wtorek, 6 maja 2014

Witajcie :)

Hej :)
Mam na imię Alicja, pochodzę oraz mieszkam w Toruniu. Aktualnie uczę się w drugiej klasie liceum na profilu ekonomiczo-dwujęzycznym. Chyba jak każda kobieta fascynuje mnie moda, wizaż, kosmetyki, zakupy ... sporo do wyliczenia ;) 
***
Nowy blog - nowe perspektywy, pomysły NOWY POCZĄTEK, lecz też kontynuacja! Postanowiłam założyć nowego bloga, ze względu na większe możliwości jakie daje blogger niż blog.pl. Oczywiście zapraszam Was na mojego poprzedniego bloga www.alicebeauty.blog.pl ! Znajdziecie tam recenzje kosmetyków, outfity i wiele innych ;) 
***
Mam nadzieję, że moje kochane czytelniczki będą ze mną również tutaj i serdecznie pozdrawiam nowych obserwatorów :*
***
Na wstępie chcę zaznaczyć, że moja opinia o produktach jest moją własną, nikt mi jej nie narzuca, co więcej to co nie sprawdziło się u mnie, może się sprawdzić u Ciebie i na odwrót. Również jeśli będę pokazywać Wam moje zakupy to nie oznacza, że koniecznie musicie to mieć, tego typu notki mają posłużyć jako inspiracja :)
***
Pozdrawiam Wam cieplutko i do kolejnego (już kosmetycznego!) wpisu  - zdradzę, iż będzie to projekt DENKO!
***


Ala xoxo

10 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to witaj na nowym blogu :) Te Twoje spodnie na zdjęciu mnie rozbrajają:) są świetne:) No i powodzenia na nowej blogowej drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. OK, skoro zaczynamy od nowa, to od razu na wstępie dodaję Twój blog do ulubionych :D :P i życzę powodzenia :D
    Pozdrawiam.
    PS. Miło Cię "poznać" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te leginsy z gorylkiem :D są przeeeboskie!!! Oczywiście że jestem z Tobą dalej! Doaję do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam imienniczkę ;) Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście legginsy czadowe :)))) Witam w blogerze :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem w trakcie robienia nowego bloga, tam chcę by pojawiały się już zdjęcia robione przeze mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładne włosy - życzę wszystkiego co najlepsze w blogowaniu!! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger