niedziela, 17 maja 2015

Mój codzienny makijaż ❤ Wersja wiosenna ❤


Dziś przygotowałam dla Was post, a właściwie to filmik z moim codziennym makijażem ostatniego czasu! Macie okazję zobaczyć w akcji kilka kosmetyków które pokazywałam Wam w ostatnim halu (Openbox:MintiShop). Nie ma w tym makijażu nic odkrywczego. Bardzo minimalistyczny i szybki, by zakryć to co trzeba i podkreślić kilka oczywistości :)
***

Lista użytych kosmetyków:

*Rimmel Lasting Finish 100 Ivory
*Catrice Camouflage Cream Ivory 
*Loreal True Match 2 
*Puder bambusowy Hean High Definition 500
*Zoeva Naturally Yours Pure/First Love/Casual Ellegance /Timeless Chic
*Rimmel Soft Kohl Pure White
*Wibo Growing Lashes Mascara
*Maybelline Color Tattoo 40 
*bronzer Kobo 311
*Makeup Revolution Blushing Heart
*Pomadka odżywcza z peelingiem Sylveco
*Golden Rose Velvet Matte 09

Użyte pędzle:

*GlamBrush T2 (podkład)
*GlamBrush T3 (puder)
*GlamBrush O7 (wewnętrzny kącik)
*Hakuro H70 (cień na całą powiekę)
*Hakuro H60 (linia rzęs)
*Hakuro H85 (brwi)
*Hakuro H13 (bronzer)
*Hakuro H21 (róż)
***



   
Jak widzicie makeup jest banalny :D

Jedynie co w nim zmieniam to kolor na ustach, jednak to moja ulubiona szminka odkąd ją zakupiłam! Jak nie mogę się zdecydować to sięgam po nią :)

Miłej niedzieli! Ala xx

31 komentarzy:

  1. uwielbiam takie filmiki - piszę komentarz i odpalam :D +zapraszam na szybki konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. banalny to jest mój :) kredka, tusz i puder :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest wersja jak mam czas i m się chce ;) Bo jak wolę pospać ograniczam się do korektora, podkładu i tuszu ;p

      Usuń
  3. Śliczna jest ta pomadka! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super make-up. Idealny na wiosnę. Nie za mocny, ale podkreśla naturalne piękno. Szkoda, że nie kupiłam tego podkładu w promocji. Słyszałam o nim wiele dobrego. Pozdrowionka dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że z tym podkładem raz się lubię, a raz nie ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładny delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, bardzo dziewczęco ;) Chciałabym mieć tak małe cienie pod oczami jak Ty... Muszę się bliżej przyjrzeć temu różowi, bo robi świetny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa tutaj wyglądają na mniejsze! W rzeczywistości i jak się nie wyśpię są o wiele większe ;p

      Usuń
  7. tak naturalnie wyglądasz, i ten kolor na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor na ustach rewelacyjny!

    _____________________
    denim&fashion
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wygladasz! :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  11. This post is absolutely wonderful!

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, naturalny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  13. stosujesz ten kamuflaż pod oczy ? Ja go mam ,raz sie dobrze sprawdza, raz nie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo przez 2 godziny wygląda super a potem roluje się i zbiera tam gdzie nie powinien. I mam wrażenie ze lekko wysusza skórę pod oczami. Ale na jakieś niedoskonałości czy przedramienia na buzi jest super tam się trzyma :)

      Usuń
  14. stosujesz ten kamuflaż pod oczy? mam go,raz sie sprawdza raz nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabieram się za oglądanie ;]
    Zapraszam do siebie na mały przegląd azjatycki :) http://veneaa.blogspot.com/2015/05/478-pod-lupa-sheinside.html#more

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super, przecudnie :) Bronzer Kobo kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny dzienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny makijaż, subtelny, idealny na codzień

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę mi się filmik ładował, ale makijaż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, świeży i naturalny- tak bym to określiła:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten makijaż! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Najładniejszy i najlepszy przykład na to, że proste znaczy lepsze!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger