niedziela, 17 maja 2015

Mój codzienny makijaż ❤ Wersja wiosenna ❤


Dziś przygotowałam dla Was post, a właściwie to filmik z moim codziennym makijażem ostatniego czasu! Macie okazję zobaczyć w akcji kilka kosmetyków które pokazywałam Wam w ostatnim halu (Openbox:MintiShop). Nie ma w tym makijażu nic odkrywczego. Bardzo minimalistyczny i szybki, by zakryć to co trzeba i podkreślić kilka oczywistości :)
***

Lista użytych kosmetyków:

*Rimmel Lasting Finish 100 Ivory
*Catrice Camouflage Cream Ivory 
*Loreal True Match 2 
*Puder bambusowy Hean High Definition 500
*Zoeva Naturally Yours Pure/First Love/Casual Ellegance /Timeless Chic
*Rimmel Soft Kohl Pure White
*Wibo Growing Lashes Mascara
*Maybelline Color Tattoo 40 
*bronzer Kobo 311
*Makeup Revolution Blushing Heart
*Pomadka odżywcza z peelingiem Sylveco
*Golden Rose Velvet Matte 09

Użyte pędzle:

*GlamBrush T2 (podkład)
*GlamBrush T3 (puder)
*GlamBrush O7 (wewnętrzny kącik)
*Hakuro H70 (cień na całą powiekę)
*Hakuro H60 (linia rzęs)
*Hakuro H85 (brwi)
*Hakuro H13 (bronzer)
*Hakuro H21 (róż)
***



   
Jak widzicie makeup jest banalny :D

Jedynie co w nim zmieniam to kolor na ustach, jednak to moja ulubiona szminka odkąd ją zakupiłam! Jak nie mogę się zdecydować to sięgam po nią :)

Miłej niedzieli! Ala xx
Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger