niedziela, 31 sierpnia 2014

TAG Szkolny czas! | BackToSchool

Kolejny post z serii #BackToSchool! Dziś trochę gadania, czyli TAG!
Zapraszam do poprzedniej notki z tej serii, czyli haul z moimi przyborami -> klik
Enjoy :)
***
***
1. O której wstajesz do szkoły?
W związku z tym, że prawie codziennie mam na 8, to wstaję tak około 6,15-6,30. Kwadrans jest taki na ewentualne poleżenie, wiecie jak to jest ;) To czy się szybciej zbiorę, z łóżka zależy czy p. muszę zrobić sobie sama śniadanie, mam w planach pokombinować coś z włosami lub po prostu nie zdążyłam czegoś zrobić poprzednia dnia i muszę nadrobić to rano przed lekcjami.
2. Ulubiony nauczyciel?
Osz kurde ! Wiecie to ciężkie pytanie ;p Myślę, że w liceum każdego nauczyciela się po trochu nienawidzi ;) Ale myślę, że bardzo lubię chodzić na lekcję geografii. Moja aktualna nauczycielka, z którą będę mieć ten przedmiot uczyła mnie w gimnazjum i teraz w 3 klasie liceum. Myślę, że dzięki niej będę doskonale przygotowana do matury z tego przedmiotu :)
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Kolejne problematyczne pytanie O.O Odkąd skończyłam podstawówkę raczej ciężko jest mi ocenić swoje zdolności. I w gimnazjum, i w liceum otaczali mnie ludzie, znajomi którzy uczyli się bardzo dobrze tak ja i ja, więc poziom był i nadal jest bardzo wyrównany. Ale powiedzmy, że będzie to geografia i myślę, że matematykę, też mogę zaliczyć, bo jak sumiennie przygotuję się do klasówek to oceny dobre są :)
4. Czy masz  w szkole grupę bliskich znajomych czy trzymasz się z każdym?
Mam moją grupę bliskich znajomych :) Są to moi przyjaciele w szkole i poza nią! Nie wyobrażam sobie bez nich mojej codzienności! Ale bardzo ważne jest to, aby mieć dobre stosunki ze znajomymi ze szkoły i klasy, dlatego zawsze jestem otwarta i chcę się integrować z moją klasą. W liceum jest dużo okazji to tego zwłaszcza w 2 klasie - sezon 18stek i te sprawy ;)
5. Plecak, torba czy tornister?
Zdecydowanie torba! Ale chciałabym przynajmniej w dni kiedy mam naprawdę dużo książek do wzięcia przerzucić się na plecak, ale różnie u mnie z tym ;p
6. Czy malujesz się do szkoły?
Tak. Ale jest to naprawdę minimalistyczny make up. Używam, podkład lub krem bb, korektor po oczy, mascarę i pomadkę/błyszczyk. Tak to wygląda zazwyczaj. Oczywiście od czasu do czasu używam też cieni czy eyelinera, dołożę rozświetlacz, ale rano zwykle nie chce mi się ;p 
7. Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?
Na co dzień chodzę głównie w spodniach, a w sukienkach lub spódniczkach od czasu do czasu :)
8. Czy nosisz dodatki do szkoły? bransoletki itp.
Tak, noszę biżuterię. Nie uważam, żeby było to coś nieodpowiedniego zwłaszcza w liceum. Lubię czasem coś dodać do outfitu. :)
9. Czy w zeszłym roku miałaś pasek na świadectwie ? 
Tak miałam, jak co roku heh ; p
10. Czy jesz  w szkole drugie śniadanie?
Oczywiście, że tak! Inaczej umarłabym z głodu! Planuję zrobić osobną notkę o propozycjach posiłków do szkoły, więc uzbrójcie się w cierpliwość ;)
11. Przedmiot z którego uważasz, że jesteś słaba i źle Ci idzie?
Będzie to fizyka! Ale to nie jest tak, że źle mi idzie tylko totalnie mnie to nie interesuje i ciężko mi to zrozumieć, dlatego się na tym nie skupiam. Mam rozszerzenie z tego przedmiotu, ale mamy spoko nauczyciela, który zdaje sobie sprawę, że nie każdy chce zdawać fizykę, więc traktuje nas jakby oddzielnie;)
12. Jakim środkiem transportu udajesz się do szkoły?

Do szkoły jeżdżę tramwajem. Około 15 minut. Przystanki mam blisko, także luzik ;)
13. Zmieniasz buty w szkole?
Nieeee. Myślę, że to jest praktykowane tylko w podstawówkach i przedszkolach. 
14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Raczej nie. Wolę wybrać się na fitness do klubu. Taki wysiłek bardziej i odpowiada i jest efektywny. Ale na wf ćwiczę :)
15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Na pewno trochę tak. Wiecie, dużo ludzi mówi, że nie lubi września tego początku itd. A ja bardzo lubie ten miesiąc bo a) mam wtedy urodziny hih! b) po leniuchowaniu w wakacje mam dużo energii do pracy, jestem zmotywowania! Ogólnie w trakcie roku szkolnego dużo więcej potrafię zrobić czy chodzi o naukę, ale także dla siebie ! A jeśli chodzi o szkołę to tęskni się za ludźmi ;) Wiadomo, po 10 miesiącach ma się niektórych dość, ale jednak po takiej przerwie też ich brakuje ;p
***
A jak to jest z Wami ? ; p Piszcie mi w komentarz lub zróbcie u siebie taką notkę! Chętnie poczytam :)
Jeśli macie jakieś sugestie co ma się znaleźć w serii #BackToSchool to śmiało piszcie na dole !!! 
Takie pościk na ostatni dni wakacji, mam nadzieję, że dobrze go spożytkowaliście :D

Buziaczki Ala xx

27 komentarzy:

  1. szkoła już kawał czasu temu skończona, więc bardzo miło mi się czytało Twój tag:) też nienawidziłam fizyki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze najchętniej nie wstaje do szkoły w ogóle :)
    2. Pani od biologii mimo swoich wymagań dotyczących nauki jest najbardziej życiowa
    3. A plastyka w podstawówce się liczy ? :D
    4. Tak, i mogę powiedzieć że Są prawdziwymi przyjaciółmi ( nie tylko ze szkoły)
    5. Chciała bym mieć tornister taki old school-owy, niestety mam tylko torby i jeden plecak które noszę na lekcje
    6. Rzadko kiedy
    7. Najchętniej jeansy, praktyczne i wygodne :)
    8. Kocham zegarki wiec są moim ulubionym dodatkiem
    9.nie te lata nie ta klasa :p
    10. Nie lubię jeść w szkole
    11. Niemiecki jest beznadziejny
    12. Autobus przeważnie, czasami samochód
    13. Nie mam potrzeby
    14. Nigdy nie potrafię wstać na poranny wf zawsze znajduje mnóstwo powodów żeby na niego nie iść
    15. Za przerwami w czasie których spedzamy czas ze znajomymi. Tylko tego mi brakuje :)
    Uff skończyłam :D pozdrawiam aluta
    Marcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba jeść w szkole kochana ! :) takie głodówki są niezdrowe !

      Usuń
    2. Słyszałam że będę dokarmiana w tym roku :D

      Usuń
  3. Wróciłabym z wielką chęcią do liceum! Dużo książek? Ja poznałam mojego dobrego obecnie kumpla przez to, że wracał tą samą drogą co ja do domu i zaczęłam go wykorzystywać do ich noszenia ;D Ale miał prawie dwa metry wzrostu, więc to, co mnie ściągało do ziemi, ten małym paluszkiem sobie brał i śmiał się ze mnie :) Szkoła to fajne wspomnienia... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkolne czasy mam już za sobą ;) Ale fajnie powspominać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również,szkolne czasy mam już za sobą.Teraz moje dzieci zaczynają rok szkolny:))

      Usuń
  6. Też nie lubiłam fizyki, ale miałam w liceum w porządku nauczyciela i jakoś dawałam radę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pytania i odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny tag. Ja tam nie nazekam na zadne przedmioty :) Zapraszam do siebie :) Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki z ubraniami :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja czasami jak sobie przypomnę o szkole, albo jak czytam takie wpisy - to trochę tęsknię za latami szkolnymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny tag! gratuluję pasków :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny i ciekawy tag, przyjemnie się czyta :)
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny Tag, chyba nigdzie go jeszcze nie widziałam ;) Zgadzam się z Tobą w wielu kwestiach takich jak drugie śniadanie, wf, torba do szkoły, czerwony pasek na świadectwie i fizyka ;) Ja już padam po niecałym tygodniu i codziennie zasypiam jak dziecko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zawsze torbę nosiłam... i do tej pory mi zostało. Moja koleżanka to się przez to skrzywienia kręgosłupa nabawiła:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkołę na szczęście mam za sobą ;) ale fajnie czytało się Twoje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy tag. Powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o matko ja się ciesze ze jestem na studiach i jest mi o niebo lepiej niż w szkole :D

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU!! :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  17. super tag.. mogę poczuć się przynajmniej trochę jak w szkole... fajnie powspominać jak to było ;) Zawsze nosiłam torbę, plecak odpadał ;P Makijaż jak najbardziej na tak, jeździłam autobusem i to zazwyczaj w najgorszych korkach więc ok godzinę w jedną stronę.. Lubiłam wf, a nie lubilam zmieniać butów za co miałyśmy ciągle problemy z paniami z szatni ;P Najlepsza byłam z polskiego, hiszpańskiego i angielskiego, a najgorsza z matmy, ale o dziwo fizyka i chemia też były moją dobrą stroną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dobrze, że już nie muszę odpowiadać na pytania, które napisałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też wolę poćwiczyć w fitness zamiast na wf. Uważam, że wf w szkole jest bezsensowny i powinien być przedmiotem nieobowiązkowym tak jak religia czy etyka.... Najgorsze jest to, że najciężej jest dostać zwolnienie lekarskie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemnie się czyta Twoje odpowiedzi. Tez do szkoły zawsze brałam torbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo miło się czytało Twój tag :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam do mnie na bloga http://mrsgadula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger