środa, 18 lutego 2015

❄❄ Ulubieńcy stycznia! ❄❄

Połowa lutego, a u mnie ulubieńcy stycznia. Co to się porobiło ;)
Filmik nagrałam już jakiś czas temu, ale przez wir przygotowań do studniówki i ostatnich sprawdzianów przed feriami nie miałam siły do niego usiąść ;p
Zapraszam jeśli chcecie wiedzieć czego ostatnio namiętnie używam :D
***

***

W filmie mówię o:

Masło do ciała i żel pod prysznic FM Spa peach
***
Pomadka z peelingiem Sylveco
***
Sleek Garden of Eden
***
Bronzer Honolulu W7
***
Multicolor Inglot
***
Lokówka stożkowa Remington z perłową powłoką
***
Płyn micelarny Lirene
***
 Inglot Duraline
***
Podkład wygładzająco-rozświetlający Yves Rocher nr 100
***
GlamBrush T2
***
GlamBrush  O11
***

Znacie te produkty? :) Jakie są Wasze opinie? Piszcie w komentarzach!

Ala xx

24 komentarze:

  1. Produkty z FM SPA chetnie bym wyprobowala :)
    PS. Dobrze idzie Ci nagrywanie filmikow :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pomadka z peelingiem Sylveco mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bronzer Honolulu mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam cienie ze sleeka, świetna paleta kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duraline - jeden kosmetyk, a tyle możliwości zastosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o widzisz, przypomniałaś mi, że miałam zamówić dwa pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie dostałam żel pod prysznic FM - mam nadzieję,że u mnie się sprawdzi.
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Filmik bardzo szczegółowy:) Niektórych produktów nie miałam, a wyglądają ciekawie, pędzle jednak do mnie kompletnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo ulubieńców od dawna mam chrapke za płyn duraline :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling Sylveco do ust mnie kusi, bo same dobre opinie o nim czytam :D I zestawik SPA bardzo ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo chetnie wyprobowalabym paletke ze sleeka :):)


    Bardzo serdecznie zapraszam na nowy wpis na blogu  
    http://anita-turowska.blogspot.co.uk/2015/02/statystyki-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie używałam z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna paletka :) pewnie kolory delikatne na skórze są:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam żel pod prysznic brzoskwinię fm nawet fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadka z peelingiem od Sylveco mnie mega kusi :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio właśnie zastanawiałam się czy kupić ten płyn z Lirene


    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę paletki Sleeka ;) I polecam szczególnie płyn micelarny z Garniera ;) Mogę spokojnie porównać go do Biodermy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger