czwartek, 30 czerwca 2016

ULUBIEŃCY MAJA I CZERWCA! | Tołpa, Sylveco, Zoeva | Kolorówka&pielęgnacja!

Witam, witam! W końcu!
Wakacje mam, sesja się skończyła! Co prawda już od dobrego tygodnia, ale na spokojnie chciałam się spakować, wrócić do rodzinnego Torunia, pożegnać się z znajomymi i trochę po świętować! Ale mamy ostatni dzień czerwca i jak przystało są ulubieńcy! Kto subskrybuje mój kanał na Youtube --> limonade_alice to widział na pewno już filmik, a jeśli nie to dziś mam post z tym właśnie filmem i jak zawsze ze zdjęciami wszystkich kosmetyków i swatchami! 

***


***

Kremowe mydło w płynie mango&pomarańcza Isana

Płyn micelarny przeciw przesuszaniu Ekspert skóry wrażliwej Mixa


Maybelline Color Tattoo creamy mattes nr 91 Creme de Rose & 93 Creme de Nude


Catrice Liquid Camouflage High Coverage nr 010 porcelain

Revlon Colorstay do skóry normalnej i suchej nr 150 buff


Maybelline Gel Drama black

L'oreal Volume Million Lashes So couture So black


Odżywczy krem wygładzający Green Odżywianie Tołpa

Odżywcza pomadka z peelingiem Sylveco

Maść ochronna z witaminą A



Zoeva Smoky Relieve the moon, Dust & memories, Smoky wishes, Soul searching


 Face contour mix Kobo

***

Moim zdaniem same fajne smaczki trafiłam podczas tych dwóch miesięcy! Mam przeczucie, że większość z nich trafi an stałe do mojej kosmetyczki :)

A są tutaj Wasi ulubieńcy?

Posty będą teraz pojawiać się co 2-3 dni! Mam kilka fajnych pomysłów na wpisy, ale jeśli coś konkretnego chciałybyście poczytać to koniecznie dajcie znać w komentarzu!

Buziaki, 
Ala xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger