niedziela, 3 lipca 2016

MAJ&CZERWIEC | POCZĄTEK WAKACJI | zdjęciowe podsumowanie ostatnich miesięcy!

Kosmetyczni ulubieńcy byli to czas na zdjęciowe podsumowanie ostatnich dwóch miesięcy! Sporo się działo, a czas zleciał błyskawicznie, naprawdę! Z pewnością muszę powiedzieć, że to były udane 2 miesiące, choć też dość stresujące. Długie weekendy, juwenalia, trochę imprez towarzyskich i rodzinnych, zaliczenia, sesja no i początek upragnionych wakacji!
Także zapraszam do oglądania zdjęć :)



1. Ulubiony makijaż początku maja paletką MUA Undress Me Too - na pewno będzie z nim post przy okazji recenzji cieni! 
2. Koljeny ulubiony makijaż, ale tym razem paletką Smokey od Zoeva! Postu również możecie się spodziewać!
3. Nauka niemieckiego, a w słoiku coś w czym moje podniebienie się zakochało a mianowicie smoothie z pomarańczy i kiwi <3
4. Z bratem, na Kapitanie Ameryka: Wojna bohaterów - uwielbiam <3 Ale ogólna ocena to 9/10 bo ten Spider-Man coś mi nie pasował ..
5. Sezon na truskawki <3
6. Tym razem domowa lodowa herbata <3
7. Selfie w windzie musi być! przez 3 miesiące będzie przerwa od nich hihihi
8. Kolega wyhodował fasolkę szparagową w domu : o
9. Foto budka na UEPie ! Z solenizantką Asią :*
10. Sukienka Bershka



 Urodziny mojej kochanej Nati <3 HOT 20! Pamiętna domóweczka! Nawet Taco wpadł haha 
Buziaki dla Was Natalia,  Milena, Nina, Julita, Dominika xx



Jaskier już zaliczył pierwszy spacer na łonie natury! NA powietrzu to zupełnie inny królik! Hrabia :3



Więcej zdjęć makijażu oraz stylizacji w poście PEACH SUMMER ! Dziękuję Izie za zdjęcia! Spacer po Kaszczorku nam się udał a pogoda dopisała!



Więcej zdjęć Izy możecie podziwiać w poście z makijażem NEUTRALNIE ALE MOCNIEJ!
Dziękuje za bycie moją modelką!



Po lewej: Juwenalia w Toruniu! Zdecydowanie lepsze i bardzo udane! Nie wiedziałam, że UMK jest takie ogromne hihi. Klimat był, organizacja też dobra, no i muzyka! Mój ukochany Małpa! Co prawda materiał dokładnie jak na koncercie, ale uwielbiam go zawsze! Potem Kuban i też dał radę! Dzień drugi to raczej reggae dzień i  gwiazdką był Jamal, który trochę zwiódł, bo zamiast gra klasyczne kawałki to rozczarował trochę grając dość rockowe brzmienie o.o Ale mojej ulubione kawałki były! Dzień ostatni to LAdy Pan i zdecydowanie najwięcej ludzi się zjawiło, nie tylko studentów! Eventowi daje 5+! 
Po prawej: ''juwenalia'' w Poznaniu... szczerze to lepiej nie komentować. Termin weekend a po nim pierwszy dzień sesji, więc tak naprawdę na nich nie była, bo w klimat totalnie w czuć się nie dało. Poza tym zaplecze artystyczne rozczarowało.. Ale w czwartek z Mileną postanowiłyśmy się wybrać na Mroza, ale uwaga nie dotarłyśmy :< Miejsce imprezy ani nie oznakowane, na stronie wydarzenia również dojazd nie opisany KLAPA! Mam nadzieję, że za rok będzie lepiej. Jedyny plus to w mieszkaniu słyszałam co się dzieje więc ''powiedzmy że byłam''


SESJA się zaczęła :c Więc eleganckie outfity weszły na salony - koszula Mohito, różowa marynarka House! Pomadka Golden rose Velvet Matte nr 09



1. Pierwsze majowe bardzo ciepłe dni z Poznaniu!
2. Kolejne zdjęcie ulubionego makijażu Zoeva Smoky
3. A przed nauką zrobię sobie selfie ;p
4,5,6. Z cyklu powinnam się uczyć, ale najpierw zrobię sobie ładny makijaż!


Trochę przerwy podczas sesji!
1. Kibicujemy Polska-Niemcy
2. Spontaniczna kawa z Marcią <3 Uwielbiam takie spotkania! Polecam Cafe Kwadrans w Toruniu! Pyszne latte, a ciasto cudowne - na zdjęciu 3bit i sernik!
3. BFF <3
4. Wieczorny spacer po Toruniu, 15 km zrobione :3
5. Wracają na weekend do domku!
6. Współlokatorki!



zapraszam na SNAPA limonade_alice

Filtr pieska to zdecydowanie mój ulubiony haha :D



1. Widok z 17 piętra Altun kilka chwil przez ostatnim ustnym egzaminem
2. ZDAŁY - początek wakacji!
3. Arbuz na świętowanie hah
4. Uwielbiam moją grupę - opijamy wakacje nad Wartą!
5. Summer girl!
6. Warta dzień 2 !
7. Pancia wróciła do Niuńska <3
8. Mój królewicz!
9. Spacer nad Wisłą - burza nas tam złapała :o
10. Przed meczem Get Well Toruń - Fogo Unia Leszno.. Wygraliśmy :)
11. Na Motoarenie!
12. Kobiety pracujące! Specjalistki od inwentaryzacji hehs


Także tak mniej więcej wyglądały moje ostatnie 2 miesiące! Mam nadzieję, że wakacje będą jeszcze lepsze! Myślę, że przed kolejnym rokiem akademickim zrobię dla Was post podsumowujący I rok w Poznaniu, wtedy trochę opowiem o mieście, uczelni, sesji itd.

Jeśli chcecie być na bieżąco wbijajcie na instagram @limanode_alice oraz fb Alicja Siemieniecka Makeup&Blog !!!

Ja lecę się pakować w góry i na zakupy, a Wam życzę miłej niedzieli!

Ala xo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger