wtorek, 19 sierpnia 2014

Oczyszczający płyn micelarny Ideal Soft L'OREAL do cery suchej i wrażliwej | recenzja

Witajcie :)
Po długiej przerwie przychodzę z recenzją już zachwalanego przeze mnie produktu, a mianowicie - Oczyszczającego płynu micelarnego Ideal Soft firmy L'OREAL dla cery suchej i wrażliwej!
Jeśli jesteście ciekawe dlaczego polubiłam się z tym produktem to zapraszam do lektury :)
***
***
Co mówi producent?

NOWOŚĆ! Kosmetyki oczyszczające LOREAL PARIS Ideal Soft, stworzone dla cery suchej i wrażliwej, usuwają wszelkie ślady makijażu i zanieczyszczeń, aby skóra była piękniejsza. Kryształowo przejrzysty płyn oczyszcza i zarazem usuwa wszelkie ślady makijażu z twarzy i oczu. Jest bardzo łagodny i koi nawet wrażliwą skórę. Formuła bez zapachu, bez alkoholu. Hipoalergiczny. Odkryj na nowo Twoją oczyszczoną skórę, ukojoną, miękką i jedwabistą w dotyku bez pocierania, bez zmywania. Testowany na skórze wrażliwej pod kontrolą dermatologiczną i oftalmologiczną.

Skład:
   Aqua (Water), Hexylene Glycol, Glycerin, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate,Disodium EDTA, Polyaminopropyl Biguanide

Pojemność: 200 ml

Cena: około 15 zł

Dostępność: drogerie, niektóre hipermarkety

Opakowanie: prostokątna, przeźroczysta butelka z dobrego plastiku. 

Kilka słów ode mnie:

Płyn znalazł się w mojej kosmetyczce dzięki mamie. Kiedy kupowała sobie kremy do twarzy w Superpharm okazało się, iż do każdego zakupionego kremy firmy LOREAL ten płyn jest za grosz! Także 2 buteleczki wylądowały w koszyku ;) Płyn jest przeźroczysty oraz bez zapachu. Tego samego wieczoru od razu go wypróbowałam! Co prawda dziurka w butelce powinna być lekko mniejsza, gdyż przez nieuwagę może wydostać się zbyt dużo produktu. Jednak płyn mimo to jest dość wydajny stosując go 1 lub 2 razy dziennie wystarczył na około 3-4 tygodnie dla mnie i mamy. Teraz o działaniu - CUDO! Nasączony wacik wystarczy przyłożyć do twarzy, oka i pięknie rozpuszcza podkład czy mascarę. Demakijaż trwa dosłownie minutę! Mój codzienny make u to zaledwie 4 kosmetyki, ale również z mocnym makijażem na imprezę nie ma problemu! W dodatku cudownie orzeźwia i koi skórę, czuć taki chłodek *.* Co ważne skóra nie klei się po oczyszczaniu. Płyn nie podrażnił mojej skóry. Z pewnością nie raz wrócę do tego płynu :)

***
Myślę, że podsumowanie w postaci plusów i minusów nie jest konieczne, gdyż jestem totalnie zachwycona tym płynem :) Uważam, że cena jest ok w stosunku do efektów. Jedyną rzeczą do której można się przyczepić to opakowanie, ale myślę, że nie umniejsza to temu produktowi. Podobno to tańszy zamiennik biodermy ?! - nie wiem, gdyż nie stosowałam. Ale skoro płyn z loreal jest tak świetny to bioderma mnie nie kusi ;)

Ala xo

20 komentarzy:

  1. Tego nie miałam, obecnie używam płynu z Garniera i jestem zadowolona, jak go wykończę to może się skuszę na tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może skuszę się na kupno :)
    Zapraszam do mnie: www.douux.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego płynu,obecnie używam z Biodermy Sensibio H2O i jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekonalas mnie ;) jak zuzyje te, ktore mam to skusze sie na ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie próbowałam :(
    mogłabyś poklikać u mnie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/collage.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam :D bardzo fajnie się sprawdzal ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam! I zgadzam się z opinią w stu procentach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam suchej cery, a;e używałam z tej serii do cery mieszanej i się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam płynu micelarnego z Garniera i dla mnie jest naj :)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go, ale moja siostra go lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie wiem jaki teraz kupię. Albo ten, Garnier lub Bioderme. Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam nigdy tego produktu i nawet nigdzie chyba nie widziałam :)
    Z tego co piszesz to fajny i nawet tani :) Pozdrawiam gorąco i zapraszam na mojego bloga, który dopiero powstaje http://ciasteczkowa-w-kuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. L'oreal to nie najwyzsza poolka, raczej ta mocno średnia, ale nie mogę na to narzekac. http://coco-bebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GOdnie reprezentuje swoją półkę cenową :) Jednak myślę, że dla wielu nastolatek koszt 15 zł za produkt do demakijażu to sporo.

      Usuń
  14. nooo czytałam wiele pozytywnych opinii, więc jeśli nie będę miała już swoich to trzeba i ten wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. z chęcią bym go wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  16. L'oreal ma fajne kosmetyki oczyszczające do twarzy. Ja ogólnie nie lubię płynów micelarnych:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro to tańszy zamiennik Biodermy i do tego dobry to chetnie się skusze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger