wtorek, 26 lipca 2016

FILMY 2/10, CZYLI CZEGO NIE WARTO OGLĄDAĆ

Wieczór w domowym zaciszu? Idealny na obejrzenie jakiegoś filmu!
Dziś notka, dzięki której zaoszczędzicie 2 godziny lub wybierzecie zdecydowanie lepszy film, iż te 3 o których Wam wspomnę! Filmy, które dostały ode mnie DWÓJKĘ i to w 10 stopniowej skali ... Zanim jednak przejdziemy do tych trzech niewypałów to jeśli chcecie wiedzieć co ostatnio oglądałam i jak oceniłam dodajcie mnie na Filmwebie, oczywiście jestem pod nazwą limonade_alice !!

Jak klikniecie w nazwy filmów to przekieruje Was do Filmwebu :)

***


Co mnie skłoniło do obejrzenia tego filmu? Zdecydowanie Katherine Heigl! Bardzo polubiłam ją w serialu Grey's Anatomy i jak to ja, mam sentyment do aktorów z seriali, więc wyszukuje oraz oglądam filmy czy inne seriale z nimi. Tak było też w tym przypadku. Zdecydowanie to jest pierwszy plus tej produkcji. Drugim to występowanie kolejnego aktora z wspomnianego już serialu czyli Kevin McKidd. Także już wiece dlaczego film dostał aż 2 punkty na 10. O czym on jest? Mona (Heigl) jest rzeczywiście psychopatką, wszystko ma ustalone w swoim dzienniczku - nawet seks z własnym mężem. Don nie wytrzymuje i wplątuje się w romans z koleżanką z pracy Dusty. Romans wychodzi na jaw, a żona oświadcza, że jedyne wyjście z tej sytuacji to zabić kochankę. Film jest obleśnie sprośny, wulgarny - słowo obrzydliwy pasuje tu idealnie. Co co ma być śmieszne tak naprawdę wywołuje odruch wymiotny. Fabuła taka, że żadna. Film ani nie śmieszy, ani nie wzrusza. Gry aktorskiej tu brak, Nie wiem jakim cudem Katherine zgodziła się zagrać w tej produkcji. Chociaż przekonywująca z niej psychopatka to jest to  bardzo kiepska produkcja.





Wojciecha Mecwaldowskiego uwielbiam! Ale to jest pierwszy mój zawód jeśli chodzi o jego grę aktorską i to naprawdę spory! Film miał chyba opowiadać o ''typowym Polaku'' co wygrał wakacje do Egiptu i pojechał myśląc, że wszystko będzie gratis itp. Ogólnie rodzinka ma pecha i musi kombinować jak przetrwać. Nastoletnia córka zakochuje się w miejscowym chłopaku. Ojciec spotyka dawną miłość. A babcia była policjantka wszędzie widzi podstęp. Te ''typowe cechy'' ta to nazwijmy ani nie są w dobry sposób wyśmiane ani obalone. Ogólnie film pozostawia niesmak, słabo śmieszy, a kończy się banałem.





WKRĘCENI 2 (2014)

Tak jak pierwsza część była całkiem spoko, można było się pośmiać nawet bardzo tak podczas tego filmu zaśmiałam się RAZ - o autostradzie! Fabuła trochę na siłę - niby wkręcony został główny bohater, czyli Paweł Domagała. No ale widz już nie.. Film oprócz nazwy i wspomnianego bohatera to nie ma praktycznie nic wspólnego z częścią pierwszą. Mistyczna Jadwiga dostaje twarz i jest nią Basia Kurdej-Szatan - histeryczna żonka. Film bardzo oderwany od rzeczywistości.. Sporo nazwisk na czasie, ale gra aktorska na odpowiednim poziomie za tym nie idzie.

***

Także oto film, które w ostatnim czasie obejrzałam i zmarnowałam czas.. Strzeżcie  się przed nimi!
Chyba, że macie inne wrażenia? Podzielcie się w komentarzach! Tak samo o innych gniotach!

O filmach, które warto zobaczyć opowiem w niekosmetycznych ulubieńcach, ale to niebawem!

Ala xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger