czwartek, 21 maja 2015

Black&white na luzie

Dziś bardzo luźny outfit, w sam raz na aktualną pogodę. Koniec maja a tu nagle ochłodziło się i pada deszcz! Cóż Nasz polski klimat ;)
***
Zdjęcia co prawda były robione prawie miesiąc temu, ale pogoda odpowiada tej kwietniowej! Więc wszystko pasuje! Bardzo lubię połączenia oczywistych kolorów w wersji casual, ale jednak z nutką tej elegancji. Co Wy na to ? ; D
Poza tym uwielbiam buty slip-on!
***







Kurtka House
Bluzka House
Spodnie nn
Buty New Look
Bransoletka Karkosik
Zegarek Fossil AM4481

Trzymajcie się, Ala xx

niedziela, 17 maja 2015

Mój codzienny makijaż ❤ Wersja wiosenna ❤


Dziś przygotowałam dla Was post, a właściwie to filmik z moim codziennym makijażem ostatniego czasu! Macie okazję zobaczyć w akcji kilka kosmetyków które pokazywałam Wam w ostatnim halu (Openbox:MintiShop). Nie ma w tym makijażu nic odkrywczego. Bardzo minimalistyczny i szybki, by zakryć to co trzeba i podkreślić kilka oczywistości :)
***

Lista użytych kosmetyków:

*Rimmel Lasting Finish 100 Ivory
*Catrice Camouflage Cream Ivory 
*Loreal True Match 2 
*Puder bambusowy Hean High Definition 500
*Zoeva Naturally Yours Pure/First Love/Casual Ellegance /Timeless Chic
*Rimmel Soft Kohl Pure White
*Wibo Growing Lashes Mascara
*Maybelline Color Tattoo 40 
*bronzer Kobo 311
*Makeup Revolution Blushing Heart
*Pomadka odżywcza z peelingiem Sylveco
*Golden Rose Velvet Matte 09

Użyte pędzle:

*GlamBrush T2 (podkład)
*GlamBrush T3 (puder)
*GlamBrush O7 (wewnętrzny kącik)
*Hakuro H70 (cień na całą powiekę)
*Hakuro H60 (linia rzęs)
*Hakuro H85 (brwi)
*Hakuro H13 (bronzer)
*Hakuro H21 (róż)
***



   
Jak widzicie makeup jest banalny :D

Jedynie co w nim zmieniam to kolor na ustach, jednak to moja ulubiona szminka odkąd ją zakupiłam! Jak nie mogę się zdecydować to sięgam po nią :)

Miłej niedzieli! Ala xx

piątek, 15 maja 2015

OPENBOX: MintiShop


WAAAAKCJE : D

W pełni już mam! W środę musiałam się zmierzyć z ostatnią maturą. Na półtora miesiąca do wyników czas o tym zapomnieć! :) Jak obiecałam wracam z porządną dawką kosmetycznych wpisów! Dziś na tapetę bierzemy moje zamówienie z MintiShop które zrobiłam  jakoś po Wielkanocy.
***

Jakość obsługi NAJWYŻSZA! Paczką pięknie zapakowana, wszystkie kosmetyki w papierowych torebkach oaz zawinięte w folię bąbelkową! Zamówienie przyszło w paczkomacie błyskawicznie! Zapłaciłam w niedzielę, a we wtorek koło 12 już było do odebrania.
***

Tak prezentują się cudeńka <3
***

 Szminka do ust Makeup Revolution Amazing kolor NUDE i DUSKY  5,00 zł (szt.)

Atrakcyjna  cena to grzech było nie wrzucić do koszyka. Wersjw nude kupiłam dla siebie, a duksy dla mamy. Jeśli chodzi o moją szminkę to kolor jest w porządku, ale jeśli chodzi o jej właściwości to póki co mam mieszane uczucia.

Cień sypki Makeup Revolution Eye LEVITY 5,00 zł

Co to za pigment *.* Piękny fiolet! Naprwdę śliczy odcień z małymi świecącymi drobinkami. Na pewno pojawi się z nim jakiś makijaż !!

***

Puder bambusowy HEAN High Definition nr 500 Translucent 15,90 zł

Chciałam zakupić sobie jakiś puder sypki w przystępnej cenie, poczytałam kilka recenzji pozytywnych, więc uznałam, że warto się skusić. Zaznaczę jednak, że mam skórę normalną/suchą i puder służy mi jedynie do utrwalenia makijażu, a nie zmatowienia. Póki co jestem zadowolona :)
***

Róż do policzków Makeup Revolution Blushing Heart 24,90 zł

Samo opakowanie przyciąga wzrok, ale produkt pięknie wygląda na policzkach :) Te wypiekane róże są cudowne. Efekt można ładnie blendować. Cukiereczek :3
***

Paleta do konturowania Makeup Revolution Protection LIGHT 30,00 zł
Paletka do konturowania Makeup Revolution Iconic RAVE 17,50 zł

Obie paletki to zamówienia moich koleżanek. Z tego co mi wiadomo są zadowolone :)
***

Paleta cieni ZOEVA Naturally Yours 71,90 zł

Hit całego zamówienia! Od dawna chciałam tę paletkę i czekałam aż będzie dostępna! Jak ją rozpakowałam to nie mogłam się napatrzeć. Już mogę okrzyknąć ją mianem ulubieńca <3 
***


Palety cieni Makeup Revolution ICONIC 1 i 3  19,90 zł (szt.)

Paletką nr 1 już jest u mojej koleżanki, natomiast dla siebie kupiłam Iconic 3. I jestem pod wrażeniem. Naprawdę ładne kolorki. Co prawda przyćmiła ją paletka z Zoevy, ale w tej już mam kilka swoich faworytów ;)
***

Corrector&Concealer Palette  nr 01 39,99 zł

Korektory to zakup mojej mamy! Użyłam ich i powiem, Wam, że pierwsze wrażenie zrobiły na mnie bardzo pozytywne. Krycie naprawdę fajne :)
***

Takie moje nowe oby perełki! Kilka z nich już niedługo zobaczycie w akcji!

Ala xx

środa, 6 maja 2015

HAPPY BIRTHDAY! 1. URODZINY BLOGA ❤ ponad 100 OBSERWATORÓW ❤

❤ Dokładnie rok temu postanowiłam zacząć tworzyć tutaj coś swojego ❤
Jak to zleciało! 
***

Ogromnie chcę Wam podziękować - moim czytelnikom ❤❤❤
Dajecie mi natchnienie i motywację do pisania i tworzenia!
Ciesze się, że w lutym Wasza liczba przekroczyła ponad 100 obserwatorów! Może dla niektórych blogerek to mało, ale dla mniej to potężna liczba :)
DZIĘKUJĘ ❤
Blog odwiedzono ponad 25 tysięcy razy, wow!
***
Mimo czasem mojej małej aktywności, dużo się zmieniło od początków tutaj, jak już Wam w poprzednim wpisie pisałam, lada moment tylko uporam się z maturami - startuje ostro z blogiem :D OBIECUJĘ!!!
***
Dziś nie będę się rozpisywać, ale już zapowiadam Wam, iż w najbliższym czasie planuję zorganizować mini konkurs/rozdanie właśnie z tej okazji ! : )  
Niestety przez sprawy związanie z egzaminami, nie byłam w stanie wszystko dopiąć na ostatni guzik i wyrobić się z ogłoszeniem szczegółów na dziś, ale wkrótce spodziewajcie się ogłoszenia KONKURSU :D Mam nadzieje, że jesteście chętne ? ;) Chciałabym jakoś Wam podziękować za to, że jesteście :*
Czekajcie cierpliwie :)
***
Na koniec niech zrobi się lekko sentymentalnie i mały przegląd wpisów jakie dotychczas się pojawiły ; D

Klasyczny złoty makijaż z Martą // Wasze ulubione DENKO // Ootd z pikniku // Hardcore green smokey eye // Spontaniczne ścięcie włosów // Makijaż z 18stki klubowej  // Koniec szkoły // Gofry wg mojego przepisu // Gorące kakao mojego pomysłu // Haule to jedne z Waszych ulubionych notek! - ostatni  // Lookbook Władysławowo // Makijaż wakacyjny // Notkia z największą ilością wyświetleń - szkolny haul // My sweet 18th // I.like.it edycja zimowa - filmik z największą ilością wejść! // Ulubieni ulubieńcy - stycznia // GRWM urodziny!
***

Trzymajcie się! Ja tymczasem dalej walczę i powtarzam do kolejnych matur. Póki co daje radę :D

Ala xx

sobota, 2 maja 2015

KONIEC SZKOŁY - dwutygodniowa WOJNA - WAKACJE i dorosłość?

Do MATURY 2015 został 1 dzień 11 godzin 20 minut i 37 sekund, kiedy zaczynam pisać ten post....

***
W zeszłym piątek zakończyłam pewien etap w swoim życiu, czyli naukę w liceum! Upragnione wakacje nadeszły, najdłuższe w życiu! Prawda jest taka, że dopiero po maturze się zaczną, ale zakończenie roku szkolnego to rozpoczęcie wakacji z definicji hehs ;)
***
kurtka nn // okulary Carry // apaszka House

Powiem Wam teraz najbardziej klasyczny banał - NIE WIEM KIEDY MINĘŁY TE 3 LATA. Ale naprawdę szokuje mnie to ile się wydarzyło w tym czasie... Jak zmieniłam się ja, moi przyjaciele, rodzina, kto nowy pojawił się w moim życiu, a kto odszedł! Mimo, iż nie zrobiłam takiego postu to w głowie mam podobną refleksję, do tej kiedy rozpoczynał się nowy rok. Tylko, że teraz analizuję ostatnie 3 lata swojego życia. I moje pierwsze stwierdzenie, że idąc do liceum, mając te 16 lat byłam naprawdę gówniarą, wszyscy moi rówieśnicy byli gówniarzami (niektóry nadal są xd). Wtedy wydawało mi się jaka to już jestem dorosła itp itd... Prawda jest taka, że to było dopiero poznawanie 'życia' ;)  Pierwsze imprezy, alkohol, zauroczenia, zawody, wagary, okazało się kto jest Twoim prawdziwym przyjacielem
TERAZ kiedy ta 'dorosłość' tak naprawdę się zaczęła nie chcę jej, tak bardzo mnie przeraża, choć w sumie lekko ekscytuje. 
Ale nie odbiegając od moich podsumować, chyba najbardziej przełomowym etapem w licealnym życiu, była klasa 2, wtedy przekracza się tę 'barierę'  ma się te upragnione 18 lat! Szczerze?! Możesz sobie kupić piwo w sklepie, tylko tyle ci to daje w szarym codziennym życiu... Nawet mając prawie 19stkę, uważają Cię za rozpustną młodzież, która nie może wejść do klubu dobrze i kulturalnie się bawić...
Ale co do tego magicznego przełomu, wszystkim się zdaje, że są nagle tacy DOROŚLI, ODPOWIEDZIALNI,  są WŁADCAMI ŚWIATA. Bzdety....^^
Bogu dzięki, że w większości przypadków rodzice są jeszcze zatroskani i odbierają swoje dzieci po tych 18stkach. A zawsze rano w poniedziałek pierwszą lekcją była matematyka, na którą wszyscy musieli być w dobrej formie. Myślę, że każda/każdy z Was to przerabiał. Alkohol robi różne rzeczy z ludźmi, a zwłaszcza z młodymi (nie żebym nazywała teraz siebie dojrzałą), ale u Was pewnie też różne rzeczy się działy i powstawały różne historie - jedni się zakochali w sobie na najbliższe 4 godziny, inny skończyli zabawę przed wejściem do klubu lub zaprzyjaźnili się z toaletą, ktoś dostał w twarz, kogoś wyrzuciła ochrona, a inny podpierał ścianę utrzymując, że się znakomicie bawił. 
Wtedy zdajecie sobie sprawę, że ludzie których myśleliście, że znacie nimi nie są. I właśnie wtedy zaczęłam przewartościowywać to czego szukam w ludziach, jakich bym chciała mieć blisko siebie! CIESZE SIĘ, że tyle razy się zawiodłam i byłam zraniona, bo TERAZ mam przy sobie ludzi którzy mnie kochają, a ja ich. To jest jedna z tych wspaniałych rzeczy jaką dało mi liceum :)
W tej całej podróży zauważyłam też, jak pewne rzeczy przestają być tak ważne teraz, a kiedyś były priorytetem. Opinia innych? Plotki? Są lepsze zajęcia niż przejmowanie się tym :D
***

Może teraz trochę o przyszłości? Ale tej najbliższej :)
W poniedziałek rozpoczyna się ''maraton śmierci'' - czyt.  MATURA. Może dla części z Was wydaje się to śmieszne, iż tak to nazywam, lecz trochę się pozmieniało od tego roku i ten pozornie niby łatwy egzamin, już  założenia tak  łatwy ma nie być. Nie będę Was zanudzać szczegółami, jak zmieniła się forma, ale w dużym skrócie  - nasze kochane ministerstwo chce udowodnić, że STUDIA NIE SĄ DLA KAŻDEGO. Stres jest, źle gdyby go nie było. Ale myślę, że te półtora tygodnia będą wyjęte z życia. Zdradzę Wam, że OFICJALNE WAKACJE zacznę w środę 13stego po południu, codziennie oprócz czwartku jakiś egzamin. Na początku się cieszyłam, że szybko skończę, potem miałam mieszane uczucia, że ciągle coś, a gdybym miała większą przerwę więcej bym się pouczyła, ale teraz stwierdzam niech już będzie po! W końcu chodziłam do tej szkoły, pilną uczennicą byłam, bo przez 3 licealne lata pasek na świadectwie miałam, więc coś z tego powinnam mieć, oby pozytywne wyniki i takie otwierające mi drogę ku marzeniom (ale o nich nie dziś ;p)
Będzie co ma być :)
***

Napiszcie mi na dole, koniecznie! Jak się czułyście/czuliście żegnając się z Waszą klasą? 
Szczerze, ja miałam bardzo mieszane uczucia. Bo moja klasa była słaba. Pierwsza myśl, która mi przychodziła na myśl to były raczej negatywne określenia. Ale byłam zawsze na siebie zła za to. Bo kurcze, są tam ludzi WSPANIALI, tacy dla których lubiłam chodzić do tej szkoły, na lekcje, imprezy, spotykać się. I kiedy w piątek 24 kwietnia 2015 przyszedł czas zakończenia, naprawdę myśląc o tym, że nie będę ich widzieć te 5 razy w tygodniu, było mi ogromnie smutno. Tęsknota to złe określenie, bo to od NAS zależy czy to pożegnanie, ale ja MÓWIĘ NIE! Liczę, że oni również są tego zdania i zrobimy wszystko, aby nasze relacje nie zniknęły. A co do tej mojej ''ulubionej'' części klasy - im mniej ludzi którzy nic dobrego do twojego życia nie wnoszą tym lepiej. Krzyżyk im na drogę ;) 
Jednak za jedną rzeczą będę tęsknić! Za tworem jakim jest klasa, szkoła, wychowawca! Taka przynależność, bo raczej na studiach, aż taka wspólnota wśród studentów się nie tworzy. Nie ma wychowawcy, który przejmuje się Twoim losem, wybroni Cię, załatwi sprawę za Ciebie... Tego mi będzie brakować...
***

Ale dzień zakończenia wspominam radośnie :)
Nawet wyjście klasowe ostatnie się udało, symboliczne piwo z wychowawczynią wypite!
Lekkie wzruszenie było. Świadectwo odebrane, już ostatnie, jak co roku z czerwonym paskiem, więc 'tradycji' stało się za dość ;) I nawet dostałam medal 'złotego ucznia' hehe.
Jakiś etap w życiu się zakończył i  mimo tego, że na słowo liceum najpierw pojawiają się 'nieciekawe' skojarzenia, to był to cudowny czas i będę miło go wspominać! czas wywołać zdjęcia, a będzie ich mnóstwo :D


Dziękuję WSZYSTKIM, którzy zjawili się w moim życiu przez te 3 lata! Czy przynieśli mi radość czy cierpienie, ale dzięki Wam wiele się nauczyłam i stałam lepszym człowiekiem <3

***
A co do spraw z blogiem! Po 13 maja spodziewajcie się eksplozji!!!! Gdyż będzie tutaj bardzo dynamicznie, kosmetycznie i po prostu zacznie się sporo dziać! Zostańcie ze mną :*

Ala xx