czwartek, 12 czerwca 2014

Wiosna w zdjęciach ! :)

Wiosna już się prawie zakończyła, także czas na małe foto podsumowanie :D
Dajcie znać, co sądzicie o tego typu postach, jeśli Wam się spodobają to postaram się robić co miesięczną edycję :)
***
 18stek czas ;) <link to GRWM>
***

 Przyjaciółkę trzeba wspierać, gdy wkracza w dorosłość :*
***

Daddy loves me <3 Taki prezencik na Dzień kobiet :)
***

 Co sądzicie o łańcuchach? Odkąd widziałam je w H&M cały czas mam je z tyłu głowy i myślę
czy zakupić ;p
***

Taka mam kreatywna klasę - twórczość na lekcji historii i społeczeństwa xd
***

 Bardzo ciekawe przedstawienie - Mickiewicz kontra Słowacki!
***

Mój nowy przyjaciel spotkany na wieczornym spacerze po osiedlu :o Ale bez jabłuszka ;)

***

 Teraz czekamy na wrzesień i 11 sezon! Goodbye Christina :c
***

Wiosenny outfit ;p <link do postu ze stylizacją>
***

 Mój królewicz <3
***


 Stupid photos with my friend <3
***
Dary losy od zająca ; p
***
Tak mniej więcej prezentowała się wiosna u mnie ; D
Jeśli macie jakieś pytania śmiało piszcie je w komentarzach!
Przepraszam, że posty pojawiają się nieregularnie, ale od teraz się to zmieni! Ostatnie 4 dni do wystawienis ocen przede mną i zaczynamy wakacje tak naprawdę :D

Ala xo

Jeśli chcecie śledzić moje zdjęcia zapraszam na INSTAGRAM! @LIMONADE_ALICE


30 komentarzy:

  1. Śliczne serduszko dostałaś z okazji Naszego święta :D
    A ten deser lodowy to narobił mi smaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj był smakowity :3 lody o smaku sernika z truskawkami i do tego te wiśnie !

      Usuń
  2. Prześliczny króliczek :) Też kiedyś znalazłam jeża :) 18-stki, kiedy to było... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiego masz uroczego króliczka i ta jego plamka na oku ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis ;) Jakość drugiego zdjęcia jest super, haha ja właśnie jutro idę na 18-nastkę i już się nie mogę doczekać, żeby uderzyć pasem mojego przyjaciela ;)
    Odnośnie tych łańcuchów z H&M - Tylko nie to! Skracają szyję, wyglądają ciężko i ma je co druga osoba! W dodatku sztuczna biżuteria w H&M szybko się psuje a kosztuje fortunę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie z tej 18stki robił fotograf - można o nim powiedzieć że król 18stek, bo na większość jest a zdjęcia są naprawdę super :)

      Usuń
  5. bardzo lubie takiego typu posty :)
    Jaki piekny króliczek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix,masz bardzo ładny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że świetnie Ci jest w lekko pofalowanych włosach ( chodzi mi o to zdjęcia z legginsami z Trash), Super post :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Bardzo chciałabym, że moje naturalne włosy były lekko falowane, ale cóż nie są więc trzeba sobie radzić inaczej !

      Usuń
  8. Uwielbiam takie posty, super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnieee, że zrobiłas tego szampanaa nawet nie wiesz jak się ucieszyłam i zaskoczyłam :D Dzięki że wspomniałaś o mnie ;) Wyszedł Ci pięknie! Mam nadzieję, że kolega się ucieszył :D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak :D Powiedział, że otworzy go na swoją prawdziwą 18stkę, bo impreza odbyła się jeszcze przed ;)

      Usuń
  10. Masz cudownego królika, jest piękny :) ! Ja teraz też mam czas 18, ledwo żyję w weekendy ;) Pozdrawiam !

    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne fotki, ja lubię oglądać takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łańcuchy są świetne!

    http://jootkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Królik cudny :))) Tego serialu jakoś nie oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajny ten "ananasowy szampan" :D muszę kiedyś coś takiego zrobić :D
    Mam też bardzo podobne serduszko ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. super pomysł na post (:
    łańcuchy bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ja bym chętnie wróciła do czasów 18-tek... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię takie posty, a Twojej wiosny się sporo wydarzyło;)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger