środa, 18 czerwca 2014

TAG: Wspomnienia z balu gimnazjalnego!

Witajcie !
Dziś pierwszy TAG na tym blogu i wydaje mi się, że nowy w blogosferze ; p
Właśnie trwa, a może nawet się kończy sezon bali gimnazjalnych! Dla wielu dziewczyn jest to naprawdę bardzo ważne wydarzenie, dla mnie też było ;) 
Zainspirowana TAGiem: Wspomnienia ze Studniówki, postanowiłam zrobić wersję dla tej imprezy :D
Mam nadzieję, żę powspominacie ze mną ten czas, w komentarzach odpowiecie na pytania lub na Waszych blogach! Pytania wzięłam z Tagu studniówkowego od Panny Joanny Make Up.
***
1. Gdzie i kiedy odbył się Twój bal gimnazjalny?
Mój bal odbył się 1 czerwca 2012 roku w czterogwiazdkowym hotelu Filmar. Jest to jeden  większych hoteli w Toruniu. Większość szkół średnich ma tam studniówki. Odbywa się tam wiele wesel m.in. tutaj miało wesele wesele Ryan'a Sullivana :) Moje gimnazjum naprawdę się postarało, wynajmując ten hotel. Większość bali odbywało się w halach sportowych lub stołówkach. Mogliśmy poczuć się wyjątkowo :)

2. W co byłaś ubrana ?
Można powiedzieć, że byłam wyjątkiem, bo nie miałam żadnego problemu ze znalezieniem sukienki czy butów. Maiłam na sobie granatowe szpilki kupione w Reserved za 49,99 zł (przecenione z 149,99 !!!), sukienkę również kupiłam w tym sklepie za jedyne 59,99 zł. Klasyczna czarna, odcinana pod biustem i lekko rozkloszowana. Miała prześliczne 3 kokardki, które super komponowały się ze zmarszczeniem materiału na butach. Biżuterię miałam delikatną, srebrną - dostałam ją w prezencie :) Czerna kopertówkę zakupiłam w  Centro za jedyne 20 zł. A i na przejście na dworzu nałożyłam granatową marynarkę z House.


3. Jaki miałaś makijaż?
Tak jak ze strojem problemu nie miałam , to z makijażem było zamieszanie.Początkowo make up miała mi zrobić koleżanka mojej mamy, która się na tym zna. Ale jakoś terminy nie pasowały i w końcu zaufałam umiejętnością mojej mamy. W związku z tym, że miałam sporo elementów granatu, w moich makijażu się znalazły również :) Użyte kosmetyki to podkład Healty mix z Bourjois, baza pod cienie Art Deco, paletka cienie z Sensique. Nie pamiętam czy miałam róż na policzkach, na ustach wylądował błyszczyk z Eveline. A na powiece cienka kreska zrobiona eyelinerem z Wibo i mocno wytuszowe rzęsy!

4. Jaką miałaś fryzurę?
Włosy zrobiła mi mama! Koniecznie chciałam mieć loki i upięcie na bok. Najpierw mama warkoczami dobieranymi zebrała mi włosy na jeden bok, a następnie zakręciła na lokówkę. Aby wszystko się trzymało użyłyśmy gumy do włosów oraz tony lakieru ;)

5. Twój partner?
Moim partnerem był mój kolega z klasy Michał. Przyjaźniliśmy się i zaprosił mnie do poloneza już zimą ;) Ale powiem Wam, że w gimnazjum naprawdę nie trzeba się przejmowaniem tym tańcem. Poza tym zawsze można zatańczyć z kimś z innej klasy, jeśli u Ciebie nie ma aż tylu chłopaków :)

6. Czy to było dla Ciebie ważne wydarzenie?
Z pewnością tak! Mając niecałe 16 lat, taki bal jest naprawdę ogromnym wydarzeniem. stresem, a przede wszystkim pożegnaniem z klasą! Wydaje mi się, że aż tak przejęta tym wydarzeniem nie byłam, ale stresik był. Oczywiście chciałam wyglądać najpiękniej itd  jak każda dziewczyna ;)

7. Moje rady dla Was
  • Poszukaj sukienki i butów na zimowych wyprzedażach! Dosyć, że możesz kupić wszystko w atrakcyjnych cenach to jest mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś będzie miał taki sam strój tak Ty!
  • Obejrzyj tutoriale na fryzury an Youtube i namów mamę, siostrę, koleżankę na zrobienie Ci super fryzury. Przetestuj jakiś czas przed balem kilka propozycji. Twoja fryzura będzie wyglądać, tak samo jakby robił to stylista fryzur i zaoszczędzisz stówkę ;) + po kilku godzinach i tak wszystko ulega wstępnej destrukcji nieważne kto Cię czesał.
  • Weźcie płaskie buty na przebranie i plasterki!
  • Jeśli nosicie soczewki to wrzućcie do kopertówki pudełeczko z płynem, bo odpukać wpadnie Wam rzęsa/tusz do oka i zabrudzicie sobie soczewkę.
  • U mnie było grzecznie, ale taka mała przestroga! Naprawdę będziecie się bawić lepiej, we własnym gronie z klasą, ze znajomymi niż z %%% ! To nie jest potrzebne i możecie mieć poważne konsekwencje przez takie nieodpowiedzialne zachowanie!!!! 
  • Pilnujcie swoich rzeczy, mimo grona znanych ludzi coś może Wam zginąć!

Koniec wspomnień na dziś ;) Za rok czeka mnie studniówka, czyli powtórka w większym stylu :D

+ mam dla Was mała, trochę szokującą niespodziankę, z którą podzielę się pod koniec tygodnia :*

Ala xo

27 komentarzy:

  1. ja nie miałam balu maturalnego, ale to fajny pomysł taka mini studniówka:) a na swojej studniówce także postawiłam na czerń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka szkoda, że ja nie miałam balu gimnazjalnego! No ale za rok studniówka i już nie mogę się doczekać. ;) Mam dokładnie te same buty!! <3 Wyglądałaś naprawdę pięknie! Ja na brak chłopaków w klasie nie narzekam, mam ich aż 28 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* W gimnazjum miałyśmy tylko 10 chłopaków, a teraz aż 18 ;)

      Usuń
    2. W gimnazjum też miałam około 10 chłopaków, ale moją nową klasę pokochałam tak bardzo, że o tamtej staram się nie myśleć, bo to niebo a ziemia ;)

      Usuń
  3. jejku ja mieszkam obok Filmaru! haha co za zbieg okolicznosci :) a z jaką szkola byliscie na balu? ja chodze do 11 moz

    OdpowiedzUsuń
  4. moze kojarzysz ta szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle piękna ;) Bardzo lubię takie włoski, gdy loki opadają na bok.. elegancko , dziewczęco i romantycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* To mój ulubiony styl fryzury, nie przepadam mieć wszystkich włosów związanych, a takie wyjście to coś dla mnie związane ale też rozpuszczone ;)

      Usuń
  6. Ładnie, podoba mi się ta sukienka - mała czarna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bal gimnazjalny-niesamowite przeżycie! Mój bal był na sali gimnastycznej, bawiliśmy się w stylu hawajskim (nawiązywała do tego sceneria i wieńce kolorowych kwiatów) ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. moj komers byl beznadziejny :D za to studniowke mialam bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka :) ja również oglądam Pannę Joannę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, ja już swojego balu praktycznie nie pamiętam, ale studniówkę jak najbardziej ;D Wyglądałaś elegancko ;)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleee wspomnienia.. bal gimnazjalny kiedy to było? ;P Też miałam czarną sukienkę, ale taką z jakby satynowym połyskiem, bombkę ;D Wtedy były supermodne... i szpilki open toe z kokardeczką.. wtedy wydawały mi się taaakie wysokie a miały może z 8cm ;P A na swoją fryzurę nawet nie mogę patrzeć na zdjęciach, więc pozostawię bez komentarza :D Faaajnie że Studniówka jeszcze przed Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądałaś na balu :) mała czarna zawsze jest perfekcyjna :)

    ... i obserwuję oczywiście ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie miałam balu gimnazjalnego:/ nie wiem czemu u mnie w szkole takich nie organizowało się:/ Ale fajne wspomnienia:) Super sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądałaś :)))
    Pozdrawiam ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja nie miałam balu gimnazjalnego :( :D ładnie wyglądałaś, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mój bal gimnazjalny też pamiętam jak dziś :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie i delikatnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądałaś! Bardzo miłe wspomnienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej super pomysł. Zapraszam do mnie i do obserwowanie :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger