czwartek, 9 czerwca 2016

NEUTRALNIE ALE MOCNIEJ | INGLOT ZOEVA SMOKY | MAKE UP | dla opadającej powieki z Izką ❤☀❤


Dziś mam dla Was propozycję neutralnego makijażu w brązach, ale troszeczkę bardziej wyraźnego! W roli modelki moja przyjaciółka Iza! Izka na co dzień preferuje bardzo naturalny look. Sama przyznaje, że boi się eksperymentować z czymś mocniejszym, gdyż opadająca powieka tego nie ułatwia i łatwo zamiast ładnego roztarcia cienia zrobić plamę. Ale ja powoli ją przekonuję :D
Jeśli chcecie zobaczyć więcej ujęć oraz dowiedzieć się jakich kosmetyków użyłam to zapraszam!




TWARZ: Revlon Colorstay 150 & Rimmel Wake Me Up 100 | Hean Fixing Bomboo Powder 500 | Catrice Liquid Camouflage 010 | Catrice Camouglage Cream 010 | Honolulu W7 | Wibo Blush z wit. E | Wibo Diamond Illuminator | Kobo Fixer Spray
BRWI:  Oriflame  The One Brow Kit (jaśniejszy i ciemniejszy cień) | Maybelline Browdrama gel Dark Brown
OCZY: Maybelline Color Tattoo Creme de Nude | Inglot nr 355, 397 | Zoeva Smoky Sweet Smell, Ashes Awake, Relieve the Moon | L'oreal One Million Lashes So Couture So Blach mascara | Golden Rose Dream eyeliner nr 497 
USTA: Inglot Slim Gel nr 61



Jako bazę pod cienie użyłam kremowego cienia od Maybelline, następnie aby utrwalić bazę, a kolejne cienie lepiej się rozcierały nałożyłam beż 355 Inglota, załamanie zaznaczyłam słodkim karmelowym cieniem z palety Smoky Sweet Smell! następnie na całą powiekę nałożyłam piękny metaliczny cień 397 od Inglota! Poprawiłam załamanie brązem, a w wewnętrzny kącik poszedł bardzo jasny niczym biały cień Relieve the Moon. Analogicznie na dolnej powiece. Aby podkreślić linię rzęs narysowałam kreskę cienień Ashes Awake. Czarna kreska mogłaby być zbyt przytłaczająca.




sukienka PRIMARK


Mam nadzieję, że makijaż przypadł Wam do gustu! 
A Wy nadal trzymacie się neutralnych barw czy jakiś kolor dominuje w letnim makijażu?

***

Ostatni tydzień zajęć minął, a od poniedziałku sesja i już pierwszy egzamin : o 
Trzymajcie za mnie mocno kciuki! Postaram się, aby przez te ciężkie 2 tygodnie pojawiło się kilka postów! A tymczasem zmykam choć trochę wybawić się na juwenaliach!


Buziaki, Ala xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger