wtorek, 5 sierpnia 2014

WŁADYSŁAWOWO trip !

Witajcie :)
Po dość długiej nieobecności już pojawia się nowa notka! Przepraszam bardzo za tak długą przerwę po przyjeździe totalnie nie miałam czasu na nic, całe dnie w pracy, zmęczenie i pranie mnie wykończyło! Ale już wszystko powoli ogarnęła i postaram się nie robić zaległości :) 
***
Dziś chcę Wam przedstawić krótką relację z mojej wycieczki! Do Władysławowa wybrałam się z moją przyjaciółką Martą, którą serdecznie pozdrawiam <3 Wyjazd trwał 5 dni, zatrzymałyśmy się na kwaterze w dość spokojnej części miasteczka. Do plaży głównej lub tej w Chałupach miałyśmy niecałe 15 minut. Po drodze pełno sklepów a to Biedronka, Lidl Polo. Zdziwiłam się, gdyż te markety są otwarte całodobowo! Pogodę miałyśmy cudowną *_* 5 słonecznych dni! Ani jednej chmurki i to całe dnie na plaży ;) "Troszkę" się spiekłam i skóra schodzi jak nigdy ale opalenizna jest i już wygląda ładnie ;)
***
Atmosfera kurortu bardzo radosna, cały dzień coś się dzieje! Wiele kulturalnych atrakcji - Park Rozrywki, cyrk, kino na leżakach, koncerty disco, karaoke, clubbing, kabaret Cezarego Pazury i z tego co wiem ostatnio grał tam koncert Zeus ;p
***
Jeśli chodzi o knajpy to trafiłyśmy na same fajne miejsca z dobrą wyżerką ;p Ale o tym napiszę Wam w #i.like.it lipca :)
***
Zapraszam na krótki film na moim kanale oraz zdjęcia z wyjazdu :)
***


***

***
***
***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***
 ***

 ***
 ***
 ***
  ***
***
***
Wspaniały czas, wspomnienia są, a wakacji został już tylko miesiąc ;) Za tydzień znowu odwiedzę morzę na tydzień, lecz tym razem z Ustki, dajcie znać czy chcecie coś w rodzaju vloga/relacji ; p

Ala xo