sobota, 31 stycznia 2015

DENKO #2


Po długiej przerwie dość spore denko! Kosmetyki pielęgnacyjne, jak i kolorowe się tu znalazły!
Zapraszam :D
***

1. SCHWARZKOPF Gliss Kur Hair Repair Ultimate Repair Szampon do włosów bardzo zniszczonych i suchych 400 ml

Szampon szału nie zrobił. Jakiejś regeneracji włosów nie zauważyłam. Ładnie się pienił i słodka pachniał. Włosy nie były oklapnięte. Ogólnie dobrze mył. Włosy się nie przetłuszczały zbyt szybko. Natomiast nie zregenerował ani trochę tych włosów i nie nadał im blasku o czym mówi producent. Zły nie jest.

NIE KUPIĘ PONOWNIE

2. Suchy szampon Bariste Cherry 50 ml

Mój ulubieniec roku! To małe opakowanie jest naprawdę wydajne, super na wyjazd i do torby na ćwiczenia lub do torby na wf. Biały osad łatwo się wyczesuje, a włosy są fajnie odświeżone i uniesione. 

KUPIĘ PONOWNIE
***

3. NIVEA Diamond Touch Kremowy olejek pod prysznic o zapachu białej kalii 500 ml

Jeden z moich ulubionych żeli pod prysznic! Uwielbiam tę kremową serię, tak jak te z Dove. DAje cudowne uczucie nawilżenia skóry, jest bardzo gęsty. Cudnie się pieni i nie potrzeba go wiele. SUper wydajny. Zapach piękny i słodziutki!

KUPIĘ PONOWNIE

4. NIVEA Odżywczy balsam do ciała pod prysznic 10 ml

Zużyłam jedną próbę tego balsamu i powiem Wam, że nie wiem czemu ten produkt zrobi taką furorę! Zostały mi jeszcze 3 próbki, ale myślę, że nie zachęcą mnie do kupna pełnowymiarowego kosmetyku.

5. Culture Bio Miodowy odżywczy żel pod prysznic Miód&Muesli 200ml

Żel o bardzo specyficznym zapachu. Bardzo miodowy i lekko kojarzy mi się z pierniczkami heh ;) Średnio wydajny, ale ładnie się pieni.

MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
***

6. Płyn do soczewek ALCON Pure Moist 60ml

Jak co denko płyn z Alconu się pojawia, tym razem małe pudełeczko! Zabieram je zawsze na wyjazdy. Płyn doskonały!

KUPIĘ PONOWNIE

7. Soczewki silikonowo-hydrożelowe Biofinity Cooper Vision 6 sztuk

Oto soczewki które używam od dobrych paru lat. Stwierdziłam, że je Wam pokażę. Są one miesięczne. Bardzo je sobie chwalę i nie zamierzam zmieniać póki co :)

KUPIĘ PONOWNIE
***

8. Podkład MAX FACTOR Colour Adapt  34 ml 

Podkład doskonały dla mojej suchej cery! Naturalnie wygląda na skórze, która jest miękka jak aksamit, gładziutka! Więcej o nim w ulubieńcach roku! ---> klik

KUPIĘ PONOWNIE

9. Lakier do paznokci Golden Rose with protein nr 351 12,5 ml

Bardzo fajny lakier. Idealny odcień granatowego dla mnie!Na paznokciał trzymał się 3-4 dni, co jest dość sporo jak na lakier za 5 złotych!

KUPIĘ PONOWNIE

10. Lakier do paznokci MAYBELLINE Colorama nr 106 7 ml

Kolor tego lakiery jest cudowny! Połączenia szarego, srebrnego i brokatu coś idealnego! W dodatku bardzo kryjący! 5 dni spokojnie się trzyma!

KUPIĘ PONOWNIE

11. Korektor do twarzy MAYBELLINE Affinitone nr 01

Korektor również znalazł się w ulubieńcach roku! Ładnie wtapia się w skórę. Krycie ma średnie ku dobremu! Bardzo wydajny, to opakowanie starczyło mi na 4-5 miesięcy! Lekki i nie wysusza skóry pod oczami.

KUPIĘ PONOWNIE
***
To już wszystkie produkty w tym denku! Tym razem prawie wszystkie okazały się warte zakupu :)
Testowałyście coś z nich? 
***
Na koniec chciałabym Was poinformować, że przez najbliższe miesiące posty nie będą się pojawiały regularnie. Matura wzywa! Nauczyciele nas nie oszczędzają i ciężko jest na wszystko znaleźć czas.. 
Ale będę się starać, aby pojawiać się tu jak najczęściej! :D
Już mogę Wam obiecać, że w lutym pojawi się kilka postów z Get Ready With Me !!!
Między innymi z mojej studniówki, która już w Walentynki ;) Ale też dwa inne jedna nawet z gościem ; p

***
Trzymajcie się, Ala xx

środa, 14 stycznia 2015

HAUL ZIMOWY ✰ Co dostałam na święta ✰ Wyprzedaże ✰

Witajcie!
Dziś post którego dawnooo nie było u mnie na blogu! A dziś wyszczekiwany przez Was film :) Mam nadzieję, że jakościowo jest lepiej niż ostatnio! Pokażę, Wam co dostałam z okazji świąt oraz jakie nowe kosmetyki czy ubrania zakupiłam na wyprzedażach!
***
Zdjęcia  wszystkich rzeczy pojawią się jutro rano  :)
Wspominam tam o haul Mikołajki oraz Wishlista świąteczma !
Enjoy!


***
W filmie pokazuję:
Pędzle GlamBrush T2, T3, O6, O7, O11 i tuba


Paletka cieni Sleek Garden od Eden

Lakier do paznokci Lovely Baltic Sand 9
Lakier do paznokci Wibo Coat Manicure 10

Bronzer Honolulu W7

Żel pod prysznic i masło do ciała Peach F&M

Biały Jeleń Szampon i odzywka do włosów - skóra tłusta, skłonna do alergii

Krople do oczu Systane Alcon

Maseczka oczyszczająca do twarzy Nivea Pure Effect
Tender Care Coconut Oriflame

Mascara Wibo Growing lashes
Mascara L'oreal One million lashes So couture

Lokówka stożkowa Remington Pearl Ci95
Fioletowa kosmetyczka/kuferek
Pudelka pyszne ciasteczka z przepisami
Tablet Samsung Galaxy Tab S
Sweter H&M
Sweterek House
książka Agata Christie Hotel z Bertram

***
Na sobie mam:
Koszula House
Pomadka Rimmel Lasting Perfection by Kate 101
***
A Wy jak ocenianie tegoroczne wyprzedaże? I czy już kupiłyście jakieś perełki ; p
Dajcie znać!

Ala xx





czwartek, 8 stycznia 2015

♥♥ Podsumowanie kosmetyczne 2014! ULUBIEŃCY ROKU! - PIELĘGNACJA ♥♥

Zapraszam na drugą cześć hitów 2014, tym razem kosmetyków pielęgnacyjnych :D
Na wstępie powiem, iż w tym roku nie miałam szczęścia do szamponów, więc te kategorii w tym poście nie będzie! Podobnie jak z kolorówką (klik) przydzieliłam po jednym produkcie do danej kategorii.
Zaczynamy!
***
KREM DO TWARZY
Yves Rocher Pure Camille 
Krem idealny! Kiedyś go używałam i od tego roku używam go stale! Dobrze nawilża, odżywia robi wszystko, aby moja skóra była w super kondycji! W dodatku jest bardzo wydajny. I ma ładny lekki zapach. Mimo, że jego konsystencja jest dość treściwa i tłusta to nie wchłania się długo.
***
DEMAKIJAŻ
Płyn micelarny Ideal Soft L'oreal
Zdecydowanie jest to mój ulubiony kosmetyk do demakijażu! Bez problemu zmywa cały makijaż twarzy i oczu, nie podrażnia. Daje takie poczucie świeżej skóry. Jego recenzja <klik>

Płyn dwufazowy do demakijażu oczu Ziaja
To mój drugi ulubieniec! Praktycznie zawsze zabieram go na wyjazdy, gdyż świetnie zmywa make up i jest mały, więc idealny do kosmetyczki. Mój must-have :D
***
ŻEL DO TWARZY
Żel myjący do twarzy Physiogel Stiefel
Żel cudo! Bardzo pomógł mi w momencie kiedy na mojej twarzy pojawiły się przesuszenia. Oczyszcza głęboko skórę (po demakijażu!) W dodatku czuć, że dodatkowo ją nawilża i koi. Polecam go dla osób właśnie ze skórą suchą, jako dodatkowe oczyszczenie!
***
ŻEL DO MYCIA
Kremowe mydło z jedwabiem Ziaja
Ogólnie wszystkie kremowe mydła z Ziaji jakie używałam w tym roku to moje odkrycie! To mój zamiennik kremowych żeli z Dove, a może nawet są lepsze! Kremowe, gęste, tanie i wydajne!

Le Petit Marseiliais Morela i Orzech laskowy
 Drugi ulubiony żel <3 Również przypomina te z Dove, tylko ten jest lekko mniej gęsty. Zapach ma przesłodki, taki inny. Bardzo wydajny, inne zapachy są również ciekawe i z pewnością ta firma zagości w mojej łazience :)
***
BALSAM DO CIAŁA
Mleczko do ciała z bio olejkiem z awokado Ziaja
Nazwa mleczko niech Was nie zmyli, bo jest to naprawdę gęsty balsam! Ten, jaki i Kozie Mleko są cudowne! Pierwszy plus za opakowanie i cenę jak widać na obrazku! Następny za działanie. Najlepsze nawilżenie ze wszystkich balsamów jakie testowałam w tym roku!!!
***
STYLIZACJA WŁOSÓW
Lakier do włosów Loton
W ostatnim denku juz zachwalałam ten produkt. Super utrwalenie bez efektu tafli! Małe opakowanie a naprawdę wydajne!
***
OCHRONA WŁOSÓW
Olejek z awokado 3w1 Bielenda
Olejku używam do włosów od połowy włosów w dół, a w szczególności na końcówki. Włosy wyglądają na bardziej lśniące, nie napuszone i gładkie. W dodatku olejek ma przepiękny zapach :3
***
PRODUKT SPECJALNY DO WŁOSÓW
Suchy szampon Batiste
Co tu dużo mówić. Ratuje w kryzysowych sytuacjach i dzięki niemy życie jest łatwiejsze!
***
BALSAM DO UST
Tender Care Protecting Balm Oriflame <miodowy> 
Czyli moje jajeczko! NAJLEPSZY BALSAM EVER ! Każdy zapach sprawdza się tak samo świetnie. Naprawdę nic lepiej nie nawilża i odżywia ust! W dodatku jest to najbardziej wydajny produkt ever. 10/10

Pomadka Odżywcza z peelingiem Sylveco
Mam ją od zaledwie miesiąca i już wiem, że zostanie ze mną na stałe. Używając jej codziennie rano przed makijażem usta są w super formie. Gładkie i w dodatku odżywione! Peeling ładnie zdziera martwy naskórek. Ma piękny miodowy zapach i smak!
***
Podsumowanie kosmetyczne 2014 roku uważam za zakończone!
Dajcie znać czy jacyś moi i Wasi ulubieńcy się powtarzają :D
Zapraszam również do postu z kolorówką <klik>
Mam nadzieję, że w 2015 znajdę mój idealny szampon !

Ala xx

poniedziałek, 5 stycznia 2015

DENKO #1 '15


Miało być to ostatnie DENKO w 2014, a będzie pierwsze w 2015, a co!
***

1. Szampon regenerujący do włosów zniszczonych z olejkiem arganowym, witaminą B5 i filtrem UV EVREE 400 ml

Zwykły szampon myjący włosy, ani ich nie regenerował czy odżywiał. Ale też nie sprawił niczego złego. Włosy był po prostu umyte.
NIE KUPIĘ PONOWNIE

2. Lakier do włosów LOTON z naturalnymi proteinami 125 ml

Uwielbiam ten produkt *.* Utrwala fryzurę na bardzo długo, a przy tym nie skleja widocznie włosów, nadal są lekkie. Możemy czuć się swobodnie. Starczył mi na dość długo mimo niewielkiej pojemności. Ma nawet ładny zapach :) 
KUPIĘ PONOWNIE
***

3. Żel pod prysznic NIVEA Powerfruit fresh Jagody Acal 

Nie wysuszył mi skóry. Ładny lekko słodki zapach, ale krótko utrzymywał się na skórze.

MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

4. Orientalny peeling do ciała z glinką marokańską YVES ROCHER 150 ml

Naprawdę świetny peeling, drobinki nie są ani za grube, ani za małe. W okresie letnim super sie sprawdził. Jednak jego regularna cena to, aż 67 zł, co moim zdaniem nie oddaje w 100% jakości. Ale na promocji za około 40zł można się skusić :)
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
***

5. Płyn micelarny 3w1 VICHY 200ml

Dobry płyn, ale moim zdaniem nie warty regularnej ceny, gdyż nie radzi sobie z wodoodpornym tuszem do rzęs. Jego recenzje znajdziecie tu <klik>
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

6. Dwufazowy płyn do demakijażu oczy ZIAJA 120 ml

Jest to jeden z moich ulubionych kosmetyków ever! Genialnie sobie radzi z produktami wodoodpornymi! Cena niska, czego chcieć więcej :)
KUPIĘ PONOWNIE
***

7. Krem przeciw rogowaceniu skóry Pilarix LEFROSCH

Polecam ten krem wszystkim osobom, które zmagając się z widocznymi przesuszeniami m.in. na ramionach, łokciach. Ten krem doskonale sobie z nimi radzi. Ma bardzo gęstą konsystencję i specyficzny zapach. Po tygodniu już widać efekty. Jedna mała uwaga nie nakładajcie go an twarz, gdyż może ją podrażnić. Do ciała jest cudowny!
KUPIĘ PONOWNIE
8. Maseczka Peel-of Rival de loop

Bardzo fajna maseczka, rzeczywiście wygładza skórę. Jest w postaci przeźroczystego żelu który nakładamy na twarz, po 10 minutach zastyga i potem zdejmujemy ją tak jakby schodziła nam skóra!
KUPIĘ PONOWNIE
***

9. Zmywacz do paznokci CREE

Zwykły zmywacz kupiony w Super-Pharm. Dobrze zmywał wszystkie lakiery i nawet, aż tak bardzo nie śmierdział :)
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
10. Mascara Big Volume Lashes EVELINE

Bardzo fajna mascara za jedyne 15 zł. To było moje drugie opakowanie. Zapraszam Was do recenzji <klik> 
KUPIĘ PONOWNIE
***
To już całe denko :D Zdecydowanie więcej pielęgnacji, ale mały akcent z kolorówki też był heh!

Buziaki, Ala xx




piątek, 2 stycznia 2015

♥♥ Podsumowanie kosmetyczne 2014! ULUBIEŃCY ROKU! - KOLORÓWKA ♥♥


Ten rok zleciał tak szybko, że hohoho!
Więc dziś witam Was w pierwszym poście podsumowującym kończący się rok, dziś zajmiemy się kolorówką, a w następnym wpisie pielęgnacją :)
Do każdej kategorii postarałam się wybrać po jednej perełce! Osobny post z ulubieńcami grudnia się nie ukazał, gdyż kosmetyki, które przypadły mi do gustu w ostatnim czasie umieściłam w dzisiejszym poście.
Zaczynajmy :D
***
PODKŁAD
Max Factor Colour Adapt 50 Porcelain 
W 2014 zaczęłam tak naprawdę używać podkładów, wcześniej częściej używałam kremów bb. Kilka fajnych trafiło w moje ręce, ale z pewnością ten jest najlepszy! Moja skóra jest raczej normalna, lecz z skłonnościami to wysuszeń. NA skórze pojawiają mi się po prostu takie plamy suchości, ten podkład wcale ich nie podkreśla, wręcz maskuje, aby były jak najmniej widoczne! Ma aksamitne wykończenie, skóra jest taka gładka po jego nałożeniu i wygląda dzięki temu bardzo naturalnie! Krycie jest dobre, tak naprawdę korektorem musiałam tylko lekko zakryć cienie pod oczami. Podkład świetnie wtapia się i dopasowuje się do skóry. Po kupnie myślałam, że jednak będzie za ciemny, ale okazał się świetnie trafiony. Opakowanie ma  wygodną pompkę i jest bardzo lekkie! Kosmetyk starczył mi na 4,5 miesiąca, co uważam, że jest całkiem sporo :) Jeśli jesteście posiadaczkami normalnej i suchej cery koniecznie go spróbujcie!
***
KOREKTOR DO CERY I POD OCZY
Maybelline Affinitone 01 Nude Beige
Używam już drugie opakowanie tego produktu, więc to już coś znaczy! Świetny korektor to zakrywania niedoskonałości i przebarwień na skórze, ładnie się wtapia w skórę, nawet nieprzypudrowany trzyma się  około 6 godzin. Jeśli chodzi o cienie pod oczami to jego krycie jest średnie, natomiast można lekko budować krycie. Również super stapia się z podkładem. Nie wchodzi w zmarszczki, ma bardzo wygodny aplikator. Jedno opakowanie starczyło mi na 5 miesięcy, a uwierzcie, że nie żałuję go sobie ;) Regularna cena tego korektora to około 28 zł. Szczerze powiem Wam, że nie jest wart 3 dych, ale za 15 zł, jest to super prodult, a w tej cenie można do kupić na promocjach -40 % w Rossmanie czy Super-Pharm!
***
RÓŻ
Astor Skin Match 001 Rosy Pink
Róż idealny dla mnie <3 Ta trójkolorowa mozaika to coś dla osób, które chcą nadać kolory policzkom, rozświetlić i nadać bardzo lekki kontur! Środkowy kolor to piękny rozświetlacz o lekkim różowym zabarwieniu, a w połączeniu z prawym kolorem dają idealny, dziewczęcy look na policzkach! Lewy kolor to taki bym określiła brudny róż i on nadaje lekkiego konturu na twarzy, który wygląda nienachalnie, a uroczo na buzi! W dodatku utrzymuje się cały dzień na twarzy! Dodatkowym atutem jest pudełko z dobrego plastiku z lusterkiem, a nawet pędzelek do kompletu nie jest najgorszy ;)
***
ROZŚWIETLASZ
Inglot Multicolour
To jest multi kosmetyk! Delikatny, nienachalny efekt rozświetlenia na policzkach bez drobinek! I świetne cienie! Środkowy daje cudne rozświetlenie w kąciku! Niestety nie mam papierowego opakowania i nie wiem jaki to kolorek :c
***
BAZA POD CIENIE
Art Deco Eyeshadow Base 
Genialna i bardzo wydajna baza! Bardzo cienka warstwa wklepana na powiekę trzyma cienie perfekcyjnie przez cały dzień! Również cienie się nie osypują się i dobrze się blendują!
***
CIENIE
Tutaj nie dało wybrać się tylko jednej rzeczy.paletki więc są 3 miejsca na podium!
Maybelline Diamond Gloss 02
4 cienie i to jakie! Piękne metaliczno-rozświetlające kolory! Bardzo mocno napigmentowane, wyraźne kolory, lecz zarówno do make up'u dziennego, jak i wieczorowego! Super się rozcierają na powiece. Wytrzymałe bez bazy! Nie osypują się! Szkoda, że Maybelline nie ma w ofercie dużych palet.
Sleek Oh so Special
Mam nadzieję, że nie przeraziłyście się wyglądem tej paletki, ale jest to moja pierwsza taka ''większa' paletka! Ma man już prawie 3 lata. Wiążą się z nią wspomnienia, a mianowicie wyjazd do Londynu i wielką przygodą z jej kupnem! To jest paletka, której zawsze używam przy moim mocniejszym makijażu, perłowe cienie, zwłaszcza te w drugim rzędzie są cudowne mienią się przesłodko na tysiąc kolorów. Dwa matowe brązy też fajnie sprawdzają się do brwi. Z pewnością zakupie kolejna jak tę wykończę! Paleta wiele razy upadła na ziemię dlatego jest w stanie jakim jest, ale opakowanie jest z naprawdę dobrego plastiku i super, że ma tak duże lustro.
Pierre Rene Superbly Elegant nr 20 (beżowy cień)
Jeden mały cień, a taki świetny! Zawsze rozświetlam nim wewnętrzny kącik oka, ładnie się mieni, nie osypuje. Myślę, że taki cień powinien być w każdej kosmetyczce. Nie wyobrażam sobie bez niego makijażu!
***
MASCARA
Maybelline The Rocket
Moja ulubiona mascara ever <3 Wiele razy Wam o tym mówiłam, to już moje 2 lub 3 opakowanie! Wcześniej miałąm wersję niewodoodporną i bardziej ją Wam polecam, gdyż również jest nie do zdarcia, a łatwiej zrobić jej demakijaż.  Przy zmywaniu wodoodpornej wersji trzeba się trochę namęczyć, płyn dwufazowy z Ziaji daje sobie z nią radę. Ale najważniejszy jest efekt! Rzęsy wydłużone, pogrubione u nasady i rozdzielone <3
***
3 NAJLEPSZE PĘDZLE
Hakuro H21
Na początku wspomnę, że wszystkie pędzle mają już prawie 3 lata! H21 to pędzle z włosia naturalnego do różu i rozświetlacza! W tym roku zaczęłam używać tych kosmetyków i ten pędzel super sprawdza się do ich nakładania. Naturalnie i sprawnie rozciera produkt. Szybko schnie po praniu, a włosie nadal zachowuje perfekcyjny kształt!
Hakuro H80
Pędzel, którym nauczyłam się rozcierać cienie! Nie wyobrażam sobie zrobienia makijażu bez niego! Jest miękki, super dopasowuje się do powieki. Włosie nie odbarwia się i również nie odkształcił się w praniu.
Hakuro H85
Pędzelek do brwi i rysowania kresek! Do obu spraw nadaje się świetnie. Nim nauczyłam się malować kreski eyelinerem. Nawet jaskółkę nie jest nim zrobić ciężko!
***
3 NAJLEPSZE POMADKI
Bourjois Rouge Edition Velvet Ole Flamingo 05
Głośno było o tych pomadkach i słusznie! Super trwałe, mega napigmentowane, aksamitne matowe wykończenie! Prawie niewyczuwalne na ustach! W kolorze się zakochałam. Niestety na co dzień nie mogę pozwolić sobie an noszenie takich mocnych kolorów, ale na jakieś wyjścia czy w czasie wolnym zwykle wybieram ją :D
Rimmel Lasting Finish by Kate 101 
Pomadka, którą noszę na co dzień! Lekki matowy różowy odcień. Ma tendencje do wysuszania ust, ale przy dobrym balsamowaniu nie zrobi Wam krzywdy.Bez obaw można nakładać ją bez lusterka!
Miss Sporty Instant Colour&Shine 011 Bubble Pop
Od dwóch miesięcy jest to mój ulubiony kolorowy produkt do ust! Z pewnością kupię następny kolor! Piękny ciemno różowo-fioletowy odcień. Kredka to taki koloryzujący balsam, lecz jest m ocno napigmentowana! Usta są lekko odżywione. Również można bez obaw nakładać bez lustra. 
***
 3 ULUBIONE LAKIERY DO PAZNOKCI
Avon Speed Dry Ballerina
Wspominałam już Wam, że nie cierpię malować paznokci, lecz lubię mieć je pomalowane. Musze mieć dość sporo czasu, że pomalować je na jakiś mocniejszy kolor. Dlatego na podium znalazły się, aż dwa lekkie kolorki, które nie wymagają dużej precyzji. Lakier z Avon ma kolor pudrowego różu, rzeczywiście dość szybko schnie, 2 warstwy dają średnie krycie taki a la 'frencz'. Utrzymuje się na paznokciach 4-5 dni co jest dość sporo jak na mnie :)
Rimmel 60 seconds 200 Princess Pink
Lakier kolorem bardzo podobny do poprzednika! W tej serii uwielbiam szeroką szczoteczkę, bardzo ułatwia mi to malowanie! Lakier również trzyma się u mnie 5 dni.
Miyo Mini Drops
Niestety na buteleczce nie ma numerku. Zakochałam się w tym kolorze! Kryjąca ciemna stal z drobinkami! Jedna warstwa już daje dobre krycie. Ten produkt również trzyma się około 5 dni.
***
ZAPACH
Lancome La vie est belle
Zapach idealny dla mnie! Same słodkości <3 Wiele razy już o nim mówiłam, po prostu musicie go powąchać! Jedno psiknięcie wystarcza na cały dzień! Dziękuję mojej cioci, która sprezentowała mi go na urodziny!
***
To na tyle jeśli chodzi o perełki roku!
Może jakieś kosmetyki, które pokazałam również okazały się Waszymi ulubieńcami? Napiszcie mi koniecznie! :)
Mogę stwierdzić, że jeśli chodzi o kolorówkę to był to udany rok!
Już niedługo podsumowanie z pielęgnacją!

Ala xx