niedziela, 2 listopada 2014

GET READY WITH ME: MY SWEET 18TH ❤❤❤

Kosmetyczno-urodowe posty wracają ! :D
Zapraszam Was na obiecane GRWM z mojej 18stki rodzinnej, jak i klubowej! Pokaże Wam mój makijaż, fryzurkę oraz stylizację :) 
***
MAKE UP

1. Rodzinne spotkanie
Na pierwszy ogień idzie makijaż z mojej rodzinnej osiemnastki! Malowałam się samemu. Na wstępie mówię, iż nie jestem makijażowym guru! To co potrafię to zasługa oglądania licznych tutorialów na yt ; p
Makijaż dość mocny, za sprawą ust! Oko wyraźnie podkreślone, ale bez przesady!


Użyte kosmetyki:


  • Podkład MAX FACTOR Colour Adapt 50 Porcelain
  • Korektor MAYBELLINE Affinitone 01 nude beige
  • Korektor MISS SPORTY So Clear 01
  • Puder MISS SPORTY So Matte Perfect Stay 001 Light
  • Puder rozświetlający INGLOT Multicolour System
  • Baza pod cienie ARTDECO
  • Cień w kremie MAYBELLINE Colour Tattoo 24hr 40 Permanent Taupe
  • Trio cieni PIERRE RENE Superbly Elegant ( najjaśniejszy cień)
  • Paltka cieni SLEEK Oh So Special (organza, the mail, gift basket, boxed)
  • Kredka YVES ROCHER Couleurs nature czekoladowa
  • Mascara MAYBELLINE The Rocket black
  • Pomadka BOURJOIS Rouge Edition Velvet 05 Ole Flamingo
Użyte pędzle:

  • HAKURO H50S
  • HAKURO H70
  • HAKURO H60
  • HAKURO H80
  • HAKURO H77
  • HAKURO H21
  • HAKURO H 85
  • HAKURO H13




Na początku nałożyłam korektory, z Maybelline pod oczy i koło ust, a ten z Miss Sporty koło nosa, na brodzie i koło brwi, gdyż ma od większe krycie, a w tych miejscach mam najbardziej zaczerwienioną skórę. Następnie nałożyłam podkład pędzlem Hakuro H50s. Dołożyłam cienką warstwę korektora z Maybelline pod oczy, aby mieć 100% pewność, że moje cienie zostały zakryte. Miejsca gdzie nałożyłam korektor przypudrowałam pudrem używając małego pędzelka z Hakuro H77. Następnie na ruchomą powiekę nałożyłam cienką warstwę bazy pod cienie, a na nią cień the mail na całą ruchomą powiekę, a w wewnętrznym kąciku cień z Pierre Rene pędzlem Hakuro H70. Na zewnętrzną cześć powieki i załamanie nałożyłam pędzlem Hakuro H60 cień Colour tattoo jako bazę pod ciemne cienie. W to załamanie nałożyłam cień boxed od razu go rozcierając pędzlem Hakuro H80. Aby nadać blasku na zaraz obok wewnętrznego kącika zaczęłam nakładać cień organza i tak do połowy powieki pędzelkiem Hakuro H70. Jednak aby zrobić ładne przejście kolorystyczne i lekko rozświetlić załamanie ponownie pędzlem Hakuro H80 nałożyłam rozcierając cień. ! Tuż przy lini rzęs tak do 3/4 powieki nałożyłam brązową kredkę i lekko ją roztarłam oraz na dolnej powiece tak do 1/3. Potem zalotka i tuszowanie rzęs Na policzkach wylądował rozświetlacz, A co do brwi to podkreśliłam je cieniem Colour Tattoo używając Hakuro H85. A na ustach piękna mocna różowa pomadka!

2. Klubowa impreza!

Na moje urodziny ze znajomymi malowała mnie koleżanka mojej mamy, którą serdecznie pozdrawiam :) Niestety nie znam dokładnej listy użytych kosmetyków, więc jej Wam nie podam. Mogę tylko powiedzieć, że użyła cieni z paletki NAked z URBAN DECKAY. Podkład to LA ROCHE POSAY Toleriane Teint, natomiast rozświetlacz to MAC Mineralizer Soft&Gentle. Na brwi nałożyłyśmy również Colour Tattoo, a na ustach wylądowała ta sama pomadka :)



***
WŁOSY

Na oby imprezach miałam tę samą fryzurę. Włosy zakręciłam używając prostownicy. Włosy podzieliłam na 3 warstwy, kręcąc każdą po kolei i spryskując lotonem od razu po pofalowaniu pasma. Na moich krótszych włosach takie fale naprawdę fajnie sie prezentują, a loton trzymał je w nieskazitelnym stanie przez prawie całą imprezę ;)


***
STYLIZACJA











Sukienka jasna Preety Girl
Sukienka czarna New Yorker
Buty CCC
Kolczyki I am
Bransoletki nn
Na paznokciach Avon Speed Dry Ballerina
***
Tak w skrócie wyglądały przygotowania do mojej 18stki :D Mam nadzieję, że makijaż Wam się spodobał i spróbujecie go odtworzyć :) Może to będzie dla Was jakaś inspiracja!
Jeśli nie widziałaś zapraszam do posta urodzinowego klik !!!

Do zobaczenia wkrótce! Miłej niedzieli :* Ala

PS Jeśli macie pytanie np o kreację któreś osoby widocznej na zdjęciu to śmiało pytajcie w komentarzu :)

33 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, śliczny odcień pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka i spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka genialna i na pewno sobie taką sprawię ;) Ale moja główna prośba: zrób post o pędzlach z Hakuro, które polecasz najbardziej? W przyszłym tygodniu chcę zrobić spore zamówienie i nie wiem na co się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy uda mi się zrobić o nich post w tym tygodniu! Ale na pewno mogę polecić H50s do podkładu! Od 2 lat używam go prawie codziennie ! H80 do rozcierania i H85 do brwi i kresek ;)

      Usuń
  4. bardzo ładne makijaże :) A sukienkę z Preety Girl moja szwagierka miała na swoim ślubie cywilnym, dokładnie tę samą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne loczki i cuudowny kolor ust ;) Wyglądałaś olśniewająco Kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądałaś :) Bardzo mi się podoba ta jasna sukienka :)
    Mam identyczną prostownicę ;)
    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego życzę na nowej-dorosłej drodze życia ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor pomadki!

    _________________________________
    a u mnie?
    mój wywiad i stylizacja w AVANTI
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post ;) wyglądałaś ślicznie, a makijaż bardzo mi się podoba, jeden i drugi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż piękny i śliczne włoski. Moja nie chcą się tak układać...

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż bardzo fajny. Intensywnie różowe usta są fajnym kontrastem do koloru Twoich włosów ;)
    Na imprezie prezentowałaś się na prawdę bomba !

    Fajny blog. Obserwuję.

    http://madamelipstick.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your lipstick color so much :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie!! :) Czekałam na ten wpis :D Paletka Naked to moje marzenie, jak tylko widzę jakieś rozdanie gdzieś to poluję ale jeszcze się nie udało :P
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała mieć tę paletę, ale najbardziej naked 3 *-*

      Usuń
    2. A ja właśnie tą oryginalną, pierwszą :P

      Usuń
  13. jak cudownie zrobione włosy :) ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O! właśnie zastanawiam się nad kupnem pędzli HAKURO, fajny makijaż :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na NOWY POST http://caamodja.blogspot.com/2014/11/blue-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  15. usta zdecydowanie przyciągają uwage! :) wyglądałaś obłednie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładny ten pierwszy make-up:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne makijaże :) a usta podkreślają całość idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie Ci wyszły makijaże. Nie trzeba być makijażowym guru, żeby zrobić sobie super makijaż:D Oglądanie tutoriali się przydaje:D wiem coś o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześlicznie wyglądałaś, ten makijaż, te włosy, mega naprawdę :D
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! :* Jestem pod wrażeniem!!! PRZEPIĘKNIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor ust ! <3
    I te włosy rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądałaś. Super makijaż i włosy oraz sukeinka. Po prostu cudnie : ) Przeniosłąm się z blogiem na blogspot więc zapraszam na nową miejscówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna fryzura! Szkoda, że mi nie wychodzą takie fale (chciałabym). Zazdroszczę też pędzli z Hakuro (odkładam ich zakup od wieków). Zapraszam do mnie na nowy post. Muszę zmienić adres Twojego bloga w polecanych bo widzę, że tamten jest już nieaktywny. www.noelly.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger