czwartek, 11 grudnia 2014

Antyperspirant Silk Dry DOVE | recenzja

Witajcie :)
Dziś czas na recenzje antyperspirantu, które już powiem na wstępie dobrze się u mnie sprawdza!
Jeśli chcecie wiedzieć szczegóły to zapraszam! A mowa o  - Silk Dry DOVE.
***

***
Obietnice producenta:
Nowy dezodorant Dove Silk Dry Spray zapewnia skuteczną ochronę przed poceniem, pielęgnację wrażliwej skóry pod pachami oraz piękny, delikatny zapach. Poza 1/4 kremu nawilżającego, zawiera ekstrakty czystego jedwabiu - jednej z najskuteczniejszych, naturalnych substancji nawilżających. Nie zawiera alkoholu.Jego zapach, który jest zupełnie inny niż dotychczasowych dezodorantów Dove Original i Fresh. Jego autorką jest ekspert w tej dziedzinie - Ann Gottlieb, która ma w swoim dorobku takie perfumy jak Eternity, CK1 i Truth. Nutę bazową zapachu tworzy bursztyn, drzewo sandałowe i egzotyczne piżmo. Lilie, róża i jaśmin tworzą nutę serca, a zielona herbata, świeże jabłka i aromatyczne zioła - nutę głowy.
(wizaz.pl)
***
Pojemność i opakowanie:
Aluminiowe poręczne opakowanie z zatyczką. Produktu jest 150 ml.
***
Dostępność i cena:
Można go zakupić w drogeriach i marketach, Koszt około 8-10 zł Często występuje w zestawach z innymi produktami tej marki, np.w takich świątecznych.
***
Skład:
Butane, isobutane, propane, aluminium chlorohydrate, cyclomethicone, PEG-14 butyl ether, parfum, disteardimonium hectorite, helianthus annuus, dimethiconol, octyldodecanol, BHT, serica, alpha-isomethyl ionone, amyl cinnamal, benzyl salicylate, butylphenyl methylpropional, citronellol, geraniol, hexyl cinnamal, linalool. 
***
Moja opinia:
Antyperspirant otrzymałam własnie w jakimś zestawie świątecznym z innymi produktami dość dawno, ale nie używałam ich jednocześnie. Dezodorant był ostatni w kolejce. Produkt spisuje się świetnie. Chroni skórę przed poceniem na co dzień, jak i w trakcie wysiłku fizycznego. Nie ma wyraźnego zapachu, więc nie miesza się z zapachem naszych perfum, a jednocześnie ten lekki zapach jest taki świeży, może kojarzyć się z mydłem. Produkt nie zostawi śladów na ubraniach i to co uwielbiam w nim, że pozostawia skórę 'suchą'. Nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi, ale mam na myśli, że nie zostawia jakiejś mokrej powłoki która musi się wchłonąć. Co najważniejsze nie podrażnił  mi skóry. Z pewnością zakupię go ponownie, lecz jest naprawdę wydajny!
***
Szybka recenzja na dziś wieczór! Macie ulubione antyperspiranty ? :)Napiszcie i na dole!

Buziaki, Ala  xx (jutro będę nagrywać dla Was vloga!)

PS Pochwalę się! Zdałam dziś na prawo jazdy i to za pierwszym razem :D


26 komentarzy:

  1. Świetna recenzja :D
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie akurat niezbyt podchodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. dove kiedys miałam i też polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zdania prawka! Super, że za pierwszym razem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Udało się, miałam sporo szczęścia tamtego dnia :)

      Usuń
  5. wydaje mi się, że go kiedyś miałam i zapach przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej lubię garniery :D Prawka gratuluję, ja się do tej pory zebrać nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje z prawem jazdy! Moimi ulubionymi dezodorantami są te z Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zdanego prawka :D Ja jednak wlę antyperspiranty z Garniera albo Rexony. Jak dla mnie dają większy komfort niż te z Dove

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie Rexona się nie sprawdza, strasznie podrażnia!

      Usuń
  9. Ja też uwielbiam Dove :)
    Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  10. przejechałam juz przez wszystkie antyperspiranty dove w aerozolu i wszystkie się dobrze sprawdzały. Od mniej wiecej pół roku przerzuciłam się na te w kulce i teraz nie zamieniłabym na żadne inne :) najbardziej polecam dove invisible :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję egzaminu na prawo jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dove, ale w kulce. Za to Rexona mi zupełnie nie podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm nie używam kosmetyków Dove bo wszystkie jak dla mnie mają mydlany zapach.


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie mam ulubionego antyperspirantu, cały czas je zmieniam ;)

    zapraszam do mnie:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Dove <3 http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam tylko Lady Speed Stick :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy tego typu produkt w spray'u mnie podrażnia, więc niestety, ale nie sprawdzę go :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam dezodoranty z Dove :) Gratuluję zdanego egzaminu! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger