poniedziałek, 15 grudnia 2014

Pomysły na prezenty (kosmetyki/home decor/wypieki)

Dziś kolejny świąteczny post!
Ostatni moment na kupno prezentów świąteczny, mam dla Was kilka pomysłów, bo ja już zakupiłam podarunki dla moich bliskich!
Zapraszam :)
***
Perfumy
Tutaj przedstawię Wam dość drogą propozycję! Jednak jest to idealny zapach na zimę! Zarówno dla dziewczyny, jak i kobiety! Intensywny, słodki i bardzo długo się utrzymuje! Flakon minimalistyczny, a zarówno uroczy. Sama jego oznacza życie jest piękne - zwłaszcza w święta *.* W dodatku jeśli zakupimy go w perfumeriach takich jak Douglas czy Sephora zostanie przepięknie zapakowany przez obsługę. 
***
Spersonalizowany kubek
Zwykły kubek to oklepany prezent, dlatego warto dodać coś od siebie dla obdarowywanej przez nas osoby! Super pomysłem będzie zaprojektowanie kubka dla tej osoby! Np z grafiką z jej ulubionego serialu - jak na zdjęciu kadra z Grey's Anatomy - mojego ulubionego serialu! Myślę, że każdy marzy usiąść przed laptopem z gorącą herbatą oglądając najnowszy odcinek w serialowym kubeczku :3
***
Pędzle do makijażu
Nawet jeśli ktoś nie jest zafascynowany makijażem, to myślę, że taki zestaw 8 podstawowych pędzli będzie mile widziany w kosmetyczce każdej kobitki :D Te pędzle Hakuro mogę polecić z czystym sercem. Mam je od ponad 2 lat i są nadal w świetnej formie i tak samo dobrze się sprawują. Wyczarujecie nimi każdy make up!
***
Termofor
To idealny gadżet dla zmarzlaków! Mój pochodzi z home&you, sklep oferuję wiele wzorów taki jak na zdjęciu milutki kremowe, jak i fioletowy i brązowy oraz w typowo świątecznych wzorach :D Możecie również naleźć je w rozmiarze mini np takie do zarania ze sobą i włożenia do rękawiczek, ostatnio widziałam je w Empiku ;)

***
Biżuteria
Tutaj pokaże Wam propozycje z niższej półki cenowe, jednak to jak bardzo słodkie i urocze są te wisiorki nie da się opisać! Każdej dziewczynie się spodobają! Bo pasują do stylizacji na co dzień, jak i wieczorowej :D Te pochodzą z Elizy.

***
Domowe wypieki
Upieczone babeczki czy pierniczki polukrowane i zapakowane w ładne pudełko czy słoik to super dodatek do głównego podarunku albo po prostu dobry pomysł na niezobowiązujący prezent :)

***
Oto 6 szybkich pomysłów na prezenty! Każdy z nich łatwo dostępny, więc spokojnie w tydzień można uwinąć się z ich kupnem! Oczywiście propozycji nasuwa się duuużo więcej jednak te konkretne sama otrzymałam w ostatnim czasie i zrobiły na mnie ogromne wrażanie :D
Przepraszam Was najmocniej za te opóźnienia, lecz ostatni tydzień szkoły to ciężki tydzień ;p
Buziaki Ala xx

33 komentarze:

  1. Swietne pomysly :) Cieszylabym sie napewno z pedzli, no i perfum, bo wlasnie odnawiam kolekcje :)

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle,termofor i takie wypieki to według mnie też fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A pędzle hakuro można kupić tylko w internecie, czy gdzieś można w jakimś stacjonarnym sklepie je znaleźć? Chciałabym je "pomacać":D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety póki co tylko w internecie :c Ale teraz są juz w większości drogerii internetowych : D
    Ja kupowałam swoje na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pędzelki i uroczy termofor<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też planuję na dniach taki post! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. La vie est belle - przepiękny, zimowy zapach uwielbiam je!!! Dostalam w tamtym roku pod choinkę i bardzo świątecznie kojarzy mi się ten zapach <3 Futrzany termofor jest przesłodki! Ale jeszcze słodsze muszą być Twoje pierniczki - wyglądają przeepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastic gift ideas. The jewelry is so beautiful. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły ;) a pędzelków z hakuro Ci najbardziej zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne propozycje prezentowe :) Uwielbiam pędzle z Hakuro sama mam kilka i wiem, że w tym roku Mikołaj zostawi mi pod choinką kolejny zestaw :D
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Matury próbne dają w kość ;) Świetny pomysł z termoforem ;) I koniecznie zdradź co to za lakier na zdjęciu z biżuterią!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe propozycje - kubki w sumie to chyba najczęściej kupowany prezent, po skarpetkach - hi, hi Ale ja bardzo lubię. Fajnych kubków nigdy dość.

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pierniczki mam już upieczone :) Pędzle Hakuro też mogę polecić mój komplet ma już trzy lata i nadal świetnie się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzle i termoforek są na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki termofor mogłabym dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem zapachu tych perfum :-) a termofor świetna rzecz :-) Te zawieszki śliczne :-) A na słodkości nabrałam ochoty :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. PETARDA!!!
    Z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam pędzle hakuro ;) a mnie jeszcze do jutra trwa konkurs w którym można wygrać zestaw naturalnych kosmetyków o wartości 150 zł ;) https://www.facebook.com/klauditte. Recenzje oraz ich działanie możesz odnaleźć u mnie na blogu !
    buziaki kochana !

    OdpowiedzUsuń
  19. O, ja strasznie chciałabym dostać pędzelki z Hakuro :)


    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. termofor to coś co mogłabym dostać :) ale niestety pewnie nikt nie wpadnie na taki pomysł, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  21. nie pogardziłabym takimi pędzlami z Hakuro, obecnie posiadam tylko jeden ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Te pędzle mi się marząąąąąą!

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie post o tej samej tematyce ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Baaaardzo chciałabym dostać takie pędzle, to moje maaarzenie :):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ten zapach, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się go nabyć, bo na razie szkoda mi trochę kasy :P

    OdpowiedzUsuń
  26. ja staram się szybko zabrać za kupowanie prezentów :D Wtedy często trafiam na lepsze okazje cenowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger