sobota, 31 stycznia 2015

DENKO #2


Po długiej przerwie dość spore denko! Kosmetyki pielęgnacyjne, jak i kolorowe się tu znalazły!
Zapraszam :D
***

1. SCHWARZKOPF Gliss Kur Hair Repair Ultimate Repair Szampon do włosów bardzo zniszczonych i suchych 400 ml

Szampon szału nie zrobił. Jakiejś regeneracji włosów nie zauważyłam. Ładnie się pienił i słodka pachniał. Włosy nie były oklapnięte. Ogólnie dobrze mył. Włosy się nie przetłuszczały zbyt szybko. Natomiast nie zregenerował ani trochę tych włosów i nie nadał im blasku o czym mówi producent. Zły nie jest.

NIE KUPIĘ PONOWNIE

2. Suchy szampon Bariste Cherry 50 ml

Mój ulubieniec roku! To małe opakowanie jest naprawdę wydajne, super na wyjazd i do torby na ćwiczenia lub do torby na wf. Biały osad łatwo się wyczesuje, a włosy są fajnie odświeżone i uniesione. 

KUPIĘ PONOWNIE
***

3. NIVEA Diamond Touch Kremowy olejek pod prysznic o zapachu białej kalii 500 ml

Jeden z moich ulubionych żeli pod prysznic! Uwielbiam tę kremową serię, tak jak te z Dove. DAje cudowne uczucie nawilżenia skóry, jest bardzo gęsty. Cudnie się pieni i nie potrzeba go wiele. SUper wydajny. Zapach piękny i słodziutki!

KUPIĘ PONOWNIE

4. NIVEA Odżywczy balsam do ciała pod prysznic 10 ml

Zużyłam jedną próbę tego balsamu i powiem Wam, że nie wiem czemu ten produkt zrobi taką furorę! Zostały mi jeszcze 3 próbki, ale myślę, że nie zachęcą mnie do kupna pełnowymiarowego kosmetyku.

5. Culture Bio Miodowy odżywczy żel pod prysznic Miód&Muesli 200ml

Żel o bardzo specyficznym zapachu. Bardzo miodowy i lekko kojarzy mi się z pierniczkami heh ;) Średnio wydajny, ale ładnie się pieni.

MOŻE KUPIĘ PONOWNIE
***

6. Płyn do soczewek ALCON Pure Moist 60ml

Jak co denko płyn z Alconu się pojawia, tym razem małe pudełeczko! Zabieram je zawsze na wyjazdy. Płyn doskonały!

KUPIĘ PONOWNIE

7. Soczewki silikonowo-hydrożelowe Biofinity Cooper Vision 6 sztuk

Oto soczewki które używam od dobrych paru lat. Stwierdziłam, że je Wam pokażę. Są one miesięczne. Bardzo je sobie chwalę i nie zamierzam zmieniać póki co :)

KUPIĘ PONOWNIE
***

8. Podkład MAX FACTOR Colour Adapt  34 ml 

Podkład doskonały dla mojej suchej cery! Naturalnie wygląda na skórze, która jest miękka jak aksamit, gładziutka! Więcej o nim w ulubieńcach roku! ---> klik

KUPIĘ PONOWNIE

9. Lakier do paznokci Golden Rose with protein nr 351 12,5 ml

Bardzo fajny lakier. Idealny odcień granatowego dla mnie!Na paznokciał trzymał się 3-4 dni, co jest dość sporo jak na lakier za 5 złotych!

KUPIĘ PONOWNIE

10. Lakier do paznokci MAYBELLINE Colorama nr 106 7 ml

Kolor tego lakiery jest cudowny! Połączenia szarego, srebrnego i brokatu coś idealnego! W dodatku bardzo kryjący! 5 dni spokojnie się trzyma!

KUPIĘ PONOWNIE

11. Korektor do twarzy MAYBELLINE Affinitone nr 01

Korektor również znalazł się w ulubieńcach roku! Ładnie wtapia się w skórę. Krycie ma średnie ku dobremu! Bardzo wydajny, to opakowanie starczyło mi na 4-5 miesięcy! Lekki i nie wysusza skóry pod oczami.

KUPIĘ PONOWNIE
***
To już wszystkie produkty w tym denku! Tym razem prawie wszystkie okazały się warte zakupu :)
Testowałyście coś z nich? 
***
Na koniec chciałabym Was poinformować, że przez najbliższe miesiące posty nie będą się pojawiały regularnie. Matura wzywa! Nauczyciele nas nie oszczędzają i ciężko jest na wszystko znaleźć czas.. 
Ale będę się starać, aby pojawiać się tu jak najczęściej! :D
Już mogę Wam obiecać, że w lutym pojawi się kilka postów z Get Ready With Me !!!
Między innymi z mojej studniówki, która już w Walentynki ;) Ale też dwa inne jedna nawet z gościem ; p

***
Trzymajcie się, Ala xx

25 komentarzy:

  1. Gratuluję denka! :) Też lubię ten korektor z Maybelline i żele z YR również, ale miodowego bym chyba nie kupiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja noszę soczewki Acuvue Oasys i też je mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nic nie miałam :) Też dzisiaj muszę sfotografować swoje denko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje denka :) Też bardzo lubie ten szampon z Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego. nic nie miałam, chyba, że żele dove i YR, ale inne wersje zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubiłam ten żel z Nivei, może znowu sobie kupię bo dawno nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne denko, nivea pod prysznic jest do bani też miałam próbki i nie zachęciło mnie to do pełnowymiarowego....

    OdpowiedzUsuń
  8. Batiste to także mój ulubieniec. ;] Jednak jeżeli nie użyję wersji do włosów brązowych, na moich włosach pozostaje delikatny, szarawy osad.

    OdpowiedzUsuń
  9. Porządne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś mi ochoty na ten żel z Dove a mam tyle zamkniętych, że nie powinnam kupować :P ładnie Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie szampony batiste :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem wlasnie w trakcie uzywania kremowego olejku. Bardzo mi przypadl do gustu :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedawno kupiłam ten szampon (Gliss Kur) ale jeszcze go nie używałam. W sumie to mam go ze względu na kosmetyczkę :D to był zestaw: szampon, odżywka, lakier i kosmetyczka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie kupiłam sobie ten balsam pod prysznic i na początku się sprawdzał, potem zaczął wysuszać, wiec oddałam mamie i mojej mamie też się przez jakiś czas sprawdzał, a potem zaczął wysuszać... dziwny produkt :) No denko ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kremowy olejek pod prysznic też miałam i również polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle świetna notka! Jest na czym zawiesić oko i to lubię najbardziej! :) Czekam na więcej! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam suche szampony Batiste, też mam ten lakier z MNY tylko zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tego Gliss Kur, najlepszy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam korektor z Affiniton, i tez niedlugo dotknie dna :) sporo znanych mi produktow!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja studniówka była w tamtym tygodniu i było genialnie! Chętnie bym to powtórzyła!

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba tylko na moich włosach Batiste szału nie robi:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Otrzymałam przesyłkę z Yves Rocher, ale muszę poczekać z użyciem żeli pod prysznic dopóki nie skończę tych, co mam :P Ciekawa jestem czy są warte zachodu i choć porównywalne z tymi z Original Source :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Też używam tych soczewek, są świetne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger