środa, 2 lipca 2014

JUNE in photos !

Zapraszam Was na krótką fotorelację czerwca :) Dość intensywny był to miesiąc dla mnie, koniec roku szkolnego, zmiana fryzury i inne takie. Przepraszam za małe opóźnienie ;)
***
Sezon na truskawki! Mniej więcej tak wyglądały moje śniadania, desery i kolacje przez cały miesiąc : p
***
 Rozwiana burza loków [*]
***
Taki look - BLACK ONE :d
***
Paznokciowa wariacja :)
***
 Uwielbiam takie drobiazgi - serduszko Swarovski dla koleżanki :)
***
But first let me take a selfie ; p
***
Pierwsze zmiany fryzury - brak grzywki!
***
 Za tym będę tęsknić :c LOKI [*]
***
 Zmianyyy !!!
***
Dobrą zabawę trzeba uwiecznić ! :D Pozdrawienia dla Izki :*
***
Niuńkowi też należy się sesyjka ;)
***
Na luzie!
***
Oby taka pogoda powróciła (ootd )
***
Mniej więcej tak prezentował się czerwiec :) Lipiec zapowiada się jeszcze ciekawiej :D W końcu wakacje! Można robić wszystko na no ma się ochotę i ja zamierzam !

Trzymajcie się, Ala xo

31 komentarzy:

  1. Bardzo korzystnie wyglądasz z nowej fryzurze-w starej rzecz jasna,też było Ci bardzo ładnie :)
    Z truskawkami miałam podobnie :D Uwielbiam Twojego królika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te wszystkie twoje #selfie ;p Masz bardzo słodkiego króliczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwieelbiam takie notki ;) Ślicznie Ci w lokach, ale nowa fryzurka też jest obłędna!
    A co to jest tam obok truskaweek?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bladoróżowa sukienka ;) Myślę, że w tych krótszych włosach jest Ci bardziej do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoj ten królik z czerwonym okiem wygląda jak wściekły :P

    OdpowiedzUsuń
  6. W lokach wyglądasz zjawiskowo !!! :) Śliczne serduszko dla koleżanki ... Mnie też zastanawia co to jest obok tych truskawek ? :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie w krótszych włosach, twarz jest bardziej ożywiona ;)
    Ale bym pościskała tego Twojego Niuńka :* Fajny z niego królik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz Ci mówiłam, że w lokach wyglądasz super:) Świetne fotki :D Pasuje Ci nowa fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super fotorelacja ;) więcej takich postów :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię takie fotorelacje :)
    masz śliczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę , aż mi się truskaweczek zachciało :D !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, fryzurka naprawdę na duży plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. Piękny króliczek ^.^ Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. koronkowa sukienka jest boska :) !

    OdpowiedzUsuń
  15. W tych loczkach Ci do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Królika masz świetnego, a zmiana fryzurki na plus!

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sukienka :)
    bardzo ładnie wyglądasz w loczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajniutki mix;)
    pozdrawiam ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie wyglądasz:) ale ten zwierzak mnie przeraża:) ps Obserwuję i zapraszam do mnie:) Jeśli Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biżuteria swarovskiego jest przepiękna, osobiście jestem posiadaczką kilku kompletów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniały mix, uwielbiam takie posty! :) + naprawdę pięknie Ci w loczkach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale długo loczków nie będę mieć ;)

      Usuń
  22. hello beautiful; nice look, very well combined and pink lace dress is simple yet beautiful, the conbinacion rosewood and black is pretty accurate, do you think if we keep looking? kisses :)

    http://Encimademiszapatos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 limonade_alice , Blogger