jakiś nowy by się przeydał) a i mi również marzą się pędzla GlamBRUSH, ale póki co moje dotychczasowe mi wystarczają :))

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. silikonowe etui jest mega, też chcę takie :p a pędzle również chcę od mikołaja :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne to etui ! I jeszcze różowe :))
    Może wspolna obserwacja ??
    Zapraszam :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzle dostanę ze szkoły kosmetycznej w sobotę, więc ich raczej bym nie chciała już :D. Swetrów mam tyle, że mi się szafy nie domykają i to dosłownie :))

    zapraszam do wzięcia udziału w moim projekcie :)) więcej szczegółów na asiulcowaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami wydaje mi się, że mi aż za bardzo brakuje tego czasu :)

      Usuń
  17. Mnie też urzekło etui, zwłaszcza że moje dotychczasowe najwyższy czas wymienić na nowe. Dzięki za wiele fajnych inspiracji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. na mojej liscie tez sa swetry :) Widze, ze interesujesz sie makijazem. Z tego co slyszalam w filmikach urodowych na youtubie, plaetki sleek nie sa zbyt dobre (cienie osypuja sie). Moze lepiej zainwestowac w jedna porzadna palete, np. Urban Decay ?Lub pojedyncze cienie Inglot i MAC. Kiedys kupowalam co popadnie i musze przyznac, ze byly to wyrzucone pieniadze w bloto, bo cienie sa kiepskie. Lepiej mniej, ale za to cos porzadnego. Jestes bardzo podobna do NISSIAX83. Pozdrawiam i zycze, abys swoje "zyczenia" znalazla pod choinka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedną z palet sleek i jestem bardzo zadowolona. Na youtube oglądałam dużo make up z nimi i ufam maxineczce a poleca je ;) Do zakupu naked się przymierzam ale czekam aż będzie w mojej sephorze :)
      Nissiax83 super blogerka :)

      Usuń
  19. ciekawią mnie te pędzle, a paletki Sleeka i mi by się przydały, bo mam tylko dwie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pędzle GlamBRUSH też mi się marzą, ale jednak ZOEVA wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojjj ja też się czaję na pędzle GlamBrush!! Może MIKOŁAJEK mi je przyniesie! :) Jak na razie na liści widnieje UD Naked 3, pędzle i jakaś książka. Codziennie staram się dopisywać coś nowego, bo jak na razie mam trzy produkty, a jak przyjdzie co do czego to będzie ich z 10! No ale zobaczymy co dostanę na finał. :) Pozdrawiam gorąco i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślę nad zakupem Naked 3, idealne kolory dla mnie :3

      Usuń
  22. Oj też chcę dostać takie cudeńka, zwłaszcza jeśli chodzi o pędzle Glam, ale chyba jeszcze trochę się wstrzymam, bo pędzli mam nadmiar ;) A jeśli chodzi o paletki Sleek na mojej liście są też dokładnie te trzy! Oby Twój mikołaj w tym roku był hojny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie też wishlista na blogu, w tym tygodniu opublikowałam, może mój list do św. Mikołaja zadziała :P
    palety Sleek są ekstra, uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger