wtorek, 25 listopada 2014

Ulubieńcy października i listopada!

Witajcie!
Dziś post w duuuużo innej formie, bo z filmikiem :)
Postanowiłam rozszerzyć swoją działalność, gdyż niektóre treści jest mi łatwiej przekazać Wam mówiąc, niż tylko pisać posty. Mam nadzieję, że filmik Wam się spodoba! Proszę o wyrozumiałość, wiem, że muszę dopracować kilka spraw technicznych, ale myślę, że z każdym następnym będzie coraz lepiej :D
***

***
Zdjęcia produktów o których mówię:

***
***
***
***
***
***
W filmie mówię o:
maść Hascovir pro
Maybelline Color Tattoo 40 Permanent Taupe
cień do powiek Debby 21
Astor Skinmatch blush 001 Rosy Pink
Lakier do paznokci Avon Speed Dry Ballerina
Pomadka Rouge Edition Velvet Bourjois 05 ole flamingo Notka z GRWM:
Lancome La vie est belle
***
Miałyście któryś z kosmetyków i jak Wam się sprawdziły? Jacy są Wasi ulubieńcy? :)

Buziaki Ala xx






44 komentarze:

  1. Mam te perfumy od 2 lat, są b. Wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten róż z Astora, też mam róż z tej firmy ale w musie i jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczni ulubieńcy, zwłaszcza ta pomadka z Bourjois, sama mam ich kilka i uwielbiam je za ich trwałość i pigmentację :)
    Lakier a Avon tez wygląda ciekawie, lubię takie delikatne kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi ulubieńcy, chętnie wypróbowałam pomadkę z bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super było usłyszeć Twój głos, świetnie Ci poszło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hascovir i lakier z avon miałam :) Też myślałam nad filmikami, ale jak ja bym zaczęła gadać o tym o czym piszę na blogu, to chyba by mi z godzinę zajął jeden filmik. Tyle rzeczy się pomija pisząc :) A filmik fajnie zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mi czasem ciężko jest coś ująć pisząc ; p Ale wiadomo wszystko działa w dwie strony. Wpisy będą też normalnie się pojawiać, a filmy od czasu do czasu :) Musze jeszcze poprawić w nich kilka technicznych rzeczy i też oswoić się z mówieniem ;)

      Usuń
  7. Mam Pernament Taupe, ale jakoś za nim nie przepadam ;) Za chłodny jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj go użyć jako bazę pod ciemne cieni! Mi w tej roli również sprawdza się świetnie :D

      Usuń
  8. Super filmik :) Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajnie Ci ten filmik wyszedł, wcale bym nie powiedziała, że to debiut ;-) Jeśli mogę tylko coś podpowiedzieć, to please, nie mów "perfum", tylko "perfumy", bo to okropnie razi. Poza tym było OK.
    Też się zastanawiałam nad tym różem z Astora, ale w końcu rozsądek zwyciężył (chwilowo...) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój błąd, zapamiętam uwagę :)
      Debiut z tym blogiem ; p

      Usuń
  10. nie miałam nic, dzisiaj sobie obejrzę filmik bo teraz lecę na uczelnie ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Filmik wyszedł Ci naprawdę świetnie, wszystko wyraźnie przedstawione, no i nie jest za długi co często jest męczące u innych w vlogerek.

    No i... La vie Est Belle, moje marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten bronzer z Astora i jak dla mnie świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta maść jest bardzo dobra na opryszczkę :)) Filmik fajnie Ci wyszedł !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne perfumy <3
    PS. W końcu do list do mikołaja to raz do roku można zaszaleć :) Ale jak chociaż jeden z prezentów z listy dostanę, będzie super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie ;) Lista zawsze musi być większa żeby "Mikołaj" miał wybór ;p

      Usuń
  15. Bardzo fajnie ,że zaczęłaś działalność na You Tube ! : ) Jestem tu pierwszy raz, a wydajesz się bardzo sympatyczna z filmiku , oby tak dalej ! : ) Obserwuje ; ) Piękne perfumy ♥

    Chciałam zaprosić Cię na mojego nowego bloga : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ Jeżeli mnie nie znasz jestem stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama zaczęłam nagrywać filmy, ale później tego zaniechałąm ;d Jeśli mogłabym Ci udzielić kilku fajnych i przydatnych rad, to : :P
    1. Ustawiaj aparat/kamerę trochę wyżej - teraz mamy dziwne wrażenie że patrzymy na Ciebie nie na wprost, ale lekko z góry :P
    2. Jeśli masz taką możliwość ustaw się przodem do światła albo bokiem, bo i kolory są przekłamane i my mniej widzimy i jedna strona twojej twarzy jest prześwietlona a druga zacieniona i wygląda to niekorzytsnie.
    3. Kiedy pokazujesz produkty, pokaz je chwilę a później odłóż, żeby nie mahać nimi bez potrzeby, bo wtedy widać, że nagrywanie filmiku trochę stresuje ( a większość osób tak ma :P ) i czasem potrafi ti być trochę denerwujące :D


    Ogólnie jak na debiut bardzo fajnie, widać, że przygotowałaś się do filmiku :D Powodzenia w nagrywaniu i pisaniu bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady na pewno skorzystam :) Twarz jest może lekko prześwietlona z lewej strony właśnie dlatego, że z tamtej strony padało światło, w następnym filmie, który wstawię w poniedziałek nagrywam w innym pokoju i sprawa ze światłem jest już ok :) Mały stres był, ale myślę że z każdym następnym filmem zniknie :d

      Usuń
  17. Wspaniały zapach
    wielkie pozdrowienia ♥ Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam tą maść ostatnią bardzo fajna mi pomogła na opryszczkę

    OdpowiedzUsuń
  19. Hascovir zawsze mnie ratuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh, moją uwagę na zdjęciu bardziej przykuła roślinka, niż produkty :).

    OdpowiedzUsuń
  21. To bardzo dobry pomysł żeby rozszerzyć swoją działalność, a co do filmiku to jest bardzo fajny, myślę że jak na twój pierwszy to naprawdę super :):)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znoszę lakierów z Avonu. Są okropne i nie trwałe


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam żadnego z tych produktów, ale moja koleżanka ma sporo tych lakierów z Avon i bardzo sobie je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ♡ nie używałam żadnego, ale bardzo podoba mi się kolor lakieru z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tą maść na opryszczkę używałam i polecam, ale trzeba ją szybko i ciągle używać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tatto jeden kolor taki niebiesko fioletowy ... fajny jako baza ale nie przy cerze tłustej gdzie na powiekach może się trochę zwałkować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może, ja posiadam na szczęście cerę normalną ;)

      Usuń
  27. Chyba jeszcze nigdy nie miałam nic z Astora, nie wiem dlaczego, ale nie przepadam za tą firmą :p Perfum muszę koniecznie spróbować, a color tattoo są świetne, szkoda że w Polsce jest tak mało kolorów! Właśnie jestem w trakcie szukania jakiś fajnych odpowiedników za nie duże pieniążki, gdzie również będą inne odcienie, jak coś znajdę od razu dam znać ;)
    Cieszę się, że powróciłaś do nagrywania, bardzo fajnie Ci to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio PannaJoannaMakeUp pokazywała 2 śliczne kolorki niedostępne u nas! Super jakby jakaś tańsza firma oferowała podobne cienie :)
      Zobaczymy ajk to wyjdzie z tym nagrywaniem, mam nadzieję, że coraz lepiej będzie się to rozwijać :)

      Usuń
  28. Niestety nie znam tych kosmetyków. Fajnie, że zaczęłaś wstawiać filmiki. :)

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz mega przyjemny głos! Powinnaś częściej nagrywać filmiki, bo bardzo przyjemnie się ciebie ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł z tymi filmikami :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Color tattoo jest super, używam do brwi, jako pazy pod ciennie ale i jako sam cień i wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger