wtorek, 24 czerwca 2014

Piknik style | ootd

Witajcie!
Kolejny raz lekko dłuższa przerwa na blogu, ale ostatnia! Od dziś nowe posty będą pojawiać się w każdy wtorek i piątek oraz niedzielę ! :) (może częściej, jeśli będę mieć ogromną dawkę twórczą!). Dziś mój strój dnia z rodzinnego pikniku firmy Arpol i i Neuca, na który wybrałam się z moją przyjaciółką Kinią (pozdrawiam Cię :)) i jej rodzicami, na terenie Pałacu Romantycznego w Turznie. Strój bardzo klasyczny, zwiewny i wygodny. Tego dnia temperatura z pewnością przekroczyła 30 stopni ; p Zapraszam do zdjęć, a niespodzianka o której mówiłam ostatnio, będzie w następnej notce, oj zdziwicie się  ;)
***

***


***


***

***

***
***
T-shirt House
Shosts SH/H&M
Sunglasses nn
Necklace nn
Sneakers Biedronka
Bag SH/Claire's

***
Mam nadzieję, że lada moment wrócą do nas upały, bo mam dość tej burzy :c

Ala xo