niedziela, 6 lipca 2014

#i.like.it czerwiec'14 czyli niekosmetyczni ulubieńcy!

Witam :)
Dziś będzie sporo o czerwcowych inspiracjach! To był dość intensywny miesiąc, nauka, szkoła i inne sprawy ;p Dość długo się zbierałam, aby go podsumować, ale oto dziś już wstawiam post :D Zapraszam do lektury!
***
<linki do seriali, wydarzeń itp są w tytułach :) >
***
1. Serial

Na początku wspomnę (większość z Was to wie ;)), iż jestem ogromną fanką Grey's Anatomy i oglądam ten serial regularnie,, więc mam teraz dłuuuugą przerwę do października, aż pojawi się 11 sezon, więc muszę jakoś zorganizować sobie coś nowego do oglądania ;)

  • Star Crossed- krótka historia jak dotarłam do tego serialu, a mianowicie patrzyłam na flmweb, gdzie grali aktorzy którzy występowali w moich ulubionych serialach i tak przeglądając filmografię Matta Lantera znalazłam ten serial. Początkowo motyw kosmitów mnie zraził, ale po obejrzeniu pierwszego odcinka pochłonął mnie ten serial <3 Dynamiczna akcja, ciekawe osobowości i sam zamysł ;) + Boski Matt <3
  • Hart of Dixie - czyli Doktor Hart, tutaj podobna historia. Główną postać Zoe Hart jest grana przez Rachel, która grała Summer w The O.C. Serial jest lekki przyjemny i naprawdę można się uśmiać. Fabułą jest zupełnie inna niż w większości 'telenoweli' akcja dzieje się w małym miasteczku, gdzie wszyscy wszystkich znają. Jestem w drugim sezonie ale myślę, że do końca wakacji będę na czysto aby zacząć sezon 4 ; p
2. Muzyka

Ogólnie za dużo się w mojej playliście nie pozmieniało, nadal najwięcej jest R&B - doszło kilka nowych kawałków ;p Od dłuższego czasu chodziła za mną nutka z reklamy Pepsi i jak ją znalazłam tańczyć :D Dodatkowo Agata Dziarmagowska wydała teledysk do swojej pierwszej piosenki! Jest naprawdę dobrze zrobiony i z pomysłem jak na polskie realia! Cały miesiąc i w sumie nadal chodzą za mną piosenki z filmów Step up, zwłaszcza z 3 i 4 części *.* Zarówno klubowe/taneczne rytmy, jak i sentymentalne kawałki :)

3. Wyzwanie

  • 52 książki - jest to wyzwanie, aby w ciągu roku przeczytać 52 książki :) Celem akcji jest rozpowszechnienie czytania książek! Każdy z Was może dodać się do grupy na facebook'u (link w nazwie) i w poście dodawać swoje poczynania! Oczywiście śledząc poczynania innych członków grupy możemy wpaść na interesującą nas książkę, część osób dodaje również krótkie recenzje. Wstyd się przyznać, ale w tym roku bardzooo mało czytałam, ale w wakacje zamierzam nadrobić ; p Niektóry już dawno wypełnili wyzwanie, ale dalej dodają swoje łupy na listę :)
  • 52 sezony - wszystko jest tak samo jak w wyzwaniu powyżej, ale kolekcjonujemy sezony seriali :D Tutaj zdecydowanie więcej pozycji znajduje się na mojej liście, hihi! Uwielbiam oglądać zagraniczne seriale, ale ciężko jest mi znaleźć coś co mnie zaciekawi kiedy mam ochotę zacząć coś nowego, a tutaj każdy zawsze coś napisz,e krótką opinię, poleci, także bardzo dla mnie przydatne :)
4. Książka
  • Uprowadzona Lucy Christopher - Bardzo przyjemna lektura, bardzo zdziwiła mnie narracja, gdyż jest pisana w drugiej osobie, w formie listu ! Fabułą jest zaskakująca i porywająca. Jeśli chodzi o gatunek to nazwałabym to dramatem psychologicznym z domieszką romansu. 

5. Blog

  • Katie Sophie - Serdecznie zapraszam Was na blog Kasi! Uwielbiam jej sposób pisania i różnorodność tematów jakie porusza :) - moda na wybiegach, gotowanie, porady, kosmetyki! Każdy znajdzie coś dla siebie! Z Kasią znamy się jeszcze, gdy obie prowadziłyśmy blogi an blog.pl i mniej więcej w tym samym czasie zmieniłyśmy witrynę na blogspot. Notka która ostatnio bardzo mnie zaciekawiła, aż sama zaczęłam rozmyślać nad odpowiedziami na pytania to Porady - Kobieca perspektywa ! Koniecznie zajrzyjcie i zaobserwujcie :) Pozdrowienia dla Kasi :*
6. Wakacje + wyjazdy

Wyczekiwany czas czyli wakacje :) Praktycznie zaczęły się jeszcze w czerwcu, bo w ostatnim tygodniu nawet nie musieliśmy zbytnio przychodzić na lekcje! Planu jakieś są, ale nie za dużo od jutro zaczynam sezonową pracę - efektywne spożytkowanie wolnego czasu jest dla mnie bardzo ważne i to moje motto na te wakacje! A zarobione grosze zawsze się przydadzą ;) W planach mam 2 wyjazdy nad morze jeden z koleżankami, a drugi z rodziną :) Wakacji bez odwiedzenia polskiego morza sobie nie wyobrażam!!! Blog oczywiście jest jednym z moich priorytetów i mam sporo zaległych jak i nowych pomysłów, być może rozpocznę drobną działalność na youtube, czas okaże ;) Z pewnością będzie więcej recenzji, outfitów i notek typu dzień ze mną :)
***

Tak prezentują się ulubieńcy czerwca! Pogoda nareszcie dopisuje i oby taka pozostała!
Ala xo


23 komentarze:

  1. Chętnie bym przeczytała tą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kawałek z reklamy Pepsi jest genialny :) od razu ma się więcej energii po przesłuchaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię takie rytmy porywające do tańca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat szukałam jakieś ciekawej książki, tej na pewno poszukam w bibliotece ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy post :)
    mogłabyś poklikać w linki do Sheinside na moim blogu, to dla mnie bardzo ważne :) jeśli tak koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :D

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/07/must-have-lato-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, też uwielbiam piosenki ze step upu i słucham R&B ( w większości ) :)
    52 książek to ja chyba w swoim życiu tyle przeczytałam, ale jak tyle w rok przeczytasz to szacun :p
    Polecam serial "Wikingowie" jest świetny :3
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie przeczytam ; p Ale powiedzmy że to taka motywacja, żeby czytać :)

      Usuń
  7. Nonoo niezle wyzwania!!! Ja nie wiem czy bym znalazła tyle czasu i motywacji, ale życzę powodzenia ;* też jadę nad morze i to dokładnie za tydzień!!! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. z ciekawości wejdę na blog;)


    ps. a u mnie? IDEALNY SET NA LATO!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z racji tego,że od wielu lat tańczę hip hop dobrze trafiłaś do mnie z muzyką :))
    Za co oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana dziękuję Ci bardzo! Naprawdę nie wiesz jak bardzo się ucieszyłam czytając Twoje słowa. :)
    Nie mogę się doczekać Twoich kolejnych filmów na YT, sama chętnie bym nakręciła, bo mam już długo wyczekiwana kamerę, ale nie mam kogo uprosić o pomoc w plenerze. Jak to ja - zawsze myślę, że sama wszystko zrobię najlepiej :p
    R&B to też moja ukochana muzyka, a z seriali polecam Ci bardzo The Walking Dead!

    OdpowiedzUsuń
  11. chetnie wezme udzial w wyzwaniu 52 sezony :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza nutka, kocham ją <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piosenki super:) Życzę powodzenia w wyzwaniach :D Ja właśnie teraz szukam jakiejś ciekawej książki, może właśnie się za Uprowadzoną rozejrzę :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie również przeczytam ta książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyzwanie dotyczące 52 książek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the new song of T.i feat Iggy!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post, bardzo takie lubię bo dzięki nim można troszkę lepiej poznać autora bloga :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger