sobota, 8 października 2016

I.LIKE.IT LATO 2016 | letni niekosmetyczni ulubieńcy | dużo wszystkiego!

Wakacje i lato już całkowicie za Nami... pierwsze 2 tygodnie roku akademickiego też, a za oknem jesień w pełni. Was też już dotknęła ta aura? Ciepłe skarpetki, kocyk, herbata i świeczki wokół?!
Mnie trochę tak, też oberwało się lekko blogowi, bo w sierpniu pojawił się aż 1 wpis oraz jeden filmik na kanale, a mianowicie projekt denko, jeżeli przegapiliście to KLIK KLIK KLIK !!!
Tłumaczyć się nie będę, lepiej przejdziemy do tego co mam dziś dla Was!
Czyli niekosmetycznych ulubieńców zebranych z całego lata! myślę, że nawet troszkę dłuższego czasu do tak od maja do września, lecz są to same perełki - dużo kategorii, dużo zdjęć na pewno coś dla siebie znajdziecie!




FILMY

Ostatnio zdecydowanie z serialów przerzuciłam się na filmy! Postarałam się też obejrzeć filmy z kategorii "wszyscy widzieli, ale ja nie'', czyli tzw. klasyki! Na kilku byłam też w kinie i wybrałam z tego grona te najlepsze i te o których warto wspomnieć!

w nazwach filmów są linki do Filmweb'u


Obiecałam sobie, że zobaczę ten film jak przeczytam książkę! W końcu stało się (o książce też powiem). Zdecydowanie lektura zrobiła na mnie większe wrażenie, lecz film jest również boski. Bardzo wzruszający, niebanalny. Pokazuje miłość rodzicielską, prawdziwą przyjaźń, poświęcenie. I to jak młodzi ludzie się w sobie zakochują. Bardzo zdziwił mnie zarówno w książce, jak i w filmie humor postaci! Lekko czarny, wyrafinowany - uśmiałam się! Film jest idealny do obejrzenia z przyjaciółką, mamą czy chłopakiem!



Odświeżyłam sobie ten film, bo byłam na nim w kinie. Może sama fabuła jest lekko oklepana, to ten film  ma coś w sobie! Poza tym jestem ogromną fanką Rachel Mcadams oraz Channing'a Tatum'a <3


To był tak bardzo wyczekiwany przeze mnie film!!!! Uwielbiam filmy Marvel'a! Pisałam cały duży post o tym więcej jeśli chcecie znać kolejność oglądania i moją opinię to zapraszam KLIK KLIK! Wracając do tej części KA to 9/10. Czemu nie 10? Bo postać Spider-man'a i jego ciocia mnie lekko rozczarowały. Poza tym BOMBA! Dynamicznie, dużo efektów specjalnych! Wątek romantyczny u Kapitana też się pojawia. Też kłótnia KA i Iron Mana była bardzo dobrze rozegrana, sensowność argumentów, rozłam grupy czy zawahanie Czarnej Wdowy! Koniecznie obejrzyjcie! Dodam tylko, że jestem #teamcap !



Komedia na odmóżdżenie jak ja to nazywam! Szalona, śmieszne, płytkie teksty, ale z jakimś morałem na końcu! Aż taka przewidywalna nie jest oraz nie zniesmacza! Bardzo zaskoczyła mnie pozytywnie Dakota, która gra tam główną rolę, że nie jest z niej takie aktorskie drewno!




O jeny! To jest tak głupi, tak śmieszny film, że aż zajebisty! Byłam na nim w kinie z mamą i obie się super bawiłyśmy! Oczywiście jest przekoloryzowany, popada lekko w absurd, jakby nie dział się w rzeczywistości, ale fajnie to sobie reżyser wymyślił no i przeboska Mila Kunis <3



Nice Guys. Równi Goście

Ciekawy klimat lat 70. Dobre kostiumy i gra aktorska wspaniałej dwójki facetów. Charakteryzacja Crowe'a robi wrażenie, że ciężko go poznać! Sporo skandalów oraz humoru. No i można powzdychać do Ryan'a !



MUZYKA

Będzie bardzo zróżnicowanie! Jak zawsze podaje link do całej playlisty z moją ulubioną muzyką w tym okresie!



Taco Hemingway

Inaczej jak od tego Pana zacząć bym nie mogła! Lipie c a tu nagle znikąd ''Deszcz na betonie" ! Teledysk to mistrzostwo dopracowane na ostatni guzik! A sam kawałek niezwykle wpadający w ucho, charakterystyczny tekst i wersy, które każdy może sobie odnieść do swojego życia i wakacji, zwłaszcza spędzonych nad morzem. Trochę o miłości i codzienności! Niezwykle uderzający "jej włosy pachną jak ostatni dni wakacji..."  Jeśli jaracie się Filipem to koniecznie odwiedźcie bloga mojej przyjaciółki Natalii boskasadowska.blog.pl a znajdziecie fajną recenzję i spojrzenie fachowym okiem na jego twórczość!



Zostajemy z temacie, bo jeszcze bardziej niespodziewanie pojawił się WOSK! A to jest dopiero SZTOS! Bity, teksty, spójność! Po prostu wysluchajcie.. Ale moje serce skradł kawałek Szczerze.."Nie wiem jak ty. Mało ludziom wierzę. Mam wrażenie, że się gubią, kiedy mówią szczerze" Bilet na mikołajkowy koncert w Poznaniu już kupiony! A niebawem nowa płyta Marmur!



Mashup'y

Takie remixy powinny być grane w klubach! Naprawdę podziwiam ludzi, który ta idealnie lączą znane, fajnie i taneczne piosenki, że powstaje coś jeszcze lepszego! Moje ulubione mashup'y to zdecydowanie Into you, Team i Worth it





Dawid Podsiadło - Pastempomat

Piosenka jak i teledysk, trudna do rozszyfrowania, ale chyba najbardziej w skrócie chodzi w niej o życie przeszłością i o trudność w ruszeniu dalej.. To chyba dotyczy każdego z nas. Teledysk genialny, Wojciech Mecwaldowski pasuje idealnie. Warte posłuchania oraz zobaczenia. Recenzja również u Natalii KLIK.





KSIĄŻKA

Gwiazd Naszych Wina

Tak naprawdę mogę tu powtórzyć to co mówiłam o filmie. Ale zdecydowanie książka robi większe wrażenie. Na ostatnich rozdziałach płakałam, ryczałam jak bóbr. Zakończenie zaskakuje! Koniec daje też do myślenia. Mimo, że powieść jest całkowicie fikcyjna to ma taką autentyczność. Do przeczytania jednym tchem!*





WYDARZENIE/EVENT

Miejskie Granie Poznań - Taco Hemingway

22 lipca Maltańska Scena Muzyczna i koncert Taco! Super ekipa, klimat no i nasz wykonawca. Ile tam było ludzi, wszyscy śpiewali! Taco przypłynął łódką na scenę! On to potrafi porwać publikę! Koncert zupełnie darmowy, ale wykonawca nie dał tego odczuć słuchaczom! Naprawdę w następny roku polecam się wybrać, a nawet specjalnie przyjechać po dawkę dobrej muzyki!** 



Koncert uczestników warsztatów Muzycznej Owczarni

Będąc w Pieninach w Szczawnicy podeszliśmy na koncert uczestników właśnie tych warsztatów! We vlogu na koniec macie fragmenty kilku występów. Naprawdę robią wrażenia, mega zdolni ludzie. Co mnie urzekło, że postawili repertuar, na znane nowe piosenki, a nie oklepane klasyki, które możemy słyszeć we wszystkich talent show! Jessie J, The Pussycat Dolls - moje klimaty!



STRONA

Kobiety bezlitosne (bezlitosne.pl)

Sama prawda o kobietach! Pełno humorystycznych obrazków -naszych kobiecych złotych myśli. Można się naprawdę uśmiać przeglądając z koleżankami! Jest nawet aplikacja na telefon.




MIEJSCE/WYJAZD

Władysławowo/ Pole namiotowe Aleks

W tym sezonie byłam tu, aż 2 razy - rodzinnie i z przyjaciółką Izką (buziaki dla Ciebie xx).  Za pierwszym razem trafiłam na każdą pogodą, słońce deszcz, burzę, wichurę ... burza na plaży zaliczona pod namiotem plażowym! Ale lubię takie rodzinne wyjazdy zwłaszcza, że teraz już nie ma tyle czasu, aby spędzić go rodzinnie kiedy studiuję w innym mieście! Z Izą pojechałyśmy raczej spontanicznie pod namiot na 2 dni, pod koniec sierpnia na te największe upały! Pole namiotowe Aleks mogę Wam bardzo polecić, znajduje się na początku Chłapowa, zaraz przy przystanku. Wielka powierzchnia, wszystko dobrze oznaczone, ceny spoko, łazienek sporo i w bardzo dobrym standardzie. Własne zejście na plażę. Oraz wielki plac zabaw i inne atrakcje dla dzieci. Dlaczego Władek? Bo jest to miejsce gdzie i sporo się dzieje, więc nie można się nudzić oraz miejsce gdzie można się wyciszyć, wystarczy iść trochę w prawo lub lewo od głównej plaży! Poza tym stosunkowo blisko z mojego rodzinnego Torunia.




Pieniny

Poza spływem Dunajcem, to była to moja pierwsza podróż tam. W samym górach za dużo nie byłam, ale równie ładne co Tatry, może widoki aż tak nie porywają i nie ma tylu skałek czy różnic wysokości, ale na pewno warto tam pospacerować. O całym wyjeździe jest osobny post oraz vlog więc, zapraszam na tamtą relację KLIK KLIK



Hel

O wycieczce na Hel też był już post, więc odsyłam KLIK KLIK Zdecydowanie to taka miejscowość, którą każdy powinien odwiedzić!A foki są cudowne <3




JEDZENIE

Lodziarnia Kolorowa

 Najlepsze lody w Poznaniu! Nietypowe smaki, spore porcje! Moje ulubione z tych co dotychczas jadłam to kaszka manna, kinder country oraz sorbet malinowy z Porto <3 ***



NAPÓJ

Złoty Bażant cytryna&mięta

Piwo readler, które naprawę smakowało jak cytryna z miętą, no mohito! Poza tym ma bardzo ładną puszkę!




GADŻET

Słoik-kubek

Nic się nie wyleje, ładnie wygląda i napój od razu smakuje lepiej i zimny, i ciepły! Słoik pochodzi ze sklepu typu wszystko za 5 zł!



Post bardzo zbiorczy, bo z długiem okresu, ale mam nadzieję, że dał Wam mocną dawkę inspiracji oraz trochę wynagrodził moją nieobecność! Kolejny post będzie lekko powiązany, tylko powiemy sobie o filmowych klapach!

Miłej soboty, Ala xx


*zdjęcie z matras.pl
** zdjęcie z fb Maltańska Scena Muzyczna
*** zdjęcie z gloswielkopolski.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger