niedziela, 19 kwietnia 2015

Nowości w mojej kosmetyczce i nie tylko! | HAUL


Czas na ZAKUPY! Kto ich nie lubi? ;)
Zakupiłam kilka, myślę naprawdę fajnych kosmetyków! Niektóre na dość ciekawych promocjach o których muszę Wam opowiedzieć! Poza tym jak pewnie wiecie zbliżają się super promocje w Naturze i Rossmannie, więc może coś podpatrzycie :)
***

Lakier do włosów TAFT Cashmire Touch;  9,79 zł Super-Pharm

Wiele dziewczyn chwali sobie czarny lakier z tej firmy, więc i ja postanowiłam go wypróbować! Trafiła mi się akurat ta wersja, póki co jeszcze go nie użyłam. Cena również zachęcała do zakupu. Napiszcie mi jak u Was się sprawdził? :)
***

Żel do mycia twarzy Physiogel STIEFEL; 11,99 zł Super-Pharm

Dla tego żelu wybrałam się na zakupy do SP! Mianowicie była genialna promocja! Jeśli zrobimy zakupy za minimum 30 zł (z tego co pamiętam)  ten żel możemy kupić za jedyne 12 złotych! A normalnie jego cena wynosi około 25! Planowałam jego zakup i tak bo jest to taki kosmetyk do którego zawsze wracam. Moja sucha cera ma teraz naprawdę ciężki okres, a ten żel już nie raz doprowadził ją do porządku! To już chyba moje 3 lub 4 opakowanie. Mówiłam już o nim wiele w ulubieńcach, ale myślę, że pojawi się osobna recenzja na jego temat :) 
***

Żel pod prysznic Owocowy Jogurt ISANA;  2,49 zł Rossmann

Po moim zachwycie żelu o zapachu marakui koniecznie musiałam kupić innego zapachy i trafiłam na kolejną promocję, żele z 2,99 zostały przecenione na 2,49! Może to tylko 50 groszy, ale za dość sporą butelkę (300 ml) taka cena to prawie nic. A formułą produktu jest suuuper!

Olejek pod prysznic Gruszka i Melon ISANA; 2,49 zł Rossmann 

Promocja taka sama jak z żelem wyżej! Powiem Wam, że ten zapach nawet bardziej podoba mi się od jogurtowego ;) Ten ma taką formułę olejku mam nadzieję, że sprawdzi się jeszcze lepiej od tradycyjnych żeli!
***

Krem do twarzy Nagietkowy ZIAJA; 5,79 zł Rossmann

Powróciłam do tego kremu. Jest naprawę tłusty i treściwy. Mam nadzieję, że zmiana pielęgnacji posłuży mojej skórze :) Stosuję go na noc, bo niestety bardzo długo się wchłania.

Maseczka odżywcza z miodem Aqua Effect NIVEA; 5,49zł Super-Pharm

Ta niebieska maseczka Nivea bardzo mi się spodobało, więc koniecznie trzeba przetestować inne! Jeszcze jej nie używałam. Napiszcie mi czy używałyście jej i jakie są Wasze wrażenia :)
***


Lakier do paznokci Rich Color GOLDEN ROSE nr 35; 5,49 zł wyspa Golden Rose

Najlepszy czarny lakier ever! Mega kryjący, już nawet przy jednej warstwie. W dodatku uwielbiam ten szerszy pędzelek. Na paznokciach trzyma się 3-4 dni, co na moje paznokcie jest długo!

Lakiery do paznokci ESSIE Mezmerised (granatowy) Lovie Dovie (Różowy); Hebe

To moje pierwsze lakiery tej firmy, WRESZCIE. Kolory są cudowne <3 Najpiękniejszy odcień niebieskiego taki blue granat, a ten różowy mnie oczarował, takie sweet barbie pink heh - coś na wiosnę i lato! Jednak co do trwałości to póki co mam mieszane uczucia! Jak już wyrobię sobie o nich opinię to dam Wam znać. Natomiast koniecznie śledźcie gazetki Hebe. Gdyż udało mi się zakupić te lakiery w promocji 2 w 1 !Jeden lakier wyszedł mnie koło 16/17 złotych. Co już nie jest tak dużo, jak 36 złotych, a tyle wynosi cena regularna!
***

Pomadka Velvet Matte GOLDEN ROSE nr 18; 10,99 zł wyspa Golden Rose

Moja kolejna pomadka z tej serii! Po filmie RLM z zamiennikami Russian Red od MAC stwierdziłam, że chciałabym mieć czerwoną pomadkę. Kolor jest naprawdę piękny <3 Trwałość genialna! Co prawda stwierdziłam, że nie jestem chyba jeszcze na tyle pewna, aby nosić czerwień na ustach, ale cudownie pomadka prezentuje się na ustach!

Pomadka Vitamin E GOLDEN ROSE nr 57; 8,99 zł wyspa Golden Rose

Kolejna fuksja do kolekcji, tym razem w wersji trochę neonowej! Ma fajną kremową konsystencję! W dodatku ta cena! CO do trwałości to nie jest, aż tak dobra jak szminki z serii matowej, ale daje radę :) 
***


Kasetka Freedom System na 10 cieni INGLOT 24,00 zł

Postanowiłam, zacząć kompletować własną paletkę z Inglota. Póki co postawiłam na obowiązkowe kolory.

Cienie do powiek Freedom System INGLOT  13,00 zł za szt.

nr 355 - matowy beż, podstawa w każdej paletce! 
nr 357 - lekki matowy  brąz , najlepszy do zaznaczenia załamania.
nr 120 - uwielbiam ten cień! Biało-srebrna perła. Perfekcyjna do wewnętrznego kącika :3

Grzebyk do rzęs INGLOT 19,00 zł

Pogrubione, wydłużone oraz niesklejone rzęsy to jest to! A ten grzebyk naprawdę świetnie je wyczesuje :) Fajnie też sprawdza się do brwi.
***


Balsam do ust o smaku miętowym BALMI; 9,99 zł Super-Pharm

Odkąd weszło do SP chciałam je wypróbować! Jednak cena regularna to 20 zł. Uważam, że to nawet sporo za balsam do ust. Nadarzyła się okazja, a za dyszkę czemu się nie skusić. Smak miętowy wyprałam również z ciekawości. Nawet bardzo przypadł mi do gustu :)

Balsam do ust  smaku pomarańczy BIEDRONKA; około 6 zł

Zobaczyłam tę nowość na kilku blogach, więc przy okazji zakupów spożywczych włożyłam do koszyka. Opakowanie bardzo na plus, jednak sam produkt szału nie robi.
***

Girl Online Empik 31,99 zł link

Kiedy Alissvlogchannel dodała zdjęcie tej książki, że jest dostępna już w Empiku, to po szkole od razu pobiegłam po nią. Niestety jeszcze nie byłą dostępna stacjonarnie, więc zamówiłam ją online z odbiorem w księgarni i ku mojemu zaskoczeniu wyszła mniej 8 złotych taniej. Jeszcze nie zabrałam się za czytanie. Ale mam nadzieję, że była warta kupna. Czytałyście? :)
***
Trochę tych zakupów się uzbierało :) Ale będzie tego więcej, gdyż zrobiłam zamówienie w MintiShop. Także zrobi się jeszcze bardziej kosmetycznie i będzie kolorówka !
Pamiętajcie o promocjach w Naturze i Rossmannie, bo ruszają pod koniec tygodnia :D

Buziaki, Ala xx

29 komentarzy:

  1. Ten żel gruszkowy mam z Isany bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa lakierów z essie, czy warto za nie tyle zapłacić: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasetki z Inglota, uwieeeelbiam <3 A ten różyk z essie też cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier Taft to mój ulubieniec mam tez żel z Isany ten Jogurtowy z witaminami :) A na promocje jestem już przygotowana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbia pomadki GR, lakiery tak samo :) żel z Isany gruszkowy też mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zakupy poczynilas ;) w sumie wszystko rowniez bym przygarnela ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy też chyba kupię te cienie z Inglota;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten balsam do ust z BIedronki ale dla mnie to tragedia. Na balmi mam ochotę, fajnie że trafiłaś na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy :) Paletkę Inglota też zaczęłam kompletować od stonowanych kolorów ;) Fajne są serie Rainbow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nic nie miałam :) a o prmocja mysle intensywnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne znaleziska, a i promocje godne uwagi! :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa książki, chętnie ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę polecam notkę. Okładka książki ładna, aczkolwiek jej aparycja nie dorównuje aparycji autorki posta. Całuję serdecznie i czekam na więcej, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę lakierów z Essie :)u mnie w okolicy nigdzie nie są dostępne stacjonarnie...Zakupy bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zakupy kosmetyczne! U mnie w kosmetyczce ostatnio pojawiło się mnóstwo wiosennych lakierów :)
    I zazdroszczę Ci ten paletki z Inglota! Wszystkie kolory, które uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy! Dawno tak się nie obłowiłam, taką przyjemność pozostawiam sobie jako wynagrodzenie po maturze! ;) Bardzo zaciekawiła mnie książka, jeszcze o niej nie słyszałam, musisz koniecznie zrobić recenzję, gdy przeczytasz! ;) Paletka z Inglota wygląda bosko, ja mam jeszcze ciągle tą wersję z kółkami. :p A z lakierów Essie polecam Ci Madmoiselle, o ile dobrze to napisałam. ;) Przepiękny mleczny kolor, który sprawia, że nasze paznokcie wyglądają bardzo zdrowo. ;) A z MintiShop też będę zamawiać, w końcu już planuję kupić dla mamy kilka pędzli z Hakuro z okazji dnia matki. ;)
    Zapraszam też ponownie do siebie, bo wróciłam do blogowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne nowości :) Bardzo lubię olejek z rossmanna i matową czerwoną pomadkę z golden rose:) Zaciekawił mnie balsam Balmi. Już na niego zerkałam i to nie raz i nie wiem czy warto kupić czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. SUPER KOLEKCJA!!
    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Żele z Isany miałam identyczne. Dokładnie te same zapachy wybrałam :) A co do balsamu z biedronki, to miałam nadzieję, że się lepiej sprawdzi, a tu delikatna lipa... :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Książka jest bardzo fajna, naprawdę ciekawa, jednak niesamowicie ciężko ją odpakować, gdy zamówi się ją z dostawą. Jest to chyba jedyny, ale znaczny minus. Miejcie to na uwadze, kiedy będziecie ją kupować

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zakupy, zastanawiałam się nad tą książką, ale w ostateczności odpuściłam :D

    Kochana, nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam do zabawy, a szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne nowości!Ja też mam GR 18 i też na początku wstydziłam się nosić czerwień, ale wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę pięknie wygląda :)
      Może wkrótce się przekonam, ale póki co jeśli mocne kolory to fuksje

      Usuń
  23. Olejek z Isany uwielbiam, ten zapach jest obłędny no i pomadki, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo kusi mnie ta książka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super :) zapraszam do mnie - podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger