sobota, 18 marca 2017

WISHLIST | KOSMETYKI | Too Faced, Real Techniques, Sephora

Cały czas sobie powtarzam, nie kupuj kosmetyków itd. Cały czas staram się ograniczać, ale nagle tu jakaś promocja, tam zniżka i wychodzi .... Ale w końcu chcę powiedzieć sobie STOP! Zrobiłam listę moich kosmetycznych zachcianek! I mam zamiar sukcesywnie je kupować. Wiadomo na niektóre trzeba będzie odłożyć pieniążki, ale takie listy, jeszcze opublikowane Wam, motywują do oszczędzania!

Pominęłam tutaj, rzeczy bardziej codziennego użytku, bo wiadomo, że je trzeba kupować regularnie, w zależności od tempa zużywania. W tym poście głównie skupiłam się na kolorówce, akcesoriach do makijazu, jak i perfumach! Niebawem pokaże Wam moją chciejlistę z gadżetami, ubraniami i niematerialnymi rzeczami!



Paleta cieni Peach Too Faced

Brzoskwiniowe, ciepłe odcienie cieni opanowały Instagram i makijaż wielu dziewczyn. I głównie to zadecydowało, że stwierdziłam, iż akurat tę paletkę z Too Faced chciałabym sobie zakupić. Neutralnych cieni, jak w czekoladkach mam trochę, więc jakaś kolorowa odskocznia mi się przyda! Chociaż najbardziej ciekawa jestm tego zapachu oraz nie ukrywam, że opakowanie cieszy oko.

Paleta cieni Cocoa Blend Zoeva

Dwie paletki tej firmy już mam, czas na kolejną! Wydaje mi się, że to druga najbardziej polecana paletka tej marki po Naturally Yours. Wiele pięknych makijaży nią widziałam, więc musi być w mojej 'kolekcji'. Zwłaszcza, że bardzo lubię pigmentację i formułę tych cieni.

Paleta pudrów do konturowania Nyx

Odkąd mam Nyx'a w Poznaniu to bardzo zaciekawiły mnie ich kosmetyki, mam i lubię - pomadki, żel do brwi, korektor czy wypiekane cienie. Bardzo jestem ciekawa tych pudrów, a chciałabym mieć tez paletkę fajnych jakościowo pudrów z różnymi odcieniami. Podoba mi się w niej też to, iż wkłady są wymienne. Nie mogę się doczekać testowania!

Paleta róży Coral Spectrum Zoeva

Powiem Wam, że wielką fanką różu nie jestem, zdecydowanie ważniejsze są dla mnie rozświetlacz oraz bronzer, natomiast chciałabym poczuć moc tego kosmetyku. Bo dotychczas używałam raczej róży Catrice lub Wibo, które wielkiego szału nie robiły. O tych z Zoevy słyszałam wiele pozytywnych recenzji. Poza tym paletka prezentuje się bardzo elegancko.




Pro Foundation Mikser Nyx

Zdecydowanie ten kosmetyk rozwiąże problem braku odpowiedniego odcienia podkładu w drogerii.  W dodatku pozwoli mi dopasować kolor do osób, które czasami maluję. O tym mikserze słyszałam wiele dobrego, najważniejsze, że nie zmienia właściwości podkładu.

Podkład Super Stay 24h Maybelline

Również był szał na ten podkład na Youtube i chcę sprawdzić czy rzeczywiście jest tak długotrwały i kryjący, może będzie lepszy do Colorstay od Revlonu. Bardzo jestem go ciekawa, a markę Maybelline bardzo lubię i ich produkty raczej się u mnie sprawdzają!

Pędzel do podkładu Expert Face Real Techniques

Od dawna czaje się na pędzle tej firmy, ale nigdy w Tk Maxxie, ani Rossmannie nie mogę na nie trafić. Później zaopatrzyłam się w pędzle innych firm a ten zawsze mi umykał. Jednak w końcu muszę się na niego skusić i mam nadzieję, że okaże się ekspertem od nakładania podkładu.

Podkład HD Perfect Coverup Inglot

To już też kultowy kosmetyk. Wizażystka (Agnieszka Terek - jej kanał na yt) malowała mnie na studniówkę i używała właśnie tego podkładu, cera wyglądała świetnie, a na zdjęciach jeszcze lepiej. Cena niestety dla studenckiego budżetu jest dość spora jak na podkład, ale muszę go sobie w końcu zakupić, bo zakochałam się w efekcie jaki dawał na buzi.




Rozświetlacz Mary-Lou Manizer TheBalm

Jako fanka rozświetlenia (obowiązkowy punkt makijażu!) w końcu chciałabym musnąć tych złotem swoje policzki *.* Również miałam ten kosmetyk w makijażu studniówkowym.  Podobno ten z My Secret jest równie fany, jak nie lepszy do Mary, jednak chcę poczuć odrobiny luksusu i mieć tę perełkę w kosmetyczce oraz przekonać się czy efekt spodoba mi się bardziej niż Mac Soft&Gentle.

Puder mineralny Terracotta nr 04 Golden Rose

Podobno genialnie ociepla twarz, a takiego bronzera brakuje w mojej kosmetyczce. Przyglądałam się kiedyś temu pudrowi na stoisku GR i konsystencja była bardzo przyjemna. Maxineczka made me buy it!

Puder do brwi Golden Rose

Niestety mój ulubiony cień z Brow Kit The One od Oriflame niebawem się skończy chcę znaleźć dla niego godne zastępstwo, gdyż nie zamawiam już z katalogów Oriflame. A o tym sporo swego czasu się mówiło.

Pędzel nr 13 M Brush by Maxineczka

Zżera mnie ciekawość jakie w dotyku jest najmilsze włosie kozy w pędzlu. Bo podobno M Brush'e takie są. Dlaczego akurat ten kształt? Dlatego, że rozcieranie przy opadającej powiece, jaką mam to podstawa. W dodatku brakuje mi w kolekcji typowego pencil brush'a.




Woda toaletowa I Love Love Moschino

Od dawna chodzi za mną ten zapach, idealne nuty na wakacje! Mam nadzieję, że uda mi się go wyhaczyć na fajnej promocji!


Pomadka Cream Lip Stain nr 13 Sephora

Podarowałam tę pomadkę mojej przyjaciółce ostatnio na urodziny, ona się w niej zakochała i ja też kiedy patrzyłam na nią! W dodatku Iza powiedziała mi, że utrzymuje się koło 6 godzin przy jedzeniu i piciu, także rewelacja! Kolorek bardzo dzienny, jak i do mocnych makijaży.

Pomadka matowa Mac

Odkąd wkręciłam się w oglądanie filmów na Youtube marzę o tej pomadce, ale ciągle szkoda mi wydać 87 zł. Musze to w końcu zmienić i serio przekonać się, o co jest tyle szumu. Jaki kolor bym chciała to nie mam pojęcią, ale podejrzewam, że padnie na jakąś mocną fuksję. Jakieś propozycje?

Pomadka Soft Matte Lip Cream nr Copenhagen Nyx

Wiem wiem już wiosna, zaraz lato, a ja mam w planach kupić ciemny jesienny kolor, ale jest obłędny i ciągnie mnie do niego! Mam jedną pomadkę z tej serii niestety w niewyjściowym niebieskim kolorze, jestem ciekawa tej i czy kolor będzie się równomiernie nakładał na usta, bo z tą niebieską różnie bywa.
***

Trzymajcie kciuki, żebym trzymała się tej listy i abym na wszystko uzbierała i sobie zakupiła! Macie podobne zachcianki?

Jeśli macie lub testowałyście te produkty to koniecznie napiszcie mi swoje opinie! 

Miłego weekendu, Ala xo

Zdjęcia pochodzą ze stron internetowcy Sephory, Douglasa, Empiku, Golden Rose, MintiShopu, Ceneo, Nyxa, The balm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger