piątek, 7 kwietnia 2017

RÓŻ & BŁYSK | WIOSENNE HYBRYDY

Wiele razy wspominałam Wam, że temat paznokci nie jest moim ulubionym. Nie  mam do tego głowy, a przede wszystkim cierpliwości. Umalowane paznokcie lubię mieć, ale malować ich nienawidzę! Piłowanie, pielęgnacja skórek to dla mnie czarna magia. Ale dzięki uprzejmości Izy (buziaki dla Cb! xx) przez 3 tygodnie mogę się cieszyć pięknym manicure hybrydowym!



Kolory bardzo MOJE! Róż i trochę błyskotek! Moje serce skradł zwłaszcza ten brokatowy. Róż i srebrne drobinki wybijają się na pierwszy plan, jednak jak bliżej się przyjrzymy to zauważymy masę innych kolorów *.*



Manicure jest wykonany lakierami marki Semilac. Nałożone zostały 3 warstwy lakieru. 

005 Berry Nude
109 Miss of the World


Perfumy Lancome La vie est belle.

Jak Wam się podobają te kolorki?

Macie jakieś ulubione wiosenne połączenia kolorystyczne na paznokciach czy raczej nosicie stonowane kolory przez cały rok?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger