środa, 24 września 2014

Bright make up - mój codzienny makijaż ostatnich miesięcy :)

Pierwsza taka notka!
Nie będzie to tutorial krok po kroku, natomiast kilka zdjęć mojego dziennego makijażu, jaki wykonywałam głownie przez miesiące wakacyjne, jednak moim zdaniem jest to taki make up no make up, jeśli zmienimy pomadkę na neutralną! :)
***
***
***
 ***
 ***
***
Użyte kosmetyki:
Podkład Max Factor Colour adapt  50 Porcelain
Korektor Maybelline Affinitone 01
Baza pod cienie ArtDeco
Jako cienie i rozświetlacz Inglot Multicolour System
Kredka do brwi Yves Rocher Couleurs nature (czekoladowa)
Mascara Maybelline The Rocket
Usta Pierre Rene Liptint 04 Flamingo Pink
***
Użyte pędzle
do podkładu HARURO H50s
do roztarcia cieni w załamaniu HAKURO H80
do rozświetlacza na policzkach HAKURO H21
***

Podkład w niedużej ilości rozprowadziłam na tworzy pędzlek Hakuro H50s!Następnie tym samym pędzle wklepałam korektor pod oczu, również zakrywam jakieś przebarwienia czy drobne niedoskonałości. Na powiekę nałożyłam bardzo cienką warstwę bazy i wklepałam palcem na całą powiekę najjaśniejszy cień z Multiicolour (ten środkowy). Potem pędzelkiem Hakuro H80 nałożyłam i roztarłam w załamaniu brązowe cienie z paletki. Makijaż oka zakończony! Brązową kredką poprawiłam lekko brwi. Na policzki nałożyłam rozświetlacz pędzlem H21, starając się w ciemniejsze kolory produktu nałożyć w miejsce gdzie powinien być bronzer, aby uzyskać efekt takiego ''pseudo'' konturowania. Na koniec Nałożyłam błyszczyk. Gotowe :D
***
Oto moja wersja rozświetlającego makijażu :) Co sądzicie? I napiszcie jak Wy malujecie się na co dzień ; p
,Ala xoxo

23 komentarze:

  1. Fajny pomysł na posta, mam taki w planach od dłuższego czasu, więc niedługo pewnie i u mnie się pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) Ja na co dzień staram się malować delikatnie, ale zwykle kończę ze smoky eye :P Używam głównie Maybelline Color Tattoo w kolorze On and on bronze albo Rimmel Scandaleyes w kolorze eye shadow paint w kolorze RIch Russet ;) Generalnie - brązy na oczach i nude lip :) Więcej niebawem na moim blogu, tylko muszę twarz troszkę zaleczyć bo się do zdjęć nie nadaje :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, świeży i delikatny makijaż ;) Też malowałam się podobnie w wakacje, w słoneczku nie spływa strumieniami i wygląda bardzo naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz! Ja szczerze mówiąc lubię mocne makijaże. Podkreślone oko, wykonturowana i rozświetlona twarz i mocne usta to zdecydowanie mój styl. Czasami zdarza mi się malować delikatnie lub wcale, ale to gdy naprawdę nie mam czasu. Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maluję się bardzo podobnie! U mnie głównie chodzi o zakrycie niedoskonałości na twarzy, a z oczami bawię się bardziej, gdy mam więcej czasu rano ;) Niestety jestem perfekcjonistką i wszystko zajmuje mi dużo czasu, bym miała pewność, że na pewno jest wszystko okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatnie, ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie. delikatnie i naturalnie, i o to chodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatniutko i dziewczęco :) ładnie:) Ja mocniej oczy maluję na co dzień, tak się przyzwyczaiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny makijaż:)
    pozdrawiam cieplutko;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Skromnie, ale bardzo dziewczęco :) Bardzo mi się podoba :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. delikatnie, skromnie i dziewczęco - podoba mi się! Sliczne oczka masz:*

    OdpowiedzUsuń
  12. maluję się bardzo podobnie, wygląda tak naturalnie, na codzień idealnie :) Pozdrawiam cieplutko http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeżo i delikatnie, pasuje Ci taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny, delikatny make-up. Prezentuje się bardzo świeżo i subtelnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie CI w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Delikatnie i pieknie :) Zapraszam na nowości ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. usta jak marzenie cudo. już bym cie chciała wymalować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie wyglądasz, ja na co dzień maluję tylko kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie! Ja też stawiam na dzień na delikatny makijaż, ostre kolory zostawiam sobie na imprezy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger