piątek, 27 lutego 2015

I.LIKE.IT ZIMA 2014/15 czyli niekosmetyczni ulubieńcy

Jak Wam mijają ostatnie dni lutego?
Wiosna idzie pełną parą ;)
Z końcem miesiąca czas na podsumowania! Dziś NIEkosmetyczie, a mianowicie moi zimowi ulubieńcy :D
Także jeśli chce wiedzieć jakie filmy, muzykę, napoje czy blogi polecam posłuchajcie, bo dziś następny filmik :)
***



***
1. FILM
50 Twarzy Greya klik
Moje wrażenia po filmie klik
2. MUZYKA
Soundtrack 50 Twarzy Greya klik
Moja zimowa playlista klik
3. SERIAL
Chirurdzy
Amelia&Owen

Doktor Hart

One Tree Hill

4. YOUTUBE

Alex There

Angela Lanter

Bitwa na pędzle (film moim zdaniem najlepszego makijażu)

5. BLOGI
One little smile klik
Pozytywizja klik
6. SERWIS
7. GRY
Subway Suffers
Candy Crash
8. SPRZĘT
Tablet Samsung Galaxy Tab S
9. WYDARZENIE
MOJA STUDNIÓWKA
<post z moich strojem będzie niebawem, jak dostanę zdjęcia od fotografa>
tu moje kulisy z instagrama :)


10. ZEGAREK
Fossil AM4481
// źródło fossil.com //

11. WOSKI
Yankee Candle Mandarin Cranberry,
Garden Sweet Pea, 
Home Sweet Home
12. KAWA
Starbucks Carmel Machiato



13. HERBATY
Zielona
Lipton Cytrynowa
Lipton Gruszka w czekoladzie
***
A Wy jakich macie niekosmetycznych ulubieńców ? ; >

Mój największy zimowy ulubieniec czyli ferie zimowe właśnie dobiega końca :c
Ale na osłodę za tydzień jadę nad morze *.* Fakt na obóz matematyczny, czyli 5 dni liczenia matmy ale zawsze jakaś odskocznia ;)

Ala xx




24 komentarze:

  1. Caramel Machiato moja ulubiona :) teZ mam kilku niekosmetycznych ulubiencow :) zrobie post o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądaliście na studniówce! Ja swoją miałam już rok temu, jak ten czas szybko leci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy, muszę przyznać że wiele z tych rzeczy jest na mojej "liście" np. One tree hill uwielbiam i obejrzałam już wszystkie sezony. Co do filmu 50 twarzy Greya to jeszcze go nie widziałam ale soundtrack moim zdaniem jest genialny ;);)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć kochana! właśnie trafiłam na Twój blog i mam zamiar zostać tu dłużej. Organizuje na blogu rozdanie, do wygrania rajstopy lub zakolanówki, byłoby mi bardzo miło jeżeli wzięłabyś udział, a tymczasem obserwuje!
    http://wildelight.blogspot.com/2015/02/rozdanie-na-15-tysiecy-wyswietlen.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widzę, że pięknie wyglądałaś na studniówce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam kiedyś bardzo namiętnie oglądałam One Tree Hill bardzo fajny i wciągający serial :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://polkagotujeisiemaluje.blogspot.com/ Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu obejrzeć Greya :) Ślicznie wyglądałaś na 100dniówce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 50 twarzy Greya oglądałam, podobał mi się ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie oglądałam "Doktor Hart". Miałaś piękny studniówkowy makijaż. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmik ogladalam juz wczesniej, a teraz fajnie obejrzec to tego poscik ze zdjeciami :)

    Pozdawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  11. Alex There jest rewelacyjna :D Film 50 twarzy Greya to zdecydowany hicior, a soundtrack do filmu to po prostu mmm... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze również bardzo podobał mi się Grey.
    Po drugie ścieżka dźwiękowa wymiata.
    Po trzecie uwielbiam candy crush <3 hehe :D
    I po czwarte kocham kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, że świetnie Ci już wychodzą te filmiki. A makijaż na filmie boski:) czekam na notkę o Twojej studniówce:) I będę szukać herbatki gruszka w czekoladzie. No zaciekawiło mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że Grey króluje wszędzie :) i dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też bardzo podoba się soundtrack z 50 twarzy Greya :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Starbucks Carmel Machiato jedna z moich słabości

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się doczekać postu o studniówce, bo wyglądałaś zjawiskowo! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger