sobota, 31 maja 2014

GET READY WITH ME: PARTY TIME!

Witajcie kochane!
Ciężki tydzień za mną, następne dwa nie będą łatwe, ale odrobinę lżejsze od tego. Dziś przychodzę z krótką relacją moich przygotować na 18stki kilku moich znajomych ;) Bez  przedłużania przejdę do konkretów! 
***
MAKIJAŻ

Makijaż jest bardzo prosty, lekki. Jedyny mocniejszy akcent to usta. Stwierdziłam, że to sukienki, którą zaraz Wam pokaże, mocna kreska i smoky eyes nie wyglądałoby zbyt dobrze. Co więcej pogoda w zeszłą niedzielę byłą czysto letnia, więc nie ma co przeciążać twarzy ciemnościami, a wręcz dodać jej uroku jasnym cieniem :) Także w wewnętrznym kąciku mam niebieski perłowy cień, na resztę powieki nałożyłam  blady morski cień a na linie rzęs i lekko w załamanie resztę ciemniejszego cienia którym poprawiałam brwi. Usta to mój ostatni zakup i z pewnością ulubieniec - Wibo Eliksir, róż pasował mi no balerinek które wzięłam ze sobą na przebranie ;p Policzki musnęłam różem w odcieniu mocnej brzoskwini i prześwietlaczem z Inglota.
***


 Podkład REVLON Photoready 003 Shell
Korektor MAYBELLINE Affinitione 01 Nude Beige
Puder MISS SPORTY SO MAtte PErfect Stay 001 Light
Puder rozświetlający INGLOT 
Róż WIBO 6

Paleta cieni ORIFLAME
3trio cieni PIERRERENE Superbly Elegant


YVES ROCHER Volume Vertige
RIMMEL Scandaleyes Retroglam


Lip Smakcer Coca-Cola
WIBO Eliksir nr7
Kredka do ust GOLDEN ROSE Emily 202
***
WŁOSY

U mnie często się to nie zdarza, abym miała związane włosy, ale stwierdziłam, że taka opcja będzie duuużo wygodniejszą! I wzbudziła spore zainteresowanie ;) W skrócie jest to dobierany warkocz od dołu, na górze związany w kitke i moja mama jakoś zrobiła konstrukcję na koczka ;) Według wzoru (link do filmu Karoliny ze stylizacji TU) koczek był zrobiony za pomocą wypełniacza, ale ja mam ten większy rozmiar i nie wyglądało to zbyt dobrze.
***
STRÓJ

Jak już mogłyście się domyśleć jest to sukienka z ostatniego haul'u. Uwielbiam jej kolor i fakturę *.* Kupiona w okazyjnej cenie,jedyne 50 zł na rynku. Biżuteria minimalistyczna. Przepraszam, że nie pokazałam Wam moich butów, ale bardzo się śpieszyłam, żeby być na czas. Na nogach miałam szpilki w olborze granatowo-satynowym, które potem przebrałam na najzwyklejsze balerinki w kolorze fuksji.

Sukienka nn
Wisiorek SWAROWSKI
Kolczyki H&M
***
Także to na tyle ;p  Dajcie znać czy chcecie więcej takich notek, bo okazji do wyjść mam raczej sporo :) oraz jak widzi Wam się ta stylizacja :)
Obiecuję, że w tym tygodniu pojawi się więcej notek!
Ala xo

28 komentarzy:

  1. Zdecydowanie więcej takich notek! Pięknie wyglądałaś, a fryzura naprawdę fenomenalna! Napisz proszę coś więcej o rozświetlaczu z inglota, bo ostatnio się sporo koło niego kręcę ;)
    U mnie też teraz dużo osiemnastek - może zdecyduję się na podobne wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Masz rację, do tak delikatnej sukienki nie potrzeba ani tony make upu ani cięzkiej biżuterii i wyglądasz pięknie ;) Ta fryzura jest genialnaaa!!!! Też będe męczyć mamę teraz o taki warkocz.. zawsze chciałam mieć coś podobnego, ale samemu to chyba bez szans to zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz w spiętych włosach ;) A sukienka cudo !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz a fryzura cudowna, robiłam sobie taką wiele razy i w sumie to zainspirowałaś mnie, by dziś zrobić znowu, zwłaszcza że w podróży przydają się spięte włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie delikatnie i zazdroszczę fryzury, której sama nie zrobię... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam podobną fryzurę na jednym z wesel o bardzo dobrze się u mnie sprawdziła :)
    Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w rozdaniu limitowanej serii kosmetyków Oriflame :) pozdrawiam!
    http://www.stylonada.pl/2014/06/rozdanie-limitowana-edycja-kosmetykow.html#more

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny makijaż :)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, delikatny, pasujący do Ciebie idealnie :) buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę bardzo ładnie wyglądałaś :) piekna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż świetny - delikatny i kobiecy :) fryzurka moja ulubiona sama czeszę się często właśnie tak jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, nie przerysowany makijaż :)
    Ślicznie wyglądałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny delikatny makijaż i piękna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądałaś :) podoba mi się i sukienka, i fryzura i makijaż :D rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fryzura swietna!
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. z makijażem wyglądasz dojrzalej :) Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Loved this post. you did a great job with your makeup and I also really like your hair style!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fryzurka boska! Super wyglądałaś, pewnie ludzie nie mogli oderwać od Ciebie wzroku :) Masz rację, że makijaż powinien być delikatny, by nie przyćmić tej ślicznej sukienki i fryzurki :) Super stylizacja:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny koczek! Zainspirowałaś mnie:) Muszę popróbować na moich włosach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj koniecznie! Fryzura naprawdę efektowna i wygodna :)

      Usuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz, a fryzurka jest cudowna!

    Pozdrawiam cieplutko :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wyglądałaś ! ^.^

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie wyglądasz *.*

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie wyglądasz! śliczny makijaż:*)

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger