sobota, 23 sierpnia 2014

DENKO #2


Dziś bardzo kosmetycznie, a mianowicie kilka mini recenzji zużytych przeze mnie kosmetyków :)
Zaczynajmy!
***
Na początek żele pod prysznic pod prysznic! Jeśli czytacie mojego bloga dłużej to wiecie, że dwójka to stali bywalcy mojej kosmetyczki ;p

1. Żel pod prysznic Lovely GArden C-THRU 250 ml

Żel miałam ze sobą nad morzem. Zapach ładny, słodki. Produkt nie wysuszył mi skóry, nie podrażnił. Konsystencję miał akurat, nie za rzadki, nie za gęsty. Wydajność średnia. Ogólnie przyzwoity żel od prysznic, co by więcej mówić ;)

MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

2. Żel pod prysznic HAmamelis YVES ROCHER  500 ml

Jeden z moich ulubionych żeli, który kupuje non stop ; p Chyba będzie w każdym denku. Wydajny, o lekkim, świeżym zapachu, dobrze się pieni, nie podrażnia ani nie wysusza skóry. Co by tu mówić uwielbiam go i Wam polecam!

KUPIĘ PONOWNIE

3. Żel pod prysznic Purely Pampering Alomnd Cream with Hibiscus DOVE 500 ml

Kremowe żele z Dove to również moi ulubieńcy, ten miał lekki słodki zapach. Jak poprzedni nic złego nie robił. To co lubie w tych żelach, że skóra wydaje się po nich taka miękka i 'nawilżona'. Oczywiście ten żel nie nawilża, ale daje takie przyjemne wrażenie, kocham go za to. W związku  z tym jest dość gęsty, ale nadal wydajny, bo wystarczy jego odrobina.

KUPIĘ PONOWNIE

***
Teraz sekcja demakijaż!

4. Oczyszczający płyn micelarny Ideal Soft L'OREAL  200 ml

Przedostatni post był recenzją tego płynu - BARDZO POZYTYWNĄ! Z pewnością jest to produkt do którego wrócę. Znalazł się już w ulubieńcach. Zmywa dokładnie make up, nie wysusza, nie podrażnia. CUDO! Zapraszam do recenzji :) -> klik

KUPIĘ PONOWNIE

5. Żel myjący do twarzy Physiogel STIEFEL 150 ml

Żel bardzo polecam dla osób z cerą suchą! Wiosną miałam problemy z moją skórą, pojawiło mi sie dużo przesuszeń i sam krem sobie z tym nie radził. Żelu używałam po zmyciu makijażu innym kosmetykiem. Tym oczyszczałam twarz na końcu. Ma bardzo kremową, gęstą, białą konsystencję. Przyjemnie koi skórę :3 I co ważne można używać go bez wody i tak robiłam. Nakładałam go na twarz, wmasowując i wycierałam suchym wacikiem kosmetycznym. Wraca do niego gdy pojawiają mi się takie problemy :)

KUPIĘ PONOWNIE

6. Dwufazowy płyn do demakijażu oczu Pur Bleuet YVES ROCHER

Ten płyn już okrzyknęłam mianem bubla! Drogi, niewydajny, słabo zmywa oczy i twarz. Tutaj -> klik mówię o nim więcej.

NIE KUPIĘ PONOWNIE

***

7. Mleczko do ciała do skóry suchej i zniszczonej Bio Olejek z awokado ZIAJA 400 ml

Produkt znalazł się już w ulubieńcach. Natomiast wkracza do grona moich ulubionych balsamów. Wydany, świetne opakowanie z pompką, w dodatku niska cena. Konsystencja jest w sam raz, nie za gęsta. Bardzo ładny leciutko słodkawy zapach. Skóra jest odrzywiona, nawilżona, no czego chcieć więcej :) 

KUPIĘ PONOWNIE

8. Szampon odbudowujący Reparation Nutri-Repair Treatment Shampoo YVES ROCHER 300 ml

Szampon dostałam z prezencie do zakupów w tym sklepie. Ma bardzo ładny słodki zapach (coś lubię słodkości ;p ). Konsystencja niezbyt gęsta, produkt ma kolor biały. Czytając trochę o tych szamponach dowiedziałam się, że jest to nowa wersja tych samych szamponów, które były wcześniej dostępne. Jeśli chodzi o skład to nie wiem co się zmieniło (podejrzewam, że trochę tak), natomiast wcześniej były w orągłej butelce. Każdy szampon ze starej wersji nie sprawdził się u mnie - produkt nie pienił się, włosy był oklapnięte, na drugi dzień wyglądały jak do umycia, koszmar. Z nową wersją nie ma już takich problemow, ale nie jest to idealny szampon. Produkt lepiej się pieni, jednak nadal trzeba nałożyć większą ilość, aby nałożyć go na wszystkie włosy (mówię o włosach długich, bo wtedy go stosowałam). Włosy nie były jakoś odbudowane, inne w dotyku - nic rewolucyjnego nie zrobił ten szampon. Po prostu jakby zapobiegał tym aby nie stały się zniszczone. Włosy ładnie wyglądały, szampon nie odciążył ich, nie podrażnił skóry głowy. Jednak na drugi dzień czasami był lekko oklapnięte.

MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

9. Chusteczki do demakijażu BELLA 20 sztuk

Bubel nad bublami!!! Totalnie nie zmywa żadnego makijażu, podrażnia skórę nie miłosiernie. Nie wiem jak można było to wyprodukować. Więcej mówię o tym w notce o bublach --> klik

NIE KUPIĘ PONOWNIE

***
No coś z kolorówki się pojawiło ;p

10. Zmywacz do paznokci LADY 50 ml

Najzwyklejszy zmywacz kupiony w kiosku, czasami go kupuję, jak podczas zakupów przypomni się, że nie mam zmywacza w domu. Lakiery zmywa dobrze, nie zauważyłam, aby robił coś złego na moich paznokciach.

KUPIĘ PONOWNIE

11. Zmywacz do paznokci Bebeauty BIEDRONKA 150 ml

Ostatnio ten produkt stał się dla mnie problematyczny, mimo że go bardzo lubiłam - w szczególności za opakowanie i wydajność. Jednak zauważyłam, że moje paznokcie ciągle się rozdwajają. Poczytałam trochę i nie tylko mi podczas tego zmywacza pojawił się taki problem. Także chyba zrobię sobie od niego przerwę.

MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

12. Lakier do paznokci WIBO 9,5 ml

Końcówka lakieru nie chcesz wyjść z pudełeczka, więc czas wylądować w koszu. Kolor dość jesienny,taki śliwkowy, lecz bardzo łady. Trwałość na moich paznokciach to max. 2 dni bez top coatu. Aby uzyskać, pożądany kolor to tak 2-3 warstwy trzeba nałożyć, lakier początkowo był dość rzadki. Co do lakierów Wibo na pewno kiedyś jakiś kupię, ale staram się inwestować w coś trwalszego ostatnio :)

MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

13. Matujący puder prasowany ESSENCE

Szczerze to puder nie jest mi zbytnio potrzebny do codziennego makijażu. Kupiłam go, gdyż używając kremu bb z under20 moja twarz byłą ciągle tłusta i świeciła się przez ten krem po nałożeniu, dlatego chciałam go zmatowić. Do tego dobrze się spisywał. Po zaprzestaniu stosowaniu kremu bb, używałam do sporadycznie, najczęściej punktowo do utrwalenia korektora lub idąc na imprezę aby jednak ten podkład się długo trzymał. Wydajność niesamowicie długa, miałam go z rok, a w między czasie spadł mi się trochę pokruszył! Opakowanie jest z dość słabego plastiku, bo mi się rozpadło po lekkim upadku i nie zawierało gąbeczki. Pudrem omiatałam twarz za pomocą pędzla Hakuro H13 - wiem, że ten pędzel do tego nie służy z założenia ale innego nie mam póki co, a ten sprawdzał się dobrze do tego ;)

MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

***
Tak prezentuje się moje DENKO :) 13 produktów! Miałyście je, coś zamierzacie kupić? Opinie podobne do moich czy różne? Dajcie znać ! :)
Ala xo

23 komentarze:

  1. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zaproszenie do serwisu :) Bardzo chętnie założę konto w serwisie :)

      Usuń
  2. Swietne denko ;) z Twoich produktow mialam tylko te 2 zmywacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ale TY tych rzeczy zużyłaś :P Ja mam duże trudności z zużyciu jednej rzeczy a ty aż tyle :P Ale to znaczy że masz wyrobioną opinię na temat danego produktu. Super :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś wolę używać 1 kosmetyku z danej kategorii, niż kilku jednocześnie ;)

      Usuń
  4. uwielbiam żel pod prysznic firmy c-thru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze chyba nic nie miałam z Twojego denka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel Dove pachnie boooosko uwielbiam! I oczywiście mleczko do ciała Ziaja, zdecydowanie jeden z moich ulubienców ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten młyn micelarny! Również używałam tego żelu do mycia twarzy,ale jak dla mnie miał zbyt gęstą konstystencje i niedokładnie zmywał mój podkład. Szkoda, że nie wypróbowałam twojego sposobu nakładania go :(
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja od razu wiedziałam, że do demakijażu nie będę używać tego płynu ;p Dla mnie był ostatnim etapem oczyszczenia twarzy!

      Usuń
  8. Lubię żel z Dove, podobnie jak szampon i balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mleczko z Ziaji muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziaja najlepsza:))
    Wpadnij kochana do mnie na konkurs:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. z żelu Dove nie byłam zbyt zadowolona, z YR dwufazówkę właśnie kupiła, chcę się przekonać czy to zło czy dobro ;))) szampony też dwa wzięłam, ;)) Zmywacz do paznokci tylko zielona Isana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te zielone z Isany też kupuje, zazwyczaj na zmianę z tym z biedronki ;)

      Usuń
  12. Miałam kiedyś żele C-THRU i Dove ;) Oba mi przypadły do gustu
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez uzywam zmywacz z biedronki i teraz juz wiem czemu mi sie rozdwajaja i lamia paznokcie..
    obs za obs? zacznij!

    http://invaluaaable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmywacz z biedronki, miałam i mam :) Nic mi z pazurkami nie robi, więc nie narzekam na niego. Żel pod prysznic z Dove no wiadomo, że lubię:D A chusteczki do demakijażu miałam. Miałam też kilka innych firm ale wszystkie to jedno wielkie... znaczy wszystkie podrażniają i nie zmywają makijażu, tylko go rozmazują. Za to są idealne do wytarcia rąk jak się nie ma umywalki w pobliżu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobny puder z Essence, ale transparentny - niestety ja muszę używać go codziennie, gdy nakładam makijaż - i opakowanie bardzo mnie zawiodła - nie upuściłam go, uważałam, a i tak się zepsuło - kupiłam go chyba na przełomie maja i czerwca i już się kończy, ale może to dlatego, że nakładam dość sporą warstwę, by wszystko zmatowić :/
    Co do zmywaczy do paznokci polecam Ci ten od Sally Hansen, chociaż kosztuje aż 15 złotych, co dla mnie jest sporą ceną jak za zmywacz, ale nie ma porównania do innych - w dodatku jest bardzo wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore denko,ostatnio myślałam nad zakupem żelu z Dove ale nie wiem czy bedzie odpowiedni dla skóry alergicznej. W wolnej chwili zapraszam do mnie :) julunia148.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm.. Powiem Ci że paznokcie też mi się rozdwajają ale nigdy nie zwaliłam winy na ten zmywacz, bo po prostu go uwielbiam, a może niesłusznie.. Dość dobrze usuwa lakiery z paznokci, ale może faktycznie jest w nim coś co pogarsza ich stan.. Czuję się zmartwiona :(
    Poza tym świetny post, lubię wiedzieć co jest sprawdzone i warte użycia :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger