środa, 21 maja 2014

#i.like.it Wiosna 2014 czyli niekosmetyczni ulubieńcy!

Siemanko :D
Dziś nie o kosmetykach, lecz inspiracjach, wydarzenia, filmach, jedzeniu i co tam mnie zachwyciło przez ten czas !
W przyszłości postaram się, aby takie wpisy  pojawiały się raz w miesiącu, lecz na początek zbiorczo potraktujemy wiosnę :)
Część kategorii pozostanie stała, a kilka będzie się wymieniać.
***
1. Film

Podczas majówki obejrzałam sporo filmów, gdyż byłam chora a co innego można robić leżąc w łóżku a wokół chusteczki ;p

  • LOL - połączenie komedii romantycznej z lekkim dramatem, bardzo przyjemnie się ogląda. Film opowiada o nastoletnich problemach, pierwszych razach, zauroczeniach, pasji czy imprezach. Akcja zaczyna się tak, iż po wakacjach Lolę (Miley Cyrus) rzuca  chłopak, dziewczyna nie wie co zrobić i spędza dużo czasu ze swoim przyjacielem, a ich relacje dalej się rozwija..... ;) Film bardzo lekki taki na odstresowanie. Fanka Miley nie jestem i nigdy nie byłam, natomiast do tej roli pasowała znakomicie :)
  • Jak stracić chłopaka w 10 dni - dla większości z Was to pewnie klasyk, ale ja dopiero niedawno w całości obejrzałam ten film! I jest CUDOWNY! Pokazuje wszystkie irytujące rzeczy jakie my dziewczyny potrafimy zrobić i jak bardzo takie pierdoły potrafią wkurzyć faceta ;p  + gra w nim Kate Hudson :)
2. Muzyka

To była  bardzo muzyczna wiosna! Moją playlistę zawojowały piosenki na mundial w Brazylii! Shakira i Pitbull udźwignęli temat. Bardzo melodyczne, do potańczenia, klubu i z przesłaniem :) Jeśli chodzi o muzykę elektroniczną, którą często mam okazję słuchać na 18stkach to popularne #selfie (to już chyba stan umysłu ; p) oraz Revolution - dobry 'drop'. A z takiej bardziej codziennej muzyki to Ellie Goulding - mistrzyni przekazywania uczuć, Wiz Khalifa - Chapo - kawałek na relaks ! Ostatnio w ucho wpadło mi parę kawałków Cher Lloyd. ZA sprawą X Factor bardzo ciekawi mnie rozwój kariery Agaty Dziarmagowskiej, uważam, że taki głos i styl śpiewania jest potrzeby na polskiej scenie i czekam na jej płytę!  

3. Wydarzenia
  • Eurowizja - bardzoooo kontrowersyjny konkurs. Lecz mimo wszystko wygrany dla Polski, 14 miejsce ogólnie, 5 w głosowaniu tele! Występ naprawdę świetnie się oglądało mimo, iż mnie osobiście piosenka 'My Słowianie' się już lekko przejadła. Co do zwycięscy, piosenka Conchity sama w sobie była ładną balladą z przesłaniem, czy na wygraną trudno ocenić samą piosenkę, bo tak naprawdę większe halo zrobiła całą otoczka wokół jej/jego osoby oraz względy polityczne tak zwane. Myślę, że to wydarzenie zwiększy wiedzę wielu ludzi w różnych tematach związanych z tolerancją. Osobiście na zwycięzców wybrałam bym Holandię (oczywiście Polska zawsze powinna wygrywać!), ale też piosenka Niemiec  wpadła mi w ucho :) A co do Conchity jeszcze ma swój kanał na Youtube, w którym pokazuje m.in. makijaże ;p
  • 18stki moich znajomych - Imprezy urodzinowe to naprawdę super sprawa! Można się wybawić, wyszaleć oczywiście w granicach rozsądku ;) Na luzie pogadać ze wszystkimi, poznać nowych ludzi ale i zwykłych znajomych poznać od innej strony (oby od tej lepszej). Wiadomo zdarzają się też wybryki po alkoholu, trzeba to potraktować jako mały wybryk młodości a na następnej imprezie wypić o kieliszek mniej ;) Hah nie mogę się doczekać mojej 18stki, ale do września jeszcze sporo czas!
4. Serial
  • Grey's anatomy - MÓJ ULUBIONY SERIAL EVER ! Uwielbiam ten serial <3 Po tych 10 sezonach nadal mnie zaskakuje i mam dreszcze oglądając! 10. sezon zaskoczył mnie bardzo zwłaszcza pojawieniem się Burke'a. Rezygnacja Sandry Oh bardzo mnie zaskoczyła i byłam bardzo podekscytowana jak scenarzyści zakończą jej wątek, gdyż serial słynie z uśmiercania postaci. Finał być może nie należał do tych wielkich WOW, ale przez te 43 minuty popłynęło wiele łez wzruszenie ;) Pozostaje czekać do września na 11. sezon, a jak mnie weźmie to w wakacje obejrzę wszystkie sezony od początku, a co !
5. Programy TV
  • Project Runway - czekałam z niecierpliwością na polska edycję tego show i doczekałam się ! :D Fajnie jest obserwować i podziwiać kreatywnych ludzi i ich umiejętności, którymi muszą się wykazać z kilka godzin. Już w niedzielę finał i po ciuchu kibicuję Kubie (wiem, że w tv pokazują nam jego bezczelne i aroganckie zachowanie, ale jego projekty najbardziej mi się podobają), ale mistrzem osobowości tej edycji jest Maciej Sieradzky  :D !
6. Youtube
  • Bardzo spodobał mi się makijaż wykonany przez maxineczkę wzorowany na oscarowym make upie Penelope Cruz. Wiele razy próbowałam go odwzorrować w swoim stylu, stosując może lekko inną tonację kolorów bo poszłam w różowe bary. Lecz wykonując swój makijaż wieczorowy ten jest moją inspiracją :)
  • A teraz dwóch vloggerów który namiętnie oglądałam czyli Lisie Piekło i Serafin tv. Uwielbiam to poczucie humory i sarkazm. Zwłaszcza u Lisiego Piekła, jej filmik z kartkami świątecznymi po prostu genialny, a wszystkie prawy o życiu trafnie ujęte :D
7. Napój
  • Carmel Machiato Tassimo Jacobs - mowa tutaj o kawie z ekspresu  na kapsułki firmy BOSH. Uwielbiam tę kawę, w każdej chwili w domu mogę poczuć się jak w kawiarni ;)



Tak się prezentują moi ulubieńcy :D
Dajcie znać co Was zainspirowało w tym miesiącu i czy chcecie więcej takich notek? ; >
Pozdrawiam, Ala xo

28 komentarzy:

  1. I ja bardzo wzruszylam sid na ostatnim odcinku GA - ale ladnie zakonczyli - i ta siostra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Byłam w szoku, i ta mina Richarda ; o

      Usuń
  2. Uwielbiam tą piosenką Shakiry :) Bardzo fajna notka ;)
    Obserwuje, poklikasz w [kliki] ? To dla mnie bardzo ważne ♥
    http://kinelly-kinelly.blogspot.com/2014/05/wiosenne-ubrania-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    Moją ulubiona piosenką na Eurowizji była ta, śpiewana przez Szwajcarię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj wykonałam taki wieczorowy makijaż Maxineczki mojej koleżance, tylko, że w barwach szarości i srebra :) Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odnośnie Miley mam tak samo, nie przepadam za nią samą, ale film: "Ostatnia piosenka" jest zachwycający! Oglądałaś już może 50 pierwszych randek? Też uwielbiam makijaże maxineczki! Program zdecydowanie Project Runway, a serial Gra o Tron i The Walking Dead. ;) Eurowizja: Albania, Niemcy, Holandia - moi faworyci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka Ostatnia Piosenka zrobiła na mnie dużo większe wrażenie niż film (jak to zwykle bywa) ale nadal leciały mi łzy patrząc w ekran ;)
      Nie oglądałam więc jak znajdę wolny czas to obejrzę :D Muszę się w końcu zmobilizować i oglądać Gre o tron, obejrzałam chyba pierwszy odcinek, ale jakoś nie kontynuowałam ;c

      Usuń
    2. Na książce też się popłakałam i to nie jeden raz! A teraz The Walking Dead i ta tematyka pochłonęła mnie całkowicie, już po pierwszym odcinku byłam ciekawa jak cała seria się skończy, a tu nie mam ciągle zakończenia!

      Usuń
  6. Oba filmy znam dobrze i uwielbiam ! :) LOL szczególnie :) Maxineczka jest moją faworytką na youtubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Shakiry piosenka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, widzę tu Cher Lloyd, uwielbiam ;D Co do reszty, w sumie z niczym nie miałam styczności poza LOL, który niby fajny, ale przez wzgląd na Miley średnio mi się podobał.
    Zapraszam niebawem na swojego nowego bloga tutaj, przenoszę z blog.pl (http://www.obserwatorka.crazylife.pl) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż maxineczki tez mi się podoba :) świetny post !

    OdpowiedzUsuń
  10. "Jak stracić chłopaka w 10 dni" świetny film :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na nowego bloga ;) http://beautybayobserwatorki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam chyba zaległości w zakresie filmów...wstyd sie przyznać, ale nadrobię ;) Dzisiaj weekend więc może...
    Pozdrawiam ;)
    Oczywiście więcej takich notek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ogromne zaległości, ale jakoś w majówkę wzięło mnie na oglądanie zwłaszcza że sobie ja przedłużyłam z powodu choroby ;p

      Usuń
  13. Kuurcze a ja tak dawno nie ogladalam Chirurgów.. jak kiedys będe miec wiecej czasu napewno wrócę do seriali, bo mam straszne zaległości chyba qe wszystkich które zaczęłam :(( mniamm kocham kawę! Karmelowa musi byc superr

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuurcze a ja tak dawno nie ogladalam Chirurgów.. jak kiedys będe miec wiecej czasu napewno wrócę do seriali, bo mam straszne zaległości chyba qe wszystkich które zaczęłam :(( mniamm kocham kawę! Karmelowa musi byc superr

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszego filmu nie widziałam Miley podoba mi się jedna piosenka, ale tylko piosenka ;) Drugi film świetny ;) Muszę swój zbiór filmów nadrobić.
    Mój aktualny The best w serialach to Teoria Wielkiego Podrywu - mistrzostwo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O widzę , że też oglądasz Project Runway :) Moim faworytem jest Sieradzky :D jest taki uroczy i niezdarny

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam "Jak stracic chlopaka w 10 dni " <3


    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam chirurgów ;) chociaż wszystkich odcinków nie obejrzałam - ale ten serial naprawdę wpływa jakoś na ludzką psychikę heh

    OdpowiedzUsuń
  19. Też jarałam się Project Runway. Mój chłopak nawet się wciągnął haha ;-) I podzielam Twoje zdanie co do Kuby i Maćka. Dzisiaj oglądam ich u Kuby Wojewódzkiego a Wy? Pozdrawiam! www.noelly.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam czasu obejrzeć we wtorek, ale dziś wieczorkiem zobaczę w tvn player bo jestem bardzo ciekawa :D

      Usuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger