niedziela, 8 lutego 2015

☆ Zima w zdjęciach (grudzień&styczeń) ☆

CO to za piękne niedzielne i słoneczne popołudnie :D Aż mi się odechciewa siedzenia nad książkami :c Pocieszam się tym, że jeszcze 5 dni i mam ferie. A rozpoczynam je premierą 50 Twarzy Greya i studniówką !!!
A dla Was przygotowałam luźny post, czyli mix zdjęć z ostatnich 2 miesięcy! Mam nadzieję, że chociaż Wy korzystacie z pięknej pogody :*
***
Mój ulubiony grudniowy napój <3 Gorące kakao -> przepis klik
***
18stka Oksany! Nie ma to jak ognisko w grudniu :D
***
Ogniskowe z Kinią <3
***
Jaski jest już rok ze mną *.* Jeśli ktoś z Was marzy o małym króliczku to koniecznie przegarnijcie futrzaka z Azylu --> info klik
***
Kurczak do tortilli~~ pychotka!
***
Zdane za PIERWSZYM! Najlepszy prezent na święta :D
***
Opijamy prawko!
***
Obżarstwo piernikami :3
***
Selfie musi być ;D
***

Ostatnia Wigilia klasowa :< Te 3 lata liceum minęły tak szybko!
***
Eryczek Mikołaj :D
***
Prezent klasowy! Już ma swoje przeznaczenie heh ;)
***
Najlepsze lemoniada w Kona Coasta Cafe <3
***
Tak wiało na dworcu :c Podróż do Grudziądza :D
***
18 Karoliny <3
***
Pierogi i uszka :3 Moje przysmaki!
***
Prezenty zapakowane! Etykietki i kokardki od onelittlesmile :)
***
Świąteczne selfie z choinka :D
***
świąteczny wystrój bloga !!!
***
Ostatnio polubiłam koczki // sweter H&M
***
Pyszna domowa kawa z pomarańczą <3
***
Nagrywki!
***
Poszukiwania sukienek na 100dniówkę :D
***
świąteczny Jaskier *.*
***
Tak się uczymy na polskim ^^
***
RED LIPS :D
***
 Pizza Hut już otwarte w Toruniu :D
***
Fotka w windzie, czemu nie ;D
***
Bilety już są <3 Zostały 4 dni <3 13 luty i spotkamy się Panie Grey ;)
***
Najdroższy mis jaki mi się marzy czyli pluszowy Christian Grey ;p
***
#pinklips
***

Niedługo na blogu ulubieńcy stycznia :D

Trzymajcie się! Wbijajcie na instagram @limonade_alice

Ala xx

20 komentarzy:

  1. ehh.. 18nastki, to były czasy, imprezy, ogniska, miło wspominam chociaż już tyle lat minęło od liceum, aż mi się zatęskniło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i pozytywne fotki!! :) Słodziarski ten Twój królik;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne podsumowanie! Przyjemnie sie oglada :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi narobiłaś smaka tą czekoladą <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No , trochę się działo w grudniu:) Kiedy pokarzesz nam swoją sukienkę studniówkową? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie post z GRWM :D myślę, że zaraz po Walentynkach (wtedy mam 100dniówkę)! I na pewno będzie Haul z zakupami do niej i moimi łowami z wyprzedaży!

      Usuń
  6. Uwielbiam miksy :) A ogniska zimą są lepsze niż latem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki, widać że działo się dużo :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te zdjęcia :) Gratulacje zdania prawka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super set zdjęć, uwielbiam takie posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszcze zdania prawka ja już 2 razy podchodziłam i nic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak masz spięte włosy wyglądasz całkiem inaczej, nie poznałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie Ci w koku i lokach, gratuluje zdania prawa jazdy, slodki krolik! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje zdania prawka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zdanego prawka :)
    Fajny królik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie podobają mi się twoje włosy i kusi mnie, żeby i moje tak ściąć!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger