środa, 14 stycznia 2015

HAUL ZIMOWY ✰ Co dostałam na święta ✰ Wyprzedaże ✰

Witajcie!
Dziś post którego dawnooo nie było u mnie na blogu! A dziś wyszczekiwany przez Was film :) Mam nadzieję, że jakościowo jest lepiej niż ostatnio! Pokażę, Wam co dostałam z okazji świąt oraz jakie nowe kosmetyki czy ubrania zakupiłam na wyprzedażach!
***
Zdjęcia  wszystkich rzeczy pojawią się jutro rano  :)
Wspominam tam o haul Mikołajki oraz Wishlista świąteczma !
Enjoy!


***
W filmie pokazuję:
Pędzle GlamBrush T2, T3, O6, O7, O11 i tuba


Paletka cieni Sleek Garden od Eden

Lakier do paznokci Lovely Baltic Sand 9
Lakier do paznokci Wibo Coat Manicure 10

Bronzer Honolulu W7

Żel pod prysznic i masło do ciała Peach F&M

Biały Jeleń Szampon i odzywka do włosów - skóra tłusta, skłonna do alergii

Krople do oczu Systane Alcon

Maseczka oczyszczająca do twarzy Nivea Pure Effect
Tender Care Coconut Oriflame

Mascara Wibo Growing lashes
Mascara L'oreal One million lashes So couture

Lokówka stożkowa Remington Pearl Ci95
Fioletowa kosmetyczka/kuferek
Pudelka pyszne ciasteczka z przepisami
Tablet Samsung Galaxy Tab S
Sweter H&M
Sweterek House
książka Agata Christie Hotel z Bertram

***
Na sobie mam:
Koszula House
Pomadka Rimmel Lasting Perfection by Kate 101
***
A Wy jak ocenianie tegoroczne wyprzedaże? I czy już kupiłyście jakieś perełki ; p
Dajcie znać!

Ala xx





43 komentarze:

  1. Mm, ładne prezenciki :D Tyle ciekawych rzeczy do wypróbowania.. Ale ja w tym roku muszę się trochę powstrzymać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tusz do rzęs od Loreal i jestem z niego bardzo zadowolona :D Na pędzle Glam Brush sama mam ochotę, ale studencka kieszeń każe oszczędzać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny filmik,masz bardzo przyjemny głos:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to zwiekszyla sie kolekcja :)

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten bronzer :) Świetna nazwa :P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post!

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. żele pod prysznic - jestem ciekawa opinii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się w denku ;)

      Usuń
    2. czekam z ciekawością na nią

      Usuń
    3. żel jak i masło z fm już zapowiem pojawią się w ulubieńcach, a ten wpis pojawi się w weekend :)

      Usuń
  8. Ten bronzer z W7 dużo dziewczyn zachwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paletka! Ma genialne odcienie :)

    http://melbrix-magazine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach brzoskwini wow, uwielbiam ten zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Filmik . Dobre są te pędzle ?

    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem bardzo zadowolona :) ale jeszcze za wcześnie na recenzję!

      Usuń
  12. Paletkę cieni mam i kolory są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam Baltic Sand i uważam, że jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo tego;p jestem ciekawa pędzli;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie skorzystałam z wyprzedaży :)
    Dużo tego u Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem tego zestawu z Białego Jelenia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyprzedaże rujnują mój budżet, wydaje na nich majątek i to głównie na kosmetyki, z których połowy później nie używam. Również bardzo jestem ciekawa zestawu Biały Jeleń :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem fajne produkty. Paletka Sleek jest super. :)
    Mam też od Remingtona lokówkę i suszarkę, ale moja mama z nich korzysta. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny filmik ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pędzle mnie kusza, na pewno kiedyś jakieś zamówię :) Zostaję na dłużej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne prezenty, naprawdę zazdroszczę ;) U mnie rzadko na święta pojawiają się kosmetyki, chyba że w postaci perfum. A co do filmiku, to moim zdaniem idzie Ci coraz lepiej, trzymam kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletkę dostałaś śliczną :) Ja sobie na wyprzedażach zrobiłam zaopatrzenie:) nawet fajne promocje były :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po raz kolejny z dużą przyjemnością tutaj zaglądam! Wprowadzasz do bloga, bardzo miłą i przyjazną atmosferę! Świetny post! I zdecydowanie czekam na więcej! Pozdrawiam ♥

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. oo jakie super kosmetyki!! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Cienie bardzo mi się podobają :D Choć rzadko używam, to zawsze jak jakieś widzę, to mam ochotę się nimi pomalować :D

    OdpowiedzUsuń
  26. paleta ekstra na pewno bardzo przydatna

    OdpowiedzUsuń
  27. Marzą mi się takie pędzle, ale póki co pozostanę przy swoich może za jakiś czas odważę się na ich zmianę :):)

    zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Paletkę sleeka strasznie Ci zazdroszczę! Muszę w końcu zainwestować w takie cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Paletka Garden of Eden piękna, ale nie moje kolory ;) Do lakierów WIBO przekonałam się dopiero pod koniec roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też dopiero przekonuję się do zielonych cieni heh ;)

      Usuń
  30. Kolory cieni na paletce są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. o proszę filmik, z chęcią obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger