poniedziałek, 17 listopada 2014

Wakacje w zdjęciach :D

Prawdziwa jesień już zawitała i myślę, że już wszyscy weszliśmy w melancholijny nastrój ;) W szkole ciężko, w następnym tygodniu próbne matury, powoli kończę kurs na prawo jazdy... Jednak dopadła mnie chwila wakacyjnych wspomnień i chciałabym się z Wami nią podzielić :)
***
 
Wakacje rozpoczęte małym girls party :D
***

Jaski i jego pierwszy spacerek po łonie natury ;3
***

Pyszne frappo w najlepszej pierogarnii na świecie *.*
***

Takie deserki po pracy :) #zdrowo
***

#frendsie
***

Selfie boom!
***

Babski wyjazd we dwie <3 Wpis z vlogiem: klik
***
Taka moja personalna pamiątka ;)
***
Duet idealny - milka oreo i koktajl jagodowy <333
***

Adrenalina to lubię! Polecam każdemu :D
***
Pozdrowienia z Ustki! Dość cicha nadmorska miejscowość, lecz trzeba uważać na inwazję mew ; p
***
Najlepsze belgijskie frytki :3
***
Na wieży widokowej ~~~~
***
AHOJ~~ DRAGON
***

Kolejny mały skok adrenaliny - atrakcja fajna, aczkolwiek nie warta ceny ;)
***
Moja twierdza ^^
***
TO było coś! Podziwiam moją mamę <3 Teraz mi się marzy skok !!!
***
SKYWAY !!! Chyba najlepsze wakacyjne wydarzenie w Toruniu! W tym roku to było coś - naprawdę się postarali :D Jeśli planujecie wycieczkę do Torunia to zaplanujcie wyjazd, aby załapać się na ten event :)
***
Tak prezentują się w skrócie wakacyjne wspomnienia :) Kilka wyjazdów, kilka spotkań z przyjaciółmi, wakacyjna praca. Ale już za miesiąc święta i w tym roku przerwa świąteczna jest dłuższa od ferii bo trwa aż 16 dni *.* SZALEŃSTWO :D


STAY TUNED & visit 
my Instagram @limonade_alice xx

Trzymajcie się, Ala xx

16 komentarzy:

  1. Ale ten czas ucieka coo? Już zaraz święta, a ja dopiero co ochłonęłam po najlepszych wakacjach życia ;D Chyba też powinnam zrobić taki post, bo jest co wspominać ;) Świetne fotki.. Muszę w końcu odwiedzić Toruń!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER :)
    ja już sięnie mogę doczekac wakacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatęskniłam za latem ;)
    Bardzo przyjemne wspomnienia, miło się oglądało :))

    OdpowiedzUsuń
  4. skatowałaś mnie tymi ciepłymi zdjęciami w ten zimny listopadowy dzień :) super zdjęcia i fajne wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi narobiłaś ochotę na ten koktaj jagodowy mniaam <3

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oby do następnego lata :) Jeszcze troszkę :D Widząc tego wielkiego banana przypomniało mi się jak byłam nad morzem i przez megafon Pan jakiś wypowiadał z "uśmiechem": "Panie na bananie mile widziane!" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi się cieplej zrobiło :D
    Piękne to zdjęcie - zachód słońca - uwielbiam :D
    I też podziwiam Twoją mamę za ten skok :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wspomnienia:) Tylko pomyśleć ile ich będzie podczas najdłuższych wakacji po zakończeniu liceum :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Banan, frytki ech ja chce latoooo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z miłą chęcią wróciłabym do wakacji jak tak patrzę na Twoje zdjęcia z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż się cieplej zrobiło patrząc na te zdjęcia :) jednak lato to najlepsza pora roku - zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tymi zdjęciami przypomniałaś mi o wakacjach :) Na moment mogłam się oderwać od rzeczywistość i powspominać :) Super :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja przygoda z prawem jazdy, mam nadzieję, już się kończy. Dlaczego to u mnie w mieście najtrudniej jest zdać?
    Masz przepiękne przyjaciółki! ;) Tęsknię za wakacjami....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyko się pocieszać, że w tym roku będą dłuższe :D

      Usuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger