środa, 6 maja 2015

HAPPY BIRTHDAY! 1. URODZINY BLOGA ❤ ponad 100 OBSERWATORÓW ❤

❤ Dokładnie rok temu postanowiłam zacząć tworzyć tutaj coś swojego ❤
Jak to zleciało! 
***

Ogromnie chcę Wam podziękować - moim czytelnikom ❤❤❤
Dajecie mi natchnienie i motywację do pisania i tworzenia!
Ciesze się, że w lutym Wasza liczba przekroczyła ponad 100 obserwatorów! Może dla niektórych blogerek to mało, ale dla mniej to potężna liczba :)
DZIĘKUJĘ ❤
Blog odwiedzono ponad 25 tysięcy razy, wow!
***
Mimo czasem mojej małej aktywności, dużo się zmieniło od początków tutaj, jak już Wam w poprzednim wpisie pisałam, lada moment tylko uporam się z maturami - startuje ostro z blogiem :D OBIECUJĘ!!!
***
Dziś nie będę się rozpisywać, ale już zapowiadam Wam, iż w najbliższym czasie planuję zorganizować mini konkurs/rozdanie właśnie z tej okazji ! : )  
Niestety przez sprawy związanie z egzaminami, nie byłam w stanie wszystko dopiąć na ostatni guzik i wyrobić się z ogłoszeniem szczegółów na dziś, ale wkrótce spodziewajcie się ogłoszenia KONKURSU :D Mam nadzieje, że jesteście chętne ? ;) Chciałabym jakoś Wam podziękować za to, że jesteście :*
Czekajcie cierpliwie :)
***
Na koniec niech zrobi się lekko sentymentalnie i mały przegląd wpisów jakie dotychczas się pojawiły ; D

Klasyczny złoty makijaż z Martą // Wasze ulubione DENKO // Ootd z pikniku // Hardcore green smokey eye // Spontaniczne ścięcie włosów // Makijaż z 18stki klubowej  // Koniec szkoły // Gofry wg mojego przepisu // Gorące kakao mojego pomysłu // Haule to jedne z Waszych ulubionych notek! - ostatni  // Lookbook Władysławowo // Makijaż wakacyjny // Notkia z największą ilością wyświetleń - szkolny haul // My sweet 18th // I.like.it edycja zimowa - filmik z największą ilością wejść! // Ulubieni ulubieńcy - stycznia // GRWM urodziny!
***

Trzymajcie się! Ja tymczasem dalej walczę i powtarzam do kolejnych matur. Póki co daje radę :D

Ala xx

14 komentarzy:

  1. Gratuluję takiej wytrwałosci i życzę dalszych sukcesów! :D Powodzenia na maturach, ja jestem już na studiach, ale z chemią będę mzgać się ponownie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje, oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze ja, jeszcze ja dopisałam się do obserwowanych oficjalnie, bo obserwowałam póki co na feedly, ale nie wiem czy tam uwzględniasz statystyki ;) Gratuluję! 100 lat! Życzę dużo przyjemności z blogowania i kolejnych urodzinek :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pewien, że rozwój bloga teraz nabierze jeszcze większego tempa, także czekajcie ludziska :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Oby tak dalej :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję takiej wytrwałości i życzę dalszych sukcesów moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych setek obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Kochana! Życzę jeszcze więcej sukcesów i wytrwałości w pisaniu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia na maturach, ciekawy post! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję takiej ilości obserwatorów i trzymam kciuki by w przyszłym roku bylo ich jeszcze więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje urodzin i oczywiście życzę kolejnych :)
    fajny blog zostaję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger