piątek, 27 lutego 2015

I.LIKE.IT ZIMA 2014/15 czyli niekosmetyczni ulubieńcy

Jak Wam mijają ostatnie dni lutego?
Wiosna idzie pełną parą ;)
Z końcem miesiąca czas na podsumowania! Dziś NIEkosmetyczie, a mianowicie moi zimowi ulubieńcy :D
Także jeśli chce wiedzieć jakie filmy, muzykę, napoje czy blogi polecam posłuchajcie, bo dziś następny filmik :)
***



***
1. FILM
50 Twarzy Greya klik
Moje wrażenia po filmie klik
2. MUZYKA
Soundtrack 50 Twarzy Greya klik
Moja zimowa playlista klik
3. SERIAL
Chirurdzy
Amelia&Owen

Doktor Hart

One Tree Hill

4. YOUTUBE

Alex There

Angela Lanter

Bitwa na pędzle (film moim zdaniem najlepszego makijażu)

5. BLOGI
One little smile klik
Pozytywizja klik
6. SERWIS
7. GRY
Subway Suffers
Candy Crash
8. SPRZĘT
Tablet Samsung Galaxy Tab S
9. WYDARZENIE
MOJA STUDNIÓWKA
<post z moich strojem będzie niebawem, jak dostanę zdjęcia od fotografa>
tu moje kulisy z instagrama :)


10. ZEGAREK
Fossil AM4481
// źródło fossil.com //

11. WOSKI
Yankee Candle Mandarin Cranberry,
Garden Sweet Pea, 
Home Sweet Home
12. KAWA
Starbucks Carmel Machiato



13. HERBATY
Zielona
Lipton Cytrynowa
Lipton Gruszka w czekoladzie
***
A Wy jakich macie niekosmetycznych ulubieńców ? ; >

Mój największy zimowy ulubieniec czyli ferie zimowe właśnie dobiega końca :c
Ale na osłodę za tydzień jadę nad morze *.* Fakt na obóz matematyczny, czyli 5 dni liczenia matmy ale zawsze jakaś odskocznia ;)

Ala xx