wtorek, 24 czerwca 2014

Piknik style | ootd

Witajcie!
Kolejny raz lekko dłuższa przerwa na blogu, ale ostatnia! Od dziś nowe posty będą pojawiać się w każdy wtorek i piątek oraz niedzielę ! :) (może częściej, jeśli będę mieć ogromną dawkę twórczą!). Dziś mój strój dnia z rodzinnego pikniku firmy Arpol i i Neuca, na który wybrałam się z moją przyjaciółką Kinią (pozdrawiam Cię :)) i jej rodzicami, na terenie Pałacu Romantycznego w Turznie. Strój bardzo klasyczny, zwiewny i wygodny. Tego dnia temperatura z pewnością przekroczyła 30 stopni ; p Zapraszam do zdjęć, a niespodzianka o której mówiłam ostatnio, będzie w następnej notce, oj zdziwicie się  ;)
***

***


***


***

***

***
***
T-shirt House
Shosts SH/H&M
Sunglasses nn
Necklace nn
Sneakers Biedronka
Bag SH/Claire's

***
Mam nadzieję, że lada moment wrócą do nas upały, bo mam dość tej burzy :c

Ala xo

14 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka :)
    Czekam na niespodziankę :P Ciekawość mnie zżera :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, świetnie wyglądałaś! Umieram z ciekawości co to za niespodzianka ;) Mam bardzo podobną torebkę, a buty (tylko niebieskie) trzymałam już w ręce, idąc do kasy, bo tak mi się spodobały! Przed wydaniem pieniędzy powstrzymał mnie tylko chłopak, ale nie raz o nic jeszcze myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna torebka <3 prosty ,ale niezwykły look

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleee nas trzymasz w niepewności! ;D Już chce wiedziec co to będzie!!! ;) Bardzo fajny, wakacyjny look! Trampeczki i shorty to to co lubię w lecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiadomo,że na pikniki na łonie natury nie ma się co stroić - najważniejszy jest luz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodenki:) Tylko w moim przypadku białe by długo takie nie pozostały:) Ale Ślicznie wyglądałaś:) Czekam na tą niespodziewajkę! i czekam ... nooo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam paski ;) Wyglądasz świetnie!

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie całość wygląda (chodzi o ubiór) :) Obserwujemy ? Odpisz u mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, wygodny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka jest urocza, a spodenki pasują do tego zestawu idealnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Też czekam na powrót słonecznej pogody!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger