środa, 3 grudnia 2014

☁☁☁ Jesień w zdjęciach! ☁☁☁

Siemanko !
Mamy już grudzień i świąteczne odliczanie <3 Więc czas na foto podsumowanie jesieni! Bardzo lubię tę porę roku - głównie bo mam wtedy urodziny! Ogólnie gdy zaczyna się wrzesień mam większą motywację do działania, do robienia różnych rzeczy mimo, że mam dużo mniej wolnego czasu! Zwłaszcza w tym roku z powodu przygotowań do matury... Ale nie o tym dziś! 
Ogólnie jeśli jeszcze nie wiecie cały grudzień posty będą pojawiać się 3 razy w tygodniu
<w poniedziałki, środy i piątki> taki mini blogmass ;) To  moje świąteczne wyzwanie, bo ostatnio przez naukę zaniedbałam moją aktywność tutaj, więc chcę sobie narzucić regularne pojawianie się postów. Jak dobrze pójdzie to ten schemat będzie normalnym grafikiem pojawiania się wpisów,
a w następnym roku zrobię prawdziwy blogmass :D
Zapraszam na jesienny przegląd :*
***
To był miesiąc czekolady <3 Widoczna na zdjęciu jednak nie okazała się "wow" zdecydowanie brownie z tej serii wygrywa :3
***
Sesja do zaproszeń na imprezę urodzinową !!
***
Opijamy prawko Weroniki :* 
***
Ostatni fakultet z tenisa! 
***
Tak wyglądało zdjęcie z Naszych zaproszeń <3
***
Tak mnie zaskoczyli w urodziny <3
***
 Takie słodkie ciacho od mojej @maggie_toons <3
***
Moja rodzinna 18stka! Wspaniałe wspomnienia :3 Post urodzinowy klik
***
Klubowe urodziny! Moje GRWM klik
***
Party time! Obowiązkowe selfie :D
***
18stka Juleczki :*
sukienka Cropp
***
Jaski pozdrawia :),
***
Maturożercy - czyli siedzimy w szkole od 17-23 i robimy rozszerzenia z matmy ^^
***
Koncert Kombii w Toruniu - dni spółdzielcze !
***
Jedno z pierwszych pełnoletnich selfie :D
***
Przepyszny krem z pomidorów z migdałami :3 
Metropolis Toruń
***
Selfie w aucie - na ustach Ole flamingo!
***
Urodzinowe ciasto dla Kini :*
***
Jestę kucharzę! Zapiekanka makaronowa mojej roboty :3
***
Słodziak! Te jego oczka !
***

Takie śniadanie w Manekinie! Myślałam, że pęknę kakao 2 złote, a naleśnik słonecznikowy z jogurtem i musli tylko 6 zł !!!
***
sweterek Stradivarius
***
#friendsie 
***
Ah jak mega szybko minęły te 3 miesiące... i pomyśleć, że już lada moment święta, studniówka,
 ferie, matura... I WAKACJE *.*
A jak Wy oceniacie teogorczną jesień?
Bo tegoroczna to jedna z moich najwspanialszych :> Nawet pogoda byłą wyjątkowo ładna ; p

Buziaki Ala xx







14 komentarzy:

  1. Uwieelbiam oglądać takie posty ;)) Ja też mam zamiar wziąć się w garść z tym pisaniem i komentowaniem, bo ostatnio strasznie zaniedbuję bloga... ;( Brownie mmm <3 dlaczego musiałam przechodzić na dietę?! Śliczne miałyście to zdjęcie na zaproszenie, w ogóle udana sesja, wygląda jak z profesjonalnego studio ;)
    Mówiłam Ci już że jesteś mega fotogeniczna? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :*
      A sesja do zaproszeń była bardzo ''prowizoryczna'' ale efekt bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :) Te z 18 są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jesień poza pogodą nie różni się niczym od pozostałych pór roku. Tak to już jest w tym dorosłym świecie ;) Tęsknie czasem za czasami, gdy lato kojarzyło się z wakacjami, zima ze świętami i feriami, a jesień z początkiem roku szkolnego/studenckiego...

    OdpowiedzUsuń
  4. masa ślicznych zdjęć, super wyglądasz na nich i aż buzia się śmieje takie pozytywne

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja 18 była tak niedawno, a tu już 20 :( Zazdroszczę Ci haha :D A matura to nic strasznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam tak, ale po próbnych zmieniłam zdanie... jeszcze ta nowa reforma ehh ;)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia ;) tez mam ostatnio w zwyczaju dodawać posty 3 razy w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem niestety jak to jest z maturą, my już mamy kolejną 16,17,18 grudnie.. A co do zdjęć to ślicznie na nich wyszłaś <3

    Zapraszam do mnie na nowy wpis:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia! Widzę, że w tym miesiącu miałaś mega dużo zajęć ;) Ten czas strasznie szybko leci, zanim się obejrzymy będzie już matura i studia :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy i na pewno nie ostatni ;)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger